תחזית יומית – יום שני 17 לינואר 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  17/1

ירח בסרטן 120 נפטון 180שמש ופלוטו

שמש במזל גדי  צמידות פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 120 אורנוס

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

אפשר לומר שבגדול – זה היום המאתגר של השבוע, הן גלובלית והן אישית: הירח שוהה במזל סרטן מול קבוצת כוכבים גדולה במיוחד, החל ממרס במזל קשת, המשך בוונוס פלוטו והשמש במזל גדי, וכלה במרקורי בהילוך אחורי במזל דלי וגם סטורן שם..

מה זה אומר?

שזה אחד הימים היותר מאתגרים לכל אחד מאתנו. ממש מולנו נמצאים שרשרת אתגרים לא קלים שבעיקר מבטאים סוג של כובד מעורבות יתר וחוסר יציבות: מזג האוויר, הקורונה והאמיקרון, המצב הפוליטי ועסקת הטיעון של ביבי – כל אלה מכריחים אותנו להתייחס אליהם, לחשב השלכות ואיך זה משפיע עלינו, ובעצם – להרגיש מינון גבוה במיוחד של כובד לחצים ומתחים.

אז מה עושים?

ראשית, לא עושים הרבה: מפרקים את כל העובדות האלה אחת לאחת, ורואים מה משפיע עלינו ישירות, ומה לא ממש רלוונטי במישור העובדתי.

בנוסף, שמים את כל הבלבול הזה בצד, ומחפשים בתוכנו משהו שיאתגר אותנו, יזיז אותנו, ויהפוך לסוג של יזמה קטנה ושמחה, שמתחילה מרעיון מעניין.

זה יכול להיות סוג של שתוף פעולה למטרה מסויימת עם אדם אחר, רעיון למימוש יזמה שהתחלתם ועזבתם – וזה הזמן לעסוק בה כשגם מרקורי וגם ונוס הרגשית נמצאים בהיו אחורי – וסוג של עשייה מקורית ומעניינת שמזמן רציתם לעשות בה, ופשוט לא יצא.

הדרך הטובה ביותר שאני מתמודד עם כמות גדולה של לחצים שמתעקשת לעמוד מולי, היא לעקוף אותה מהצד, ולחפש משהו מעניין שילהיב וירגש אותי ויעביר את תשומת הלב היצירתית שלי למשהו אחר, שונה, מעניין, שאליו הלב שלי מחובר, ולא סובל מעודף אינפו כזה או אחר, מדאגות שונות ומלחצים שהורסים כל חלקה יצירתית טובה.

את כל זה אני מסביר בפירוט כאן, בסרטון הזה

 

 

@

 

התחזית השבועית 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 לינואר 22

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 17/1

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל סרטן, והטלה שלנו מרגיש ביתי מתמיד, למרות האנרגיה היפה שמזל קשת בו הוא נמצא מזרים אליו. השקיעו כעת קצת  יותר ביחסים בתוך הבית, ובעיקר – הקשיבו.

שור

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם, שוורים, והמלים שלכם חשובות במיוחד. זהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק, ולא להשאיר דברים בבטן, גם אם הם פחות נעימים: כשהכל יוצא אפשר גם לשפר ולשדרג.

תאומים

נושאי חומר וכספים על הפרק, אבל בגלל הילוכו האחורי של מרקורי יש מצב שגם הנושאים האלה זקוקים עכשיו לשינו בחשיבה, ושינוי בסדרי העדיפויות: כדאי לחשוב פעמיים לפני שמוציאים כספים עכשיו.

סרטן

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להזיז דברים, להלחם על מה שחשוב לכם, ובעיקר – לפעול וליזום. הגדירו כבר בערב מטרות ואל תבזבזו אנרגיה לריק.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין צמודה לכוכב פלוטו היצרי, אבל אחרי שאתמול הצמידות היתה בדיוקה, היום השמש כבר מתרחקת: כדאי עדיין לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לשבור את הכלים.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך בהילוכו האחורי ומכריח אתכם לעצור לרגע, ולהכנס לחשבון נפש לגבי התכניות והיזמות שלכם. כדאי כעת לעסוק בסגירת מעגלים, ולא בפתיחתם של חדשים.

מאזניים

הירח שוהה יום נוסף בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם לחשוב על יזמות חדשות ומעניינות, שוונוס בהילוכה האחורי מביאה אליכם,  אך עדיין לא לפעול. זהו זמן טוב לחשוב על ריסטרט כללי, בסוף החודש.

עקרב

הצמידות בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם אינה קלה והעומס הרגשי גבוה. נסו לגלות איפוק ולא להתפרץ. הירח במזל סרטן מביא איתו רצון להתרחב לאזורי פעולה  חדשים. זמן לחשוב בגדול, עקרבים.

קשת

הירח במזל סרטן והשמש במזל גדי ממשיכים להכביד עליכם, אבל כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של אנרגיה אסרטיבית ויוזמת: נסו לתעל אותה בחכמה ולא לבזבז אותה על הסחות דעת.

גדי

השמש ממשיכה לחגוג ימי הולדת לגדיים האחרונים שנולדו בסוף המזל, כשהירח ממשיך לנוע ממול במזל סרטן ולהדגיש את הצורך בהשקעה נוספת בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים הקרובות. פתחו את הלב, גדיים.

דלי

אלה ימים אחרונים לפני שהשמש עוברת למזל שלכם ועוזרת לכם לפתוח דף אנרגטי חדש ויוזם. כעת חשוב לשמור על הקיים, ולהזהר מהחלטות שגויות שנוצרות בעיקר כתוצאה ממצבי לחץ ותחושות מצוקה: התמקדו בעובדות, ובקרקע שמתחת לרגלים.

דגים

מזל סרטן הוא אולי המזל הרומנטי ביותר על הגלגל חוץ מהשור והדגים, וכשהירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם אין ספק שכדאי להקשיב בעיקר ללב, אבל.. לא להשאיר את ההגיון בצד. יום – ובעיקר ערב – מצוינים לאהבה…

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן