תחזית יומית – ראשון 9 לינואר 22

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  9/1

ירח בטלה 60 סטורן  90 שמש ונוס 120 מרס   

שמש במזל גדי  60 נפטון צמידות ונוס (יציאה

מרקורי במזל דלי צמידות סטורן (כניסה) 90 אורנוס (כניסה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

על פניו – זהו יום שבו יש מטען אנרגטי שמח שמביא איתו הירח בזוית לשמש וונוס ואפשר ורצוי לנצל, למרות שמרס כבר נכנס לזוית הפעולה שלו עם נפטון הרגשי ועלול למסמס בקלות את המטרות שלנו ולהפוך את הכל לרגשי ותנודתי.. באסה.

מרקורי כבר מתחיל להאט, ואפשר כבר להרגיש זאת והוא גם נכנס לזוית הניתוקים הזו עם אורנוס התזזיתי, בנוסף לכל הצרות כך שממש קשה עכשיו ליצור רצפים כאלה ואחרים. מצד שני זהו זמן מצוין לפתור בעיות שהתקשינו לפתור לאחרונה – בזוית כזו מרקורי יכול לקצר תהליכים ולהביא אותנו ישר לשורה התחתונה.

יופיטר כבר עבר לדגים אבל עדיין לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים ולא מורגש – זה יגיע בקרוב…

אז בינתיים – ניתן צ'אנס לירח הזה במזל טלה להכניס אותנו לאקשן, גם אם הוא קצר טווח. אני כנראה הייתי נלהב מדי בנושא כך שעם כל האקשן שביצעתי רק עכשיו אני מגיע להורוסקופ..

אבל מוטב מאוחר.

 

 

 

וכך נראית מפת השמים היום

 

@

וזו – התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 9 לינואר 22

 

@

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ומה קורה היום למזלות?

ראשון    9/1

טלה

הירח פותח את השבוע כשהוא שוהה במזל שלכם, טלאים: זהו מיקום מצוין לאלה מכם שחשבו על יזמה חדשה, או התחלה מעניינת: זה הזמן! וכדאי למהר לפני שמרס יכנס לזוית עם נפטון..

שור

יש לא מעט תכניות לפתיחתו של השבוע, אבל האמת היא שדווקא עכשיו, בגלל מיקומו של הירח במזל טלה, אתם לא ממש במיטבכם. מה עושים? מורידים הילוך, מחכים יום יומיים, ובשני – נותנים גז, ומעבירים הילוך. קפיש?

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי הפתוח והחברתי, עוזר לכם לפתוח ולפגוש קשרים חדשים ואם תתעקשו – גם למצוא לכם שיתופי פעולה מקצועיים נאים. קחו יזמה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הקריירה של הסרטן והופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. כעת הזמן לקידום יזמות חדשות, לחשיבה על רעיונות מקוריים, ולקביעת עובדות בשטח כדי לסמן לעולם שאתם מתכוונים הפעם ברצינות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הקשוח כשהיא צמודה לונוס הרגשית שנעה אחורנית במזל הזה.. זה מפגש מעניין, שלעיתים מפגיש אותנו עם אהו מהעבר, או רגשות שדחקנו. דברו, ועל הכל.

בתולה

הירח במזל טלה מביא איתו יום שבו כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, בתולות: הפתיל שלכם קצר היום במיוחד וכך גם התגובות שלכם. חשוב במיוחד כעת לשמור על איפוק, ולא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת גם היום בהילוך אחורי, כשהיא פועלת בנושאי בית ומשפחה, לעיתים מזכירה נשכחות, ולעיתים מכריחה אתכם לבטא רגשות שלא בטאתם זמן רב. הירח במזל טלה ממול ממליץ על שיחות של אחד על אחד, ובגובה העינים

עקרב

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע אחורנית בבית התקשורת שלכם, שבמזל גדי. זהו זמן מצוין לסגירת מעגלים תקשורתיים עם אנשים מהעבר הקרוב והרחוק שלכם, ולמלים שרציתם לומר בעבר ולא אמרתם…

קשת

מיקומו של הירח במזל טלה המאכלס את בית הביטוי האישי שלכם מביא איתו יום של ריגושים, וזה הזמן לתת ליצירתיות שלכם מקום לפעולה – ובעיקר לפתוח את הלב, ולאפשר גם לאהבה להכנס… בערב – רומנטיקה.

גדי

נושאי בית ומשפחה מצריכים מכם עכשיו השקעה רבה יותר מהרגיל, גדיים. זהו זמן טוב להשקיע בעיקר בתקשורת עם בני הבית, לדבר ולשתף ולנקות את הלב ממלים שאמרתם ויצרו משקעים בחייכם. יום להשקעה ביתית.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, דליים, כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם להיות משכנעים מקסימים ויצירתיים במיוחד במלים שלכם. זמן לשכנע ולהשתכנע, לברר ולחזר, ולאפשר לאנשים אחרים להתרב אליכם בזהירות…

דגים

יופיטר כוכב השפע עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ואלה שנולדו בתחילת המזל כבר מתחילים להרגיש את שפע הרגשות שהוא מביא איתו למזל הזה: אם תתמקדו ותתעלו אותם לצד היצירתי שלכם, בדיבור בכתיבה בציור וביחסים עצמם, תוכלו לסיים את היום בחיוך ועם טעם טוב בפה…

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן