תחזית יומית – שלישי 21 לדצמבר 21

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

שלישי   21/12

ירח בסרטן 180 ונוס ופלוטו 120 נפטון

שמש במזל קשת 60  יופיטר

מרקורי במזל גדי 120 אורנוס

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל קשת  60 סטורן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

הירח שוהה היום במזל סרטן הביתי ויוצר זויות של עימות לונוס ופלוטו, וזוית הרמונית לנפטון הרגשני.

בגדול זה מצביע על קונפליקט שאנחנו פוגשים היום, בין הצורך להשאר בפוך ולפנטז על שוקו חם שנכין לעצמנו בדרך לשירותים (אין שום סיבה אחרת לצאת מהפוך הרי..) או להתגבר כאריות, ללבוש את חליפת הסערה שלנו (מעיל העור הבלוי במקרה הנ'ל) ולצאת לכרמל שמחכה לנו בחוץ בחיוך רטוב: בוא נראה אותך גבר…

מרקורי כוכב התקשורת שלנו כבר מתקדם במזל גדי, ונראה שהתקשורת שלנו הופכת מעשית יותר ורגשנית פחות,  אבל גשם הוא גשם, וכשאתה נרטב באופן מעשי גם מרקורי מבצע נסיגה טקטית לאחור.

כוכב מרס לעומת זאת ממשיך לנוע במזל קשת ונכנס לזוית מעשית עם סטורן, שהפוטנציאל שלה – שתופי פעולה מוצלחים לצורך אתגרים משותפים.

והשמש, מחר, עוברת גם היא למזל גדי… מזלטוף מראש, גדיים! אתם תזדקקו לו ולהרבה סבלנות עם ונוס שבהילוך אחורי במזל שלכם…

 

 

 

 

 

וכך נראים הדברים במפת השמים היום

 

@

@

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 לדצמבר 21

@

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שלישי  21/12

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לתת גז במזל קשת, והצד ההרפתקני של הטלה מגיח החוצה: אתם סקרנים, עירניים, מחפשים אקשן, ודרוכים לכל יזמה חדשה. זמן טוב לחשוב בגדול.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל גדי הקשוח, ונראה שהגיע זמן לשים עליכם קולר חזק יותר של משמעת עצמית כדי להגיע למה שאתם רוצים באמת. חזרתה של ונוס מביאה איתה מצבי רוח משתנים.

תאומים

השמש ומרס עדיין במזל קשת – זהו זמן מצוין להגדיר לעצמכם מטרות ארוכות טווח, ולמצוא לכם שותפים או פרטנרים לעשייה ופעולה. יום מצוין לעשייה עם אחרים, ולא לפעילות סוליסטית.

סרטן

גם היום הזה נפתח כשהירח שוהה במזל שלכם, אלמנט שעדיין מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו ביומיים האחרונים ולרוץ קדימה עם יזמה אישית אחת לפחות. אם הלב הסרטני פנוי – זה בהחלט הזמן לדייט.

אריה

זוית פרקטית שיוצרת השמש שליטת המזל שלכם עם יופיטר כוכב השפע מאפשרת לכם למצוא אפשרויות חדשות לשתופי פעולה מעניינים עם אנשים שמשלימים אתכם. ויש כאלה בסביבה…

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – זהו יום שבו כדאי ורצוי להיעזר בהם לקידום התכניות שלכם או לסיעור מוחות פורה לגבי רעיון חדש. שעות הערב יתאימו ליציאה עם חברים, אם לא קר מדי בחוץ…

מאזניים

הירח שוהה עדיין בתחילת היום הזה בבית הקריירה שלכם, ובשתי מלים – תנו גז, מאזנאים! נכון שונוס עכשיו בהילוך אחורי אבל ההילוך הזה לא אמור להאט אתכם אלא רק להצביע על אפשרויות חדשות של מיקוד ויזמה.

עקרב

הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, מה שאומר שחשוב כעת עדיין לפעול בזהירות מכסימלית גם בגלל הפתיל קצר שלכם וגם בגלל התגובות הקיצוניות. איפוק וסבלנות – מלות המפתח כעת.

קשת

השמש חוגגת היום יומולדת לאחרונים שנולדו במזל שלכם: מחר היא כבר עוברת למזל גדי, ולכן כדאי להזדרז קשתים וליהנות מכמה שיותר אקשן ועשייה היום, כי ממחר הדברים משתנים…

גדי

הירח מדגיש עדיין את האפשרות לנהל דיאלוג מוצלח עם פרטנרים  ובני ברית היום, וממחר הכל ישתנה: השמש תעבור למזל שלכם, והיכולת שלכם לפעול ליזום ולעשות תגדל בהתאם. עוד קצת סבלנות…

דלי

מקבץ הכוכבים במזל גדי יגדל מחר כשגם השמש תעבור למזל הזה. בינתיים אפשר להרחיב היום את המעגל החברתי, לקחת יזמה ולהכיר אנשים חדשים וקולגות מקצועיות. קדימה.

דגים

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להתגלות היום כאפשרות מצוינת, דגיגים, בעיקר כשאתם מוכנים לנסות חשיבה מסוג אחר ולישם אותה על אזורי פעולה לא מוכרים, הן אישית והן מקצועית. הרחיבו אופקים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן