תחזית יומית – שלישי 18לינואר 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח באריה 180 מרקורי 150 יופיטר 90 אורנוס

שמש במזל גדי  צמידות פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 120 אורנוס

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

הירח שוהה במזל אריה, ויוצר זוית של עימות עם מרקורי בהילוך אחורי, מה שיוצר קונפליקט בין עולם הרגש והיומיום שלנו לבין התקשורת שנמצאת ממול, אם תקשורת שלנו עם מי שנמצא מולנו, ואם כשהמדובר בתקשורת עם העולם בכלל, כולל המדיה, ובעצם מה לא…

אבל הילוכו האחורי של מרקורי מראה שהמדובר לא דווקא בתקשורת פשוטה, אלא בסוג של תקשורת מהסוג שסוגר מעגלים בדרך כלל, ולאו דווקא פותח חדשים.

האם התקשורת שעוסקת גם בקורונה ובשינוי תהליכי הבידוד, וגם בביבי קשורה לזה? בהחלט, גם כי בשני המקרים מדובר על שינוי תהליך עכשוי, והתאמתו למה שקורה עכשיו.

אבל היום, שימו לב עד כמה אסטרולוגיה מדויקת – קרה אפילו משהו חמור יותר: התגלה שמשטרת ישראל השתמשה בתכנת NSO כדי לרגל אחרי אזרחים להקשיב לשיחותיהם ולהקליט אותם ללא הסדרה של בתי משפט! יש הטוענים שזה נעשה כבר בימי אמיר אוחנה, שר המשטרה הקודם, שרצה לרגל אחרי מפגיני בלפור  וכידוע אצל אמיר היו הרבה מאוד אמצעים כשרים… אלשיך, אמיר אוחנה או שבתאי – כל מפכ'ל שנתן היתר להקשיב לשיחותיהם של אזרחים ללא צו או הסדרה משפטית חייב לעבור חקירה מדוקדקת כדי שכולנו נבין איך קרה הדבר?

ההתנגדות לכך חוצה גבולות ומשותפת גם למחנות הימין והשמאל – וזה מתגלה כשמרקורי בהילוך אחורי ממש מול הירח – זה הזמן שבו פורצת הסערה הזו.. מדהים!

הנה כאן הכתבה בוואלה שעוסקת בכך

https://news.walla.co.il/item/3483508

 

לגבינו אישית – התהליך בהחלט מתאים גם לסגירות מעגלים שלנו עצמנו בעולם ועם אנשים קרובים, מה גם שהשמש עדיין קרובה מאוד לפלוטו היצרי..

ואיך אפשר לשנות מצב רוח  לצאת מהכובד והבלגן הזה? פשוט – להתרגש מחדש… הירח הזה במזל אריה – זה בדיוק מה שהוא מסוגל להביא איתו, איזו דרמה עסיסית, ריגוש פתאומי, ואפילו… אהבה. כן כן.

 

פירטתי יותר כאן, במפת הכוכבים היומית

@

 

התחזית השבועית 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 לינואר 22

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה היום במזלות?

 

שלישי  18/1

טלה

הירח שוהה היום במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, ואתם ממש זקוקים לאש הזו היום, כשמרס שליט המזל שלכם במזל קשת. יום שבו אפשר לרגש, להתרגש, וגם  

שור

נושאי בית ומשפחה זקוקים היום להשקעה מסיבית יותר, שוורים. זהו זמן טוב להשקעה בבית ובסביבתו, ובעיקר – בבני הבית. שעות הערב יתאימו לארוחה משפחתית מקרבת לבבות.

תאומים

הירח שוהה היום מול מרקורי שליט המזל שלכם ששוהה בהילוך אחורי, ומאפשר לכם לשתף ברגשות. יום מצוין לתקשורת מוצלחת עם אנשים קרובים שחשובים לכם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל אריה מול מרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי: זהו זמן מצוין לסרטן המופנם לתרגם רגשות למלים, לדבר לשתף ולחלוק. קדימה.

אריה

הירח שוהה היום במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לקחת את עצמכם בידים, ואחרי כמה ימים שבהם לא הייתם במיטבכם – לקחת יזמה, ולהזיז דברים.

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל גם הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם וגם הירח שבמזל אריה רומזים לכם שהיום כדאי לשמור על פרופיל נמוך, ולהתמקד בטעינת מצברים. יזמות ופעולות – מחרתיים.

מאזניים

מיקומו היום של הירח במזל אריה מדגיש בעיקר את הצד החברתי שלכם,  מאזנאים. זהו זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים, ולשתף פעולה עם קולגות מקצועיות.

עקרב

השמש עדיין קרובה קרובה לפלוטו שליט המזל שלכם, אם כי הצמידות איתו כבר מתרחקת בהדרגה. אולם המתחים עדיין בסביבה, וכדאי עדיין לשמור על עצמכם מצד אחד, ומצד שני – לא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

קשת

היום הזה דורש מכם פתיחות רבה יותר לרעיונות חדשים, ותיעול נכון וחכם של אנרגיית העשייה שלכם שמביא איתו כוכב מרס שנמצא במזל שלכם. סוף מעשה – במחשבה תחילה…

גדי

השמש עדיין חוגגת ימי הולדת לגדיים שנולדו בסופו של המזל, ובו בזמן מאפשר לכם מרקורי בהילוכו האחורי בבית הכספים שלכם לארגן מחדש את הנעשה בחשבון הבנק,ולשנות סדרי עדיפויות להוצאת כספים.

דלי

היום שוהה הירח בבית היחסים שלכם, ומדגיש צורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים כמפתח לתקשורת מאפשרת. במקביל מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם בהילוך אחורי עוזר לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם..

דגים

מזל דגים שייך ליסוד המים,  אבל הירח שוהה היום במזל אריה השייך ליסוד האש, והצירוף של אש  ומים מייצר כידוע… דרמות. לכן כדאי להזהר היום מריבים מקומיים שעלולים להסלים בקלות, וליצור דרמות מיותרות: היום חייבים לעצור, להתפשר, ואפילו לחייך, אם אפשר.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן