תחזית יומית – רביעי 27 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?.

רביעי  27/10

ירח בסרטן 90 מרקורי 120 נפטון

שמש במזל עקרב  90 סטורן (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן 150 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל קשת 90 נפטון (מדויק!) 60 יופיטר

מרס במזל מאזניים

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון מדויקת היום, מה שאומר שהמעורבות הרגשית גבוהה היום במיוחד.

וכשהרגש מציף כשהוא סוער עד גבה גלי, קצת קשה להיות מעשי ולקבל פרופורציות אמיתיות על מה שקורה בשטח.

במקביל, השמש נכנסת לזוית פעולה לא קלה עם סטורן הנוקשה, וכדאי להיערך לצורך להיות פרקטיים ומדויקים בכל מה שקשור למקורות ההכנסה ולכספים שלנו.

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל מאזניים כשהוא יוצר זוית פעולה פטפטנית במיוחד עם הירח שבמזל סרטן הרגשני ועדיין בטווח זוית המתח עם כוכב אורנוס התזזיתי: עדיין חשוב כעת לא לנתק קשרים ולהזהר מקצרים בתקשורת בגלל אי הבנות מכל סוג.

יום טעון עדיין, ועל כל אלה ועוד כמה – בסרטון שהעליתי היום..

@

 

 

והנה התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? 24 לאוקטובר 21

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ומה קורה היום למזלות<?

רביעי  27/10

בית סביבתו ובני הבית – אלה הנושאים שמודגשים היום כשהירח ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשני, ולגרום לכם פה ושם גם כמה דרמות קטנות לתיאבון… לא לריב, טלאים!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשני, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם להשאר רגועים ועל הקרקע, ולא לתת לרגש לסחוף אתכם להחלטות פזיזות… בי קול

תאומים

ונוס ממשיכה לנוע מול המזל שלכם תאומימים ולרמוז לכם כשהמדובר באהבה – כדאי לקחת צ'אנס, בעיקר היום כשהיא יוצרת זוית פעולה רגשנית עם נפטון… אל תתנו למלים להסיח את דעתכם.

סרטן

הירח שוהה יום נוסף במזל שלכם וזה אומר שיזמה ופעולה הן מלות המפתח של היום הזה, סרטנונים. זהו זמן טוב לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להזיז דברים, ולדחוף קדימה את מה שחשוב לכם באמת.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה, אלמנט שמביא איתו את הצורך להתמקד בצד המעשי של החיים, ובחשבון הבנק. עובדות, אריות!

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהיום הזה הם הופכים להיות משמעותיים במיוחד מבחינתכם, בתולות. זהו זמן טוב לשפץ קשרים שקצת התאדו לאחרונה, ולהתמקד בשיתופי פעולה מסוגים שונים.

מאזניים

זוית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל עלולה להביא איתה יום רגשני ולא ברור, וכדאי לפעול בזהירות ביום שכזה: לכו על בטוח, ואל תקחו שום דבר כמובן מאליו.

עקרב

כוכב מרס יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, ולאט לאט נעלמים המתחים. הגיע הזמן לפעול באופן חכם ורגוע יותר, עקרבים, ולהרגיע גם את הסביבה.

קשת

ונוס הרגישה ממשיכה לנוע במזל שלכם אבל הירח שוהה במזל סרטן הרגשני ועודף הרגישות הזו עלול לגרום אפילו לקשתים לאיבוד פרופורציות מסויים, בעיקר בתחום המקצועי. נסו לשלב בעבודה גישה יצירתית ומקורית.

גדי

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, כשהירח ששוהה ממול מאפשר לכם לדבר לשתף ולחלוק באחד על אחד ובארבע עינים, לברר לדברים, ולפתור בעיות. שעות הערב יתאימו לבילוי בשנים.

דלי

זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם עדיין בסביבה,

וכדאי לפעול באופן רגוע וסולידי יותר כי קצרים בתקשורת עדיין אפשריים גם היום. הזהרו גם בכבישים ובדרכים.

דגים

זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם סופר אקטיבית כעת, אלמנט שעלול לגרום למצבי רוח משתנים במהירות, ולתחושות של אי ודאות. התמקדו בפרטים הקטנים – הרגש כבר יחזור לפרופורציות מעצמו בהמשך…

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן