תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 9 לינואר 22

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

נראה שתהליך הפלירטוט עם אי הודאות שונוס התחילה לשבוע כשבועיים כשהוציאה אותנו מאיזון רגשי, ממשיך ואפילו בעוצמת יתר גם השבוע, ואפילו מצרף לו שני שותפים חדשים – אורנוס מרקורי וההילוך האחורי שלו שמצטרף להילוכה האחורי של ונוס הרגשית..

הילכו שנים בדרך בלתי אם נועדו, שואל המשל הידוע?  ובכן, לפעמים כן – אבל המטרה, מטרת התהליך, היא לקשור את כל התהליכים הרגשיים שלנו עם התקשורת הרגשית שאנחנו מייצרים, ובו בזמן גם לסגור מעגלים בחיינו, הפעם הן רגשיים והן תקשורתיים, שמיצו את עצמם או שהם זקוקים להתבוננות עומק נוספת ומזויות אחרות, לפני שתיפול ההחלטה לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך מדברים בזמן הזה ממש…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@כוכב מרס בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל

@מרקורי כוכב התקשורת בצמידות מדויקת לאורנוס התזזיתי

@מרקורי כוכב התקשורת פוצח בהילוך אחורי

 

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לנפטון המטשטש ומערפל.

לכאורה גם הצמידות בין מרקורי לאורנוס אינה קלה וגם היא מתרחשת השבוע, אז למה בחרתי דווקא בזוית של מרס ונפטון?

ובכן, כוחו של נפטון רב יותר, עוצמתי יותר, וכשהוא משפיע באופן הרסני – וזה קורה לעיתים קרובות בדיוק כשם שהוא משפיע באופן חיובי – הרי שהשפעתו מורגשת יותר.

נפטון הוא כוכב מימי מערפל ומטשטש, מייפה את המציאות או מכער אותה ובכל מקרה מרחיק את הקשר הממשי ממנה, ויוצר מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל שגורמת לנו לפעול ממקום רגשי ולא הגיוני או לוגי, ולכן גם שיקול הדעת שלנו אינו מעשי מדי בלשון המעטה,  וכמו כל החלטות שמתקבלות במעורבות רגשית גבוהה גם אלה עלולות לאכזב אותנו לטווח ארוך.

מצד שני, יש גם צדדים חיוביים לזוית הזו, כמו לכל זוית בעצם: נפטון מביא איתו טאץ יצירתי מאוד למרס. הוא מעדן אותו ואת פעולתו, ומביא איתו גוונים צבעוניים רגשיים ויצירתיים שיש להם הרבה קסם.

ואכן, נפטון מוסיף הרבה קסם לפעילותו של מרס תוך שהוא מעדן אותו, אולם זה אינו בהכרח קסם חיובי אלא יותר מראית עין, ופה ושם גם סוג של אשליה ופנטזיה.

אולי משום כך תחת זוית כזו כדאי להזהר: אנחנו יכולים בקלות לקבל החלטות רגשניות מוטעות, ומה שאנחנו רואים באותו זמן יתכן ואינו בהכרח כזה.

ים של קסם אישי מצד אחד, ומצד שני – קושי לממש את ההבטחה היצירתית שיש בזוית הזו, הם הפלוס והמינוס הגדולים של הזוית הזו.

מי עלול בעיקר להיות מושפע ממנה? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן דגים בתולה תאומים וקשת.

 

 

התקשורת שלנו – כאן  נפגוש שני אלמנטים שישפיעו מאוד על התקשורת שלנו השבוע, ועד חודש מהיום, וכדאי שנבין אותם לעומק, כי השבוע לפחות הם כרוכים וצמודים זה בזה.

הראשון – זוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לאורנוס התזזיתי.

ראשית, כדאי לזכור: אורנוס הוא אוקטבה גבוהה של מרקורי כוכב התקשרות שלנו. בעוד התקשורת של מרקורי עוסקת בדיאלוג שבינינו לבין הסביבה הקרובה והעולם, התקשורת של אורנוס מביאה איתה את הצורך להתחבר לתדר גבוה יותר, גם מנטלי וגם טכנולוגי, ולרוח הקהילה.

צמידות בין אורנוס למרקורי מגבירה את הצד האינדיבידואליסטי אצל כולנו, אבל גם עלולה לגרום לניתוקים פתאומיים, למצבי רוח קיצוניים ולא צפויים, ולצורך לעזוב הכל להתרחק ולשקוע בתוך עצמנו, וצורך מכסימלי בספייס וחופש אישי.

אולי משום כך הקושי העיקרי כאן הוא לגלות סבלנות וסובלנות כלפי אנשים שלא מבינים אותנו מהר מספיק, אנשים טפשים או איטיים, אנשים חסרי טקט או כאלה שניחנו ברוע לב: אורנוס מגיב מול כל אלה במהירות ומהבטן, ומביא איתו פתיל קצר במיוחד, וממנו – כדאי להזהר.

אולם הפעם יש גם שוני: מרקורי נצמד לאורנוס התזזיתי כשהוא כבר במצב עצירה ומיד גם פונה אחורנית, גם ששני התהליכים האלה שלובים זה בזה, והצורך לנתק ולהתנתק גם מהכאן והעכשיו, הופך משמעותי יותר, ולפעמים גם מתסכל.

צמידות שכזו מביאה איתה עצירות פתאומיות ותגובות קיצוניות – אבל לפעמים גם הברקות מהירות ובלתי צפויות שפותרות בעיות במהירות.

סבלנות ואורך רוח – שתי תכונות שנדרשות כעת במיוחד, והרבה מהן.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי אריה שור ועקרב.

 

 

 

מרקורי פורץ בהילוך אחורי במזל דלי אחרי שנכנס לצמידות עם כוכב אורנוס, מצטרף מרקורי למחאה השקטה של ונוס שנכנסה להילוך אחורי, ועובר גם הוא לרברס לשלוש שבועות, במזל דלי.

הילוכו האחורי של מרקורי שמגיע כל שלושה חודשים למשך שלושה שבועות, כבר די מוכר לכולנו: אחרי שלושה חודשים שבהם רץ קדימה חווה וספג, כעת הוא עובר לשלושה שבועות של עיכול מואץ, תוך כדי סגירת מעגלים שמיצו את עצמם כדי לפנות מקום למעגלים חדשים.

במזל דלי סוגר מרקורי בעיקר מעגלים חברתיים מסוגים שונים. כידוע יש שני סוג חברים: יש את ה סושיאל, כלומר החברתיים, ויש את הפרנדס, כלומר החברים הקרובים.

מזל דלי מייצג בעיקר את הצד החברתי שלנו, כלומר את המעגלים החברתיים שבהם אנחנו שרויים אבל ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי, ומכיון שאורנוס עצמו אינו אישי במיוחד, הרי שהצמידות עם מרקורי מראה על קשרים תקשורתיים מעניינים שאנחנו יכולים ליצור עכשיו בקהילה שסביבנו, ובמקביל – על הצורך לעשות סוג של ניקוי אורוות כעת, לסיים התקשרויות עם מי שכבר לא באמת חבר או מבין, ולקראת פברואר – להתחיל ליצור מעגלים חברתיים חדשים עם אנשים שמתאימים יותר למיקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו.

כרגיל בזמן ההילוך האחורי הזה ההמלצות הן להמעיט בחתימה על חוזים ובהתחלות חדשות, ולעסוק בעיקר בדברים שהחלו עוד לפני ההילוך האחורי הזה, וכעת קרובים לסיום.

מי בעיקר יושפע מההילוך האחורי של מרקורי? מזלות תאומים בתולה דלי אריה עקרב ושור.

 

 

וכך נראית מפת השמים השבוע

 

@

 

ומי שעדיין לא ראה – התחזית השנתית

תחזית שנתית – 2022 יאיר טריבלסקי (C)

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה למזלות עצמם השבוע?

טלה

זה שבוע לא קל לטלאים: זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לנפטון הרגשי עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים ושרשרת של החלטות רגשניות מאכזבות. הצמדו לעובדות ונסו לדחות החלטות חשובות באמת לשבוע הבא.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי גם השבוע, וביחד איתה גם אתם ממשיכים את המסע הקשור לסגירת מעגלים הם רגשית והן כלכלית, מי פחות ומי יותר, והתבוננות עומק ושטח על שני התחומים האלה, תוך הסקנת מסקנות. יהיה מעניין…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי והחיים הופכים לנדנדה רגשית מהירה שמשנה מצבי רוח מטרות והחלטות. בהמשך נכנס מרקורי להילוך אחורי במזל דלי,  ושלושת השבועות הבאים יביאו איתם חשבון נפש מעמיק הקשור לדיאלוג עם העולם ועם המעגלים החברתיים שלכם, ומסקנות בהתאם.

סרטן

הילוכה האחורי של ונוס במזל גדי בבית היחסים שלכם מאפשר לכם לעשות עכשיו עבודת עומק אמיתית עם בן או בת הזוג, לדבר בכנות ובאומץ על הכל, ולפתוח גם דברים עם שותף או שותפה בתחום המקצועי, כדי לנקות את השטח לפני שממשיכים הלאה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הקשוח, והשבוע מתקרבת כמעט מרחק נגיעה לצמידות עם כוכב פלוטו היצרי. את הויברציות הקשוחות ולפעמים גם אלימות של הצמידות הזו נרגיש כולנו לקראת סוף השבוע: חשוב כעת לפעול בזהירות מכסימלית, ובעיקר לא לריב עם סמכויות

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי ממשיך להלהיב אתכם, אבל מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לאורנוס ונכנס להילוך . בבית העבודה והמקצוע. זהו זמן לעשות חשובים לגבי התחום המקצועי, אם לגבי קידום או שינוי, ולשתף אדם קרוב בהחלטות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע אחורנית במזל גדי, והיחסים בתוך המשפחה מצריכים מכם כעת מחשבה נוספת, שיחות עומק כנות ואולי גם ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו ומאיימים להפר את השלווה המשפחתית. זהו זמן לגלות בגרות, לקחת אחריות, לפתוח דברים שמעיקים מאחורי הקלעים, ולשנות כיוון

עקרב

צמידות שמתחילה להתפתח השבוע בין השמש שממשיכה לנוע קדימה במזל גדי לבין פלוטו היצרי שנמצא לקראת סופו, מצריכה הרבה סבלנות ואורך רוח, בסוף השבוע הזה וכמובן גם – ובעיקר – בשבוע הבא, אז תגיע הצמידות הזו לשיאה. נסו להמנע מדרמות מיותרות, שמהן קשה לחזור לאחר  מעשה.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דגים הרגשני, ונראה שחייהם המרגשים ונלהבים של הקשתים השואפים תדיר לאקשן, קצת משתנים: יופיטר מכוון את האנרגיה פנימה לצורך פסק זמן והתבוננות עומק פנימה. הגיע הזמן לבנות סדר עדיפויות חדש, לפחות בכל מה שקשור לבית ולמשפחה.

גדי

צמידות מעניינת שכמעט מתרחשת השבוע, מביא איתה סוג חדש של תקשורת: מרקורי כוכב התקשורת מתקרב מאוד לסטורן שליט המזל שלכם, ואז עוצר, מסתובב, ו..חוזר אחורנית. יש התחלות חדשות בקנה אבל משהו עלול למנוע את מימושן, ולכן חשוב לעצור לרגע, לעשות חושבים, ואולי לשנות משהו בגישה ובאופן החשיבה, כדי שהדברים גם יתממשו בהמשך.

דלי

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה פריצות דרך תקשורתיות לדלי שלנו, שעשוי דווקא עכשיו לצאת מהבועה המוכרת ולשתף ברגשות ובשיחות עומק. מעברו של מרקורי להלוך אחורי במזל דלי מביא איתו צורך בשדרוג עצמי לדליים, ובשדרוג התקשורת שלכם עם העולם. אל תתנתקו!

דגים זוית פעולה בין כוכב מרס לנפטון שליט המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים השבוע, וגישה עצבנית וחסרת שקט עלולה לגרום לשיקול דעת כושל והחלטות גרועות, בענייני יחסים וכספים. חשוב להמנע מבזבוזי כספים שלא לצורך, דגיגים. יופיטר כוכב השפע צועד במזל שלכם, ומתחיל להביא איתו גל אופטימי לדגיגים שנולדו בתחילת המזל.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן