תחזית יומית – חמישי 20/1

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח באריה 120 מרס  150 שמש ופלוטו

שמש עוברת למזל דלי (!)  צמידות פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 120 אורנוס

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

מזלטוף לדליים! השמש עוברת היום למזל שלכם, וסוף סוף יוצא חלק מהאנרגיה שלה מהמקום הלחוץ הזה במזל גדי אל העולם, ולמרות הקור – מתחיל לחמם את הלב..

מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל דלי ועוד כמה ימים הם יפגשו, פגישה בין העבר להווה, בין מה שאנחנו רוצים למה שאנחנו צריכים לעשות קודם לכן, ומהמפגש הזה נוכל ללמוד לא מעט…

בסוף החודש גם ונוס תחזור להילוך רגיל, ואז ישתחרר גם החלק הרגשי שתקוע עכשיו ומוציא אותנו מאיזון, ודברים יראו אחרת.

מרס נמצא בסוף מזל קשת ובקרוב דווקא הוא יכנס למשטר גדיי חמור, אבל כשהמדובר במרס זה לא נורא כל כך, האמת.

ובינתיים.. סבלנות.

וכך נראים הדברים במפת השמים היום

@

 

התחזית השבועית 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 לינואר 22

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  20/1

טלה

השמש עוברת היום לבית החברתי שלכם, והטלה שלנו יוצא מעצמו ופוגש חודש חברתי במיוחד. זמן טוב להחזיר לחייכם חברים ידידים וקרובים שקצת נעלמו לאחרונה בקור, וליהנות מהביחד.

שור

השמש עוברת היום לבית הקריירה שלכם שמאכלס אותו מזל דלי,  והשור שלנו נכנס לתקופה אמביציוזית במיוחד. אבל זה קורה כשונוס הרגשית נמצאת בהילוך אחורי… זמן ללמוד מהשגיאות שעשיתם, לפני שממשיכים.

תאומים

השמש עוברת היום למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר, והתאומים שלנו מרגיש קלילות וזרימה, אבל.. זה קורה כאשר מרקורי נמצא בהילוך אחורי… זמן טוב לבילוי עם אדם קרוב מהעבר, שזוכר לכם ימים יפים ביחד.

סרטן

הירח שוהה היום בבית הכספים שלכם, והסרטנון שלנו פוגש יום פרקטי במיוחד. כעת כדאי לא להתעצל, לצאת למסע קניות מזורז לבית או לעצמכם, ולמלא מחדש את המקרר במתוקים שחיסלתם בלילות האחרונים…

אריה

הירח שוהה במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו, אבל דווקא עכשיו קמה השמש ועוברת למזל דלי המאכלס את בית היחסים שלכם. כעת האריה יוצא קצת מעצמו ומשקיע במערכת היחסים הקרובים, אם יש לו כזו. אם לא – טינדררררר…

בתולה

מעברה של השמש היום למזל דלי המאכלס את הבית המקצועי שלכם, מכריח אתכם לחזור לקרקע מעשית במיוחד:  מלות המפתח שלכם בתקופה הקרובה – חובות ומחוייבויות. זמן להשקיע קם במחוייבויות משפחתיות וחברתיות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי בהילוך אחורי, ולהוציא אתכם מאיזון שגם ככה לא ממש בשיאו השנה. יום לפעול עם מוסדות וארגונים בחייכם, כשהירח במזל אריה עוזר לכם לקדם יזמות ורעיונות עם שתופי פעולה מעניינים.

עקרב

אמביציה ודרייב – גם היום הזה מתחיל באופן אמביציוזי, וכדאי להמשיך את המומנטום של הימים האחרונים, והפעם לנסות ולהיות מעשייים יותר, להריץ קדימה יזמה חדשה או לחשוב על התחלה מעניינת.

קשת

כוכב מרס ממשיך לרוץ קדימה במזל שלכם, וכדאי לנצל את האנרגיה הזו, שמתחברת יפה גם לשמש שעוברת לבית התקשורת שלכם: הצירוף של תקשורת חברתית וגישה אסרטיבית יכול ללכת עכשיו מצוין ביחד.

גדי

השמש מסיימת לחגוג לכם ימי הולדת, ועוברת לבית החומר והכספים שלכם במזל דלי, גדיים. זה בדיוק הזמן לתרגם את כל האנרגיה שאספתם ממנה החודש לעשייה, ולקביעת עובדות בשטח, פרקטית וכלכלית.

דלי

מזלטוף, דליים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג יומולדת לאחד המזלות הכי מרתקים על פני גלגל המזלות והפחות צפויים. כעת גם כוכב אורנוס שליט המזל שלכם מתחיל ללכת קדימה, ואפשר להסתכל קדימה באופטימיות.

דגים

הירח שוהה עדיין במזל אריה לפחות חלק מהיום, ואנרגיית האש הזו ביחד עם אנרגיית האש של מרס בבית הקריירה שלכם מריצה אתכם קדימה, אבל עלולה גם להתיש ולעייף. מיצאו זמן איכות פנאי לעצמכם, דגיגים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן