תחזית יומית – שני 20/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  20/12

ירח בסרטן 120 נפטון 60 אורנוס

שמש במזל קשת 60  יופיטר

מרקורי במזל גדי 120 אורנוס

ונוס בגדי בהילוך אחורי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)!

מרס במזל קשת  60 סטורן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

היום הזה מריץ אותי לים של מקומות הן מבחינת אקשן והן מבחינת עשייה פרופר. וזה עוד ביום שבו ונוס נכנסת להילוך אחורי…

וזה בדיוק האירוע של היום הזה: ונוס שעוברת להילוך אחורי, וזה קורה כשהיא עדיין צמודה לפלוטו היצרי – אלמנט שעדיין עם טאץ' של סכנה כמו שראינו בימים האחרונים עם אירועי הטרור, הדקירות והיריות .

…אבל לא רק: זהו מיקום שמזמין התבוננות עומק בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו עם הפרטנרים שלנו, ועם.. חשבון הבנק.

ונוס אחראית בעיקרון על שני נושאים, אולי השנים החשובים ביותר בחיינו: הלב – והפיננסים,ולכן גם הילוכה האחורי במזל גדי שימשך עד סוף ינואר וגם יפתח את השנה החדשה מזמין מבט עומק על התהליך הזה ולו, איך ומה זה יוצר בחיינו, ובעיקר – איך להפיק ממנו את המיטב…

כל זה ועוד כמה – בסרטון הזה שעשיתי במיוחד לשם כך.

@

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 לדצמבר 21

@

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שני 20/12

טלה

זהו עוד יום שבו נושאי בית ומשפחה עומדים בראש סולם העדיפויות שלכם, ובהתחשב בזה שבחוץ סערה כזו, זה רק מובן…זוית פרקטית בין מרס לסטורן מאפשרת החלטות חכמות ורציונליות.

שור

הצד החברתי שלכם פעיל כעת מצד אחד, ומצד שני אפשר כבר להתחיל לחוש היום את הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם.. הגיע הזמן להתחיל לסגור מעגלים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם צועד באופן מעשי במזל גדי הפרקטי, וזהו זמן טוב לקבוע עובדות בשטח, גם בעזרת זוית הרמונית בין מרקורי שליט שלכם לאורנוס. זמן טוב לקיצורי דרך.

סרטן

הירח שוהה לו במזל סרטן ליום נוסף, ומדגיש את היכולת לפעול באופן מיטבי מבחינת האינטרסים שלכם: יזמה ופעולה – אלה מלות המפתח של היום הזה.

אריה

לא ממש היום הטוב של האריות, ולא רק בגלל הסופה שמרטיבה את הג'ונגל, אלא גם בגלל הירח המופנם והרגשני במזל סרטן. זמן להתמקד היום בעיקר בנעשה מאחורי הקלעים.

בתולה

על פניו זה נראה כמו יום מצוין להשלמת תהליכים הקשורים למוסדות וארגונים בחייכם, בתולות. זמן מצוין לקידום עניינים בטלפון או בזום (מי יצא בסערה כזו החוצה..) ולהתחלות מעניינות.

מאזניים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז העניינים,מאזנאים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, אבל אפשר כבר לחשוב בכניסתה של ונוס שליטת המזל שלכם להילוך אחורי:  זמן לבדק בית בנושאי בית ומשפחה ובתים בכלל.

עקרב

ונוס הרגשית עדיין צמודה לפלוטו שליט המזל שלכם, אלמנט שמקשה עליכם להיות אובייקטיביים ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. נסו להצמד לעובדות, ולא לרגשות.

קשת

אלה ימים אחרונים של השמש במזל שלכם, וכדאי לנצל את המצאה כאן כדי לקדם נושאים שחשובים לכם, להזיז דברים שעלו על שרטון לאחרונה, ולפעול באופן חכם ומדויק ככל האפשר.

גדי

הירח שוהה במזל סרטן שממול ושם היום את הדגש על כל מה שקשור למערכות יחסים, ולדיאלוג בכלל. זמן מצוין לחשוב בשנים, ולנהל שיחות בירור משמעותיות באחד על אחד, ובארבע עינים.

דלי

הירח ששוהה היום במזל סרטן מדגיש דווקא את הצד הפרקטי, ונושאי עבודה ומקצוע שעלולים להיות מושפעים עכשיו מזוית הפעולה בין אורנוס לסטורן: יתכן והגיע זמן לשינויים, דליים.

דגים

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל סרטן, והדגש היום הוא דווקא על הצד היצירתי שלכם: נסו להתמקד בפתרונות מעניינים לבעיות, ובחשיבה מחוץ לקופסה וגישה שונה מהרגיל לפתרון בעיות.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן