תחזית יומית – יום חמישי 13/1

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  13/1

ירח בתאומים 90 יופיטר 120 סטורן ומרקורי  

שמש במזל גדי  60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל דלי צמידות סטורן (כניסה) 90 אורנוס (מדויק!) 

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון 120 אורנוס

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

האירוע המשמעותי ביותר היום הוא זוית הפעולה המדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין אורנוס התזזיתי.

אורנוס הוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי וזה אומר תקשורת ברמה גבוהה יותר, תדר של החלטות מהירות ויכולת לראות את כל התמונה ולהבין מהר מי כאן נגד מי.

אבל..סכנה של החלטות פזיזות עדיין כאן, עדיין היום ובסוף השבוע כשמרס עדיין בזוית פעולה רגשנית לנפטון הרגשי כל כך, ומרקורי מתחיל בסוף השבוע לנוע בהילוך אחורי..

מבולבלים? אולי הסרטון כאן שעשיתי ופירטתי את כל התהליכים שמתרחשים עכשיו, יבהיר את התמונה.

 

וכך נראית מפת הכוכבים היומית

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  13/1

טלה

תקשורת – זו מלת המפתח של הטלאים היום, כשהירח עובר ממזל שור למזל תאומים ומדגיש את היכולת של הטלה לתקשר לשתף לחלוק ולהזיז דברים.. והיום – בעזרת המלים.

שור

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם מבחינת היכולת לפעול ולעשות, עובר לו הירח למזל תאומים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. זה בדיוק הזמן להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק…

תאומים

נראה שזה היום שלכם, תאומימים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן להזיז דברים אלא ש.. מרקורי שליט המזל שלכם עוצר, הכל מאט, וזוית העימות עם אורנוס מלחיצה למדי.. אוף.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל תאומים, מה שאומר שדווקא אתם לא ממש במיטבכם כעת. זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולהתבונן בדברים מבחוץ: גלו סבלנות…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם פלוטו היצרי, והאריה שלנו הופך מתוח ותוקפני יותר. גלו איפוק ואל תחפשו בכוח סיבות לריב אלא היום – דווקא את המכנה המשותף.

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז תשומת הלב, בתולות: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, וזה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לשבועות הקרובים, ולפעול בהתאם.

מאזניים

שהותו של הירח במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר מביאה איתה תחושת נינוחות מסויימת, שמלווה את היום כולו. זהו זמן לתת מקום לקלילות החברתית שלכם, וליהנות מכמה היכרויות מעניינות של חברים חדשים.

עקרב

שהותו של כוכב מרס בבית החומר והכספים שלכם עלולה לגרום להוצאות מיותרות, וחבל. חשוב כעת יותר מתמיד לקבוע סדר עדיפויות להוצאת כספים ולחשוב פעמיים לפני כל הוצאה והוצאה.

קשת

דיאלוג – זה סוג התקשורת המעדף ביום שכזה, קשתים. הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את הצורך בשיחות של אחד על אחד, ובארבע עינים. זמן מצוין למצוא לכם שותפים או בני ברית.

גדי

השמש  ופלוטו עדיין שוהים במזל שלכם כשהשמש מתחילה להתקרב לפלוטו, והגדי שלנו מתחיל להתמלא עוצמה וסקרנות. זמן מצוין לשיחות עומק, לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, ולמציאת מכנה משותף רגשי אמיתי.

דלי

הירח ששוהה היום במזל תאומים מביא איתו דגש מיוחד על פתיחות וכנות, ותקשורת רגשנית ועדינה. זה זמן לשתף ברגשות ובתכניות לטווח ארוך. זוית פעולה בין מרקורי לאורנוס עלולה לגרום לניתוקים פתאומיים.

דגים

כוכב מרס שוהה לו עדיין בתוך זוית הפעולה עם כוכב נפטון הרגשי, ואכן  המעורבות הרגשית גבוהה עכשיו במיוחד ומקשה על קבלת החלטות פרקטיות, וקביעת עובדות בשטח. חכו לשבוע הבא.           

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן