תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 לינואר 22

אז… מה קורה השבוע בכוכבים? 

שבוע מעניין לפנינו,  ובעיקר טעון רגשית: מרקורי פוצח סוף סוף בהילוך אחורי ביחד עם ונוס הרגשית, אורנוס נע אחורנית גם הוא בעוד סטורן הנוקשה מתקדם ומאיים לגרום לסגר שיכריח את כולנו לפעול אחרת, אבל האישו העיקרי השבוע קשור לשמש.

כן, השמש – היא זו שהופכת להיות הפקטור המשפיע ביותר השבוע, והיא עושה זאת בשתי דרכים: צמידות לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, ומעבר למזל דלי החברתי, אחרי כחודש קשוח למדי במזל גדי הנוקשה.

ואכן, כאמור לפנינו שבוע טעון במיוחד עם פתיל קצרצר, ובו כדאי לפעול בזהירות מכסימלית כדי שלא להרגיז את השמש: פלוטו כבר מעצבן אותה מספיק, והשנים עלולים להתנקם בכל מי שמעז להטיל ספק בכוחם של הכוכבים לסמל תהליכי עומק, בעיקר כאלה שנוגעים בעצבים חשופים של כולנו.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש נצמדת לפלוטו במזל גדי

@השמש עוברת למזל דלי

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זוהי אכן הצמידות של השמש, האנרגיה העוצמתית הטמונה בלב כל הדברים, עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

צמידות בין שני כוכבים מראה על חיבור עוצמתי בין הכוח של שניהם, שבעצם הופך את האנרגיה הייחודית של כל אחד מהם לאנרגיה משותפת לזמן קצר, והצמידות של השמש עם כוכב פלוטו היצרי עלולה להיות עוצמתית – והרסנית – במיוחד.

פעם אחת בשנה חולפת לה השמש על פני כוכב פלוטו, והצמידות שלה איתו נמשכת כארבעה ימים בערך, אולם לעיתים הדלת שנפתחת בזמן הצמידות הזו נשארת פתוחה, ואת קולותיהם של השדים מאחוריה אנחנו עלולים לשמוע גם זמן רב אחרי שבעצם הסתיימה..

פלוטו הוא כוכב יצרי וכוחני, שאחראי על אחד התהליכים המשמעותיים ביותר בטבע: ההתחדשות.

לתהליך הזה יש בעצם שתי פנים: מוות – ולידה. משהו מת, כדי לפנות מקום למשהו אחר שיוולד. זה יכול להיות תהליך מנטלי, חברתי, פוליטי ואפילו אישי – חשוב היכן זה נמצא במפת הלידה של כל אחד מאתנו.

קם למיקומו של פלוטו, המעלה ה 27 במזל גדי, יש משמעות. למשל, פלוטו במיקום הזה יוצר זוית פעולה מדויקת לשמש במפת הלידה של נתניהו. לפני שנתיים אמרתי שנתניהו יעבור תהליך פלוטוני משמעותי כשפלוטו יגיע לזוית הזו ולפני שנה אפילו כתבתי כשזה יקרה הוא גם יפרוש מהפוליטיקה, לדעתי.

ואכן, אנחנו עדים עכשיו למשא ומתן מזורז על תנאים שמתנהל מאחורי הקלעים בקשר לפרישתו של נתניהו. פלוטו אורנוס ונפטון – שלושת הכוכבים האלה מסמלים שלושה כוחות טבע משמעותיים במיוחד, כשתפקידו של כל אחד מהם להביא לתהליכי התחדשות משמעותיים, כדי שהחיים ימשיכו, ולא ייווצרו מצבים של סטגנציה אחרי שתהליך מסויים מיצה את עצמה, והוא נאלץ לפנות מקום לאלמנט אחר תוך כדי תהליך עומק קשוח אמנם אך בלתי ניתן לעצירה.

נפטון עושה זאת תוך טשטוש וערפול, אורנוס מביא איתו שינוים דרך ניתוקים, ופלוטו שובר הורס ובונה מחדש.

מיקומו של האופק במפת מדינת ישראל במעלה הראשונה במזל עקרב, הופך את הקשר בין פלוטו שליט העקרב לגורלה של מדינת ישראל למשמעותי במיוחד.

ברמה יומיומית יותר פלוטו מביא איתו מתחים ולחצים, מעלה מאחורי הקלעים סודות שהיו שם זמן רב וחושף אותם אל האור, ויוצר פעמים רבות גל כוחני ואלים ממש, כדי לאפשר לצד הזה שבנו להתממש גם הוא, בעיקר כשהמדובר בתהליכים ארוכים ומתסכלים או בתהליכי עומק ולידה חדשים, העוסקים בתפניות עוצמתיות, הסטוריות כאמור מצד אחד, אבל גם אישיות ויומיומיות מצד שני.ם

לכן כשהצמידות הזו באוויר והיא תופסת אכן את מרבית ימות השבוע, כדאי להזהר מאוד גם בכבישים ובדרכים, גם בתקשורת בין אדם לחברו, וגם בגבולות: הפתיל של כולנו עכשיו טעון ולחוץ, והילוכם האחורי של ונוס ומרקורי במקביל עלול לשחרר כמה שדים שאולי כבר שכחנו על קיומם, אבל הם יזכירו לנו שהם קיימים ונוכחים כאן אתנו, ואם לא נתייחס אליהם ונפתור את הבעיות שהם מסמלים, התהליך הפלוטוני הבא כבר יגרום להם לעלות מדרגה.

בין אדם לחברו – זה הזמן לשמור על פרופורציות, ולא להגיב גם כשהפתיל הקצרצר שלנו מאותת שהאגו נפגע, וכדאי לפעול בזהירות  ולא להגיב מהבטן אלא מהראש.

אבל.. לא הכל שלילי בזוית הזו: צמידות שכזו מביאה איתה גם יכולת מחודשת לגעת בדברים שנמצאים בעומק ואנחנו לא נוגעים בהם ביומיום, ופעמים רבות בנושאי חיים ומוות. לכן שיחות עומק כעת אפשרויות יותר מתמיד, ופתרון בעיות עומק שמציקות לנו זמן רב ומגיע אמיץ בהן ובאפשרות לפתור אותן אחת ולתמיד, אפשרי עכשיו יותר מתמיד.

מי עלול בעיקר להיות מושפע מהן כעת? מזלות עקרב אריה דלי ושור, אבל בעצם באופן כזה או אחר – כולנו.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל גדי הקשוח והמופנם, למזל דלי הפתוח והמוחצן.

זה אחד המעברים שבהחלט מביא איתו הקלה לכולנו, והוא מאפשר לנו לפעול מהעומק שבפנים – החוצה אל העולם.

מזל דלי מוציא אותנו מהכלוב הזה של עצמנו, ומחזיר אותנו לדיאלוג עם הקהילה סביבנו, ועם העולם בכלל. כעת הדגש עובר מהצורך להלחם ולשרוד את האמביציה ואת עולמנו הסגור כשאנחנו לבד במאבק, אל היכולת להתחבר מחדש על כוחה של החברה, לקבל אמפטיה הבנה וסיוע מצד אחד, ומצד שני – גם לתרום לה מכוחנו ונסיוננו שלנו, תוך שאנחנו מפסיקים לחוש שאנחנו שורדים לבד בעולם, ויש לנו אחים לגורל, למאבק, ולשתוף אמיתי בחלומות שלנו וביכולת שלנו לפעול ביחד, ולא כאוסף של אינדיבידואלים.

מי מאתנו שיצליח לצאת מעצמו כעת אל העולם, ולחזור לפרופורציות שמאפשרות לראות את עצמו כחלק משלם גדול יותר שחי פועל ותורם בביחד שכולנו חלק ממנו, יוכל גם למצוא שיתופי פעולה לחלומותיו האישיים כמו גם יכולת לממש אותם ביחד עם אלה שרואים את הדברים כמוהו.

וזה – יותר מאפשרי…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של השמש? מזלות דלי, אריה, שור ועקרב, ושוב בעצם – כולנו…

 

וכך זה נראה במפת השמים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

@

 

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת האנרגטי, וכעת כשהוא יוצא מזוית הפעולה הרגשית עם נפטון הרגשני, אתם חוזרים לאנרגיה השמחה הטבעית שלכם. הגיע הזמן לחזור ולשעוט בפול ווליום!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי, וגם אתם שקועים עדיין בתהליך סגירת המעגלים וההתבוננות החוזרת בעצמכם ובעולמכם, תהליכים שהפעם נדמה שהם ארוכים מהרגיל. זמן מקצה השיפורים והשדרוגים עדיין בשיאו: גלו סבלנות והתמקדו בו, לפני שתמשיכו הלאה.

תאומים

טוף, אומר מרקורי, כשאין ברירה – אין ברירה, והוא פוצח בהילוכו האחורי במזל דלי. כן, תאומימים – הגיע הזמן לחשבון הנפש המוכר בן שלושת השבועות שמגיע אחת לשלושה חודשים, ובו אתם בוחנים את מה שעברתם, מתקנים משדרגים סוגרים מעגלים ו..ממשיכים קדימה. הפעם הנושא הוא – הדיאלוג מול המעגלים החברתיים שלכם.

סרטן

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי במזל דלי משמעותי עבורכם: הגיע הזמן להתחדש, כלומר לקחת את מה שעברתם בחודשים האחרונים, ולהפוך אותו לא רק למנוף לסגירת מעגלים, אלא גם למנוע של צמיחה בהמשך. מעגלי צמיחה בנושאי חומר וכספים למשל ואמביציה בכלל – זה הזמן לחזור פנימה, ולמצוא מחדש את הכוח להתמודד – ובגדול, גם אם הפעם זה קשה מתמיד.

אריה

נראה שאתם עוברים השבוע שני תהליכים שהם מאוד שונים במהותם. מצד אחד, הצמידות עם פלוטו מחזירה לאריה את העוצמה והכוח להתמודד על הדברים שחשובים לו, וזה הזמן להתחדש, ובעוצמה. מצד שני, המעבר למזל דלי מאפשר לכם להתחבר מחדש אל העולם לא דווקא ממקום מרכזי ומשפיע, אלא יותר כחלק אינטגרלי ממנו שתורם ונתרם במקביל. יהיה מעניין…

בתולה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל קשת והפעם ללא זוית הפעולה עם נפטון המטשטש ומערפל. מרס מביא איתו צורך בבדק בית בבית הבתולה, כשפה ושם עלולים לצוץ גם מאבקי כוח ואגו מצד אחד, ורצון לשיפוצים ושינוי אווירה בבית מצד שני. אולם חשוב עת במיוחד לגלות יכולת להקשיב לזולת ולא להתעקש על הצדק האישי שלכם שהאגו עובד שעות נוספות. הילוכו האחורי של מרקורי יביא גם הוא זויות חדשות של הסתכלות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין בהילוך אחורי במזל גדי, אלמנט שימשך עד סוף החודש, והצורך לשדרג את מערכות היחסים שלכם בצד הצורך לחדש את הדיאלוג הרגשי עם העולם מזוית אחרת חזק מתמיד, אולם התהליך עדיין בעיצומו והמסקנות יחכו לתחילת פברואר. בינתיים נסו לשמור על רוח טובה, והתמקדו בזכרונות חיוביים מהעבר ופה ושם גם אולי שיחות עם אקסיות או אקסים מיתולוגיים…

עקרב

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר טעונים של הזמן האחרון. הרגשתם זאת כבר מאמצע השבוע הקודם עת השמש התחילה להתקרב לפלוטו שליט המזל שלכם, וזה ממשיך גם השבוע כשהיא נצמדת אליו באופן מדויק. חשוב כעת לא לריב עם סמכויות, ולא לחפש בכוח להיעלב או לפעול בעוצמה מול מי שכביכול פוגע באגו שלכם: זה מיותר, ועלול לפגוע בעיקר בכם. סבלנות – זו מלת המפתח השבוע..

קשת

הילוכו האחורי של מרקורי בבית התקשורת שלכם יכול להביא איתו את הצורך לשדרג את התקשורת הקשתית המוכרת. זמן לנקות משקעים רגשיים עם מי שאיתו רבתם בחודשים האחרונים, לדבר על מה שחשוב לכם באמת ולא פתחתם עוד כה, ולנהל דיאלוג ישיר וכן עם בני הבית והמשפחה, גם בעזרתו של יופיטר שליט המזל שלכם שנמצא במזל דגים הרגשי, ומאפשר לכם להכנס פנימה, לעומק, ולשוחח על הכל.

גדי

סטורן שליט המזל שלכם נע קדימה במזל דלי, כשהוא מתרחק מזוית הפעולה שלו עם כוכב אורנוס שנע בהילוך אחורי במזל שור. כעת, משוחררים יותר, זהו זמן להגדיר באופן מדויק את המטרות שלכם, ולקבוע עובדות בשטח בחודשים הקרובים. ונוס בהילוך אחורי שעדיין במזל שלכם מאפשרת לכם לסגור מעגלים רגשיים שנשארו פתוחים ומעיקים עליכם, כדי לפנות מקום למעגלים רגשיים חדשים מפברואר והלאה.

דלי

מזלטוף, דליים! השמש עוברת למזל שלכם השבוע, והגיע הזמן לחגוג את החיים כמו דליים יודעים ואוהבים. אבל.. זו הולכת להיות שנה מסוג אחר, כיון שממש עכשיו מרקורי כוכב התקשורת שנמצא גם הוא במזל שלכם עובר להילוך אחורי… היא הולכת קדימה, הוא הולך אחורנית, ומתישהו הם יפגשו להם, עבר והווה, ויחליפו תובנות. מבחינתכם – זמן לסגור מעגלים תקשורתיים מעבר ולשדרג את אלה מהווה, לפני שממשיכים הלאה, דליים.

דגים

זוית הפעולה בין כוכב מרס לנפטון שליט המזל שלכם שהעיקה עליכם בשבוע שעבר מתפוגגת לאיטה, והדגיגונים שלנו יכולים שוב לחייך, ולהתחיל ליהנות מיופיטר ששוהה בתחילת המזל שלכם. כן, הגיע הזמן לעזור לו לעזור לכם, מה שאומר להזיז דברים, לחפש הזדמנויות לעשייה לפעולה ולצמיחה אישית וכשהוא יזהה שזה מה שאתם עושים – הוא גם יעזור. בינתיים הוא נע בתחילת המזל שלכם ללא זויות עם כוכבים אחרים, ונראה שנכנס להלם מעצם המעבר… קצת סבלנות, והוא יעביר הילוך, דגיגים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן