תחזית יומית – רביעי 15/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  15/12

ירח בשור צמידות אורנוס 90 סטורן 120 מרקורי

שמש במזל קשת 90 נפטון (יציאה) 60  יופיטר

מרקורי במזל גדי 60 יופיטר

ונוס בגדי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (יציאה) מאטה ומתחילה לעצור

מרס במזל קשת  90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

היום הזה מתאפיין בשתי ההשפעות שאנחנו רואים על הירח, ששוהה היום במזל שור: מצד אחד הוא מקבל זוית פעולה מכבידה מסטורן הנוקשה שמכריחה את כולנו להיות מעשיים ובעיקר כאן ועכשיו, ומצד שני – הוא נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי, ונכנס לבועה האורנית שעלולה ליצור ניתוקים ושינויים כדי לאפשר לנו לקחת לעצמנו קצת יותר ספייס וחופש אישי.

זהו מיקום מעניין, מכיון ששתי ההשפעות – של סטורן המכביד ושל אורנוס המנתק – שונות מאוד, ולכן נרגיש חליפין פעם את זו ופעם את זו, אבל מעבר לכל – הירח מכריח אותנו להיות כאן ועכשיו, להתמודד עם העובדות במישור הארצי, ובמישור המנטלי – יתכן ולהתנתק קצת, להיות קצת לבד, ולהכנס לבועה הפרטית שלנו כדי לדלות משם תובנה מעניינת או שתים, ואז… לחזור לקרקע.

הבועה תסתיים בערך בשעות הערב, אבל בהחלט אפשר לנצל אותה ולהתייחס אליה כסוג של מעלית – מהשקופות האלה שכשעולים בהם רואים את כל העולם ממול יורד למטה והופך קטן יותר – ואנחנו ממריאים למעלה עם עצמנו..

כן,  יש ימי מעליות שכאלה, ואם יהיה לנו מספיק ספייס באמת לחוות את הבועונת הזו, מן הסתם יגיעו גם התובנות שעליהן אני מדבר.

וזה אפשרי..

 

וכך נראים הדברים במפת הכוכבים בשמים

 

@

 

 @

והנה גם התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 12 לדצמבר 21

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

 

@

 

 

ומה קורה היום בכוכבים?

רביעי  15/12

טלה

הגיע הזמן לממש את האנרגיה של הימים האחרונים, והירח במזל שור מאפשר לכם לתרגם אותה לעשייה בשטח.  יום להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק והסקת מסקנות.

שור

נראה שעל פניו זה היום שלכם, שוורים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים, אבל עקב הצמידות של ונוס עם פלוטו – בזהירות…

תאומים

יש לא  מעט תכניות ליום הזה, אבל כעת אינכם במיטבכם: הירח שוהה במזל שור, ומרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל גדי הקשוח… יום זהיר.

סרטן

הצד החברתי שלכם מודגש היום, סרטנונים: הירח שוהה במזל שור ומאפשר לכם לתקשר טוב יותר עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולקדם נושאים שחשובים לכם במוסדות כאלה. אל תדחו.

אריה

על פניו זה נראה כמו היום האמביציוזי של השבוע, אריות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם והפוקוס כעת הוא על האריה שרוצה לשעוט למטרה, ולקבוע עובדות בשטח. קדימה!

בתולה

יום של פתיחות לרעיונות חדשים, בתולות. הירח שוהה במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה ומביא איתו תחושה נינוחה יותר. זהו זמן לעזוב לרגע את הפרטים הקטנים, ולהצמד לעובדות.

מאזניים

ימים טעונים ולא קלים עוברים על כוחותינו, כשוונוס שליטת המזל שלכם מאטה מאוד את הקצב ונדבקת לכוכב פלוטו. זהו זמן לחשבון נפש רגשי הקשור ליחסים ולכספים, וחיבוק בהחלט יעזור..

 

עקרב

צמידות בין פלוטו שליט המזל שלכם לונוס הרגשית בהחלט מרככת את העקרב הקשוח, ומחברת אותו מחדש לרגשות עדינים, בתנאי שההתייחסות תהיה בהתאם. ונוס מאפשרת לפתוח את הלב, אם העקרב יגיב ברגישות…

קשת

גם השמש וגם מרס נמצאים עכשיו במזל שלכם, אלמנט שמאפשר לקשת שלנו להעביר הילוך ולתת גז כשהוא מתמקד ביזמות חדשות מכל הסוגים. התחום המקצועי דורש היום התייחסות מיוחדת: השקיעו בו מחשבה.

גדי

גם  ונוס וגם מרקורי נמצאים עכשיו במזל גדי, מה שאומר שהגדי שלנו יכול להפתח עכשיו לכמה אזורי פעולה חדשים, ולאפשר לאמביציה שלו כוונים חדשים. זמן לדבר ולשתף.

דלי

נושאי בית ומשפחה דורשים היום התייחסות מיוחדת, כשגם הירח וגם אורנוס שליט המזל שלכם שוהים במזל שור. זמן טוב להשקיע בבית ובסביבתו, לשנות אווירה, וליהנות מארוחה גדולה מקרבת לבבות עם כולם.

דגים

הדגים נחשב למזל מופנם למדי, אבל כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם זהו זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, ואם הלב הדגי פנוי – גם להיכרויות מעניינות. קחו יזמה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן