תחזית יומית – שלישי 11 לינואר 22

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בשור צמידות אורנוס 90 מרקורי וסטורן 120 ונוס

שמש במזל גדי  60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל דלי צמידות סטורן (כניסה) 90 אורנוס (כניסה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

יום מעניין לפנינו: אנחנו פוגשים היום קונפליקט בין אורנוס התזזיתי לנפטון הרגשני והמתעתע :  מצד אחד – זוית הפעולה בין מרס האסרטיבי לנפטון מדויקת היום על המעלה (20 מעלות במזלות קשת ודגים) מה שאומר שהיום הזה הוא סופר רגשי, כמו אתמול בעצם, ומשתנה במהירות.

מצד שני, יש השפעה כאילו מאזנת כשהירח שוהה במזל שור המעשי ונצמד לאורנוס התזזיתי, כוכב השינויים והתדר הגבוה.

הקונפליקט הזה גורם לדברים שלנו להיות נתונים תחת מכבש לחץ מצד אחד, וסדר עדיפות רגשי במקום מעשי מצד שני, וביחד – שיקול דעת שאינו במיטבו..

עצירתו של מרקורי שממשיכה היום במזל דלי למרות כניסתו לזוית פעולה עם אותו אורנוס תזזיתי, שלושה ימים לפני שהוא נכנס רשמית להלוך אחורי, מתחילה להביא איתה את התסמונת הידועה של קלקולי מכשירים, וצורך להחליף ישנים בחדשים: גם זה חלק מתהליך טבעי של בלאי מוות ושינוי שמדגיש הילוכו האחורי של מרקורי, וגם אנחנו מרגישים זאת כי גם אנחנו מחוברים לטבע, למרות הנטייה לשכוח זאת פה ושם…

אז.. יום מבולבל מעורפל ולא ממוקד אך תזזיתי ומצריך שינויים לפנינו: זמן מצוין לעשות לנו רשימת מלאי של מה שצריך להחליף, אם בגלל שהתקלקל ואם בגלל שמיצה את עצמו, ולפעול בהתאם, ובמלים אחרות – להתחבר לתהליך הטבעי שהטבע עצמו מביא אלינו, ולזרום איתו.

אני למשל, אחרי שגם הקלנועית וגם המזגן התקלקלו – הצלחתי להבין את הרמז, הפסקתי להלחם, ושלחתי את שניהם לתיקון…

וכך נראים הדברים במפת השמים:

 

 

@

 

 

@

וזו – התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 9 לינואר 22

 

@

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  11/1

טלה

מיקומו של הירח מאפשר לכם לתרגם את האנרגיה של שלושת הימים האחרונים לקביעת עובדות בשטח, ועשייה בפועל. כעת הזמן לא רק לדבר אלא בעיקר לעשות. קדימה.

שור

אחרי שלושה ימים בהם לא ממש הייתם במיטבכם מגיע גם הזמן שלכם, שוורים. הירח שוהה לו במזל שלכם ומדגיש את מלות המפתח: יזמה ופעולה. לשור לא קל לזוז קדימה, אבל כשהוא כבר זז הוא לא עוצר..

תאומים

לא ממש היום הטוב שלכם תאומימים כשהירח הזה שוהה במזל שור, אבל לפעמים צריך לדעת גם מתי לעצור, בעיקר עכשיו כשאתם ממילא עוצרים תיכף לפני שיוצאים להילוך אחורי… שבוע של חשבון נפש אמיתי.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל שור המאכלס את הבית החברתי שלכם, ונראה שהיום ומחר הם ימים מצוינים להשקיע במעגלים החברתיים שלכם, להרחיב אותם, ולהכיר אנשים חדשים…

אריה

הירח שוהה היום בבית הקריירה שלכם וזה בדיוק מה שהאריה שלנו זקוק לו כדי להסתער קדימה וביחד עם השמש במזל גדי גם להיות מדויק – ויעיל. התמקדו.

בתולה

היום הזה מצריך מכם לצאת קצת מתוך הביקורתיות והשיפוט שלכם ולהתמקד בגישה של סקרנות ופתיחות לבלתי מוכר וללא ידוע. זמן טוב לבדוק אפשרויות חדשות של התפתחות וצמיחה אישית, ואנשים מעניינים שכדאי להתיידד איתם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי, ותהליך סגירת המעגלים שהיא מעבירה אתכם עודנו בעיצומו. זוית פרקטית שיוצרת ונוס עם נפטון מאפשרת שיתופי פעולה נאים, ובכל התחומים.

עקרב

הירח שוהה היום בבית היחסים שלכם ומדגיש את היכולת שלכם היום להעמיק קשרים, ולהיות קשובים קצת יותר לפרטנרים או השותפים שלכם, עקרבים. תנו להם אהבה…

קשת

מיקומו של הירח במזל שור לא ממש עושה חסד עם הקשתים המהירים והזריזים: זהו ירח איטי ומעשי, ואתם יכולים לכעוס היום כשדברים קורים לאט או לא קורים בכלל.. סבלנות.

 

גדי

הגדי נחשב למזל קשוח ומופנם למדי, אבל כשהירח שוהה לו בבית הרומנטיקה שלכם גם הגדי יכול לפתוח את הלב ולתת מקום לאהבה.. זמן לערב רומנטי אמיתי, גדיים.

דלי

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, דליים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר הן בבית ובסביבתו והן בבני הבית. זמן טוב לשנות אווירה בבית, או לצאת לקצת ספייס..

דגים

הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, והתקשורת הדגית היצירתית נכנסת לפעולה. זמן מצוין לדבר, לשתף, לחלוק, לברר ולחזר, ולתת למלים את הכוח היצירתי לפעול, ולשנות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן