תחזית יומית – רביעי 8/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בדלי צמידות סטורן 90 אורנוס 60 שמש

שמש במזל קשת 60 סטורן  150 אורנוס (יציאה) 90 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל קשת 90 נפטון  (יציאה)

ונוס בגדי 60  מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל עקרב  120 נפטון 60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (מדויק!)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

היום הזה נפתח בקונפליקט מסוים: מצד אחד דוחפים אותנו השמש ומרקורי במזל קשת לרוץ קדימה, ומצטרף למגמה גם כוכב מרס בזוית מדויקת עדיין ליופיטר כוכב השפע והמרחבים, ומצד שני – הירח צמוד היום לסטורן הנוקשה, והופך חלק מהיום הזה למעשי ומכביד: נדמה ששלל משימות סידורים ומטלות שלא ביצענו מכבידים עלינו במיוחד…

ביום כזה השיטה היא לחשוב פחות – ולעשות יותר, ותוך כדי העשייה – לנסות ולהגדיר לעצמנו מטרות פרקטיות שאפשר לבצע: מטרות כאלה, מדויקות ככל האפשר, יאפשרו לנו לתעל את האנרגיה שלנו באופן מדויק וכך פ לבזבז אנרגיה על פחדים, השערות, ותסריטים דמיוניים שאנחנו בונים לנו ראש בעזרתה של זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לנפטון המטשטש ומערפל…

פשוט לעשות, ואם אפשר תוך כדי ריצה קדימה, ואיפוס מטרות תוך כדי תנועה.

וזה אפשרי.

כאן בסרטון של מצב הכוכבים היום אפשר לראות את כל התמונה

 

@

 

והנה גם התחזית השבועית שלנו

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 5 לדצמבר 21

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי   8/12

טלה

הירח שוהה במזל דלי בבית החברתי שלכם, ומדגיש את הצורך לצאת קצת מעצמנו, ולהקדיש קצת יותר צומי לחברים, מכרים ידידים וקרובים. זוית פעולה מדויקת בין כוכב מרס ליופיטר כוכב השפע. מריצה אתכם קדימה עם שפע של אנרגיה.

שור

הירח הדליי שוהה בבית הקריירה שלכם והופך את היום הזה מבחינתם לאמביציוזי במיוחד, שוורים. כעת הזמן לשנס מתניים, להפשיל שרוולים, ו..לצאת לאקשן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין במזל קשת וכעת יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה עם נפטון הרגשי: לאט לא אפשר לומר שאתם חוזרים לקרקע, תאומימים, אבל יקח עוד יומייםפשלושה לסיום.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה כעת במזל דלי החברתי, עם אנרגיה הפוכה מאשר האנרגיה המופנמת והרגשנית של הסרטן. אולי משום כך אתם לא במיטבכם היום: פעלו בזהירות, והמנעו מסיכונים.

אריה

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, אריות, כשהירח שליט המזל שלכם מאפשר לכם להתבונן במערכות היחסים שבניתם, לשפר ולשדרג, ולתקשר טוב יותר עם הפרטנרים שלכם.

בתולה

נושאי בית ומשפחה על הפרק, בתולות. זהו זמן מצוין לשדרג את התקשורת המשפחתית כשאתם מורידים את הציניות והסקפטיות, ומדברים באופן ישיר ובגובה העינים. שיחות, והרבה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי, והצורך לגלות רצינות ואחריות חזק מתמיד. הירח הדליי שוהה היום בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם: זמן לפתוח א הלב, מאזנאים.

עקרב

העקרב נחשב למזל מופנם וסגור, אבל כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם נדמה שאתם תקשורתיים מתמיד, ויודעים לנצל את התקשורת הזו ליזמות חדשות והיכרויות מעניינות. שתפו אחרים ברגשות.

קשת

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת כשהיא במזל קשת, וגם מרקורי כוכב התקשורת כאן אבל היום זוית הפעולה בין מרס ליופיטר שליט המזל שלכם מדויקת: זמן להגדיר מטרות – ולעוף עליהן..

גדי

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מעשיים של הזמן האחרון, גדיים. הירח שוהה לו בבית החומר והכספים שלכם והופך את היום הזה לפרקטי במיוחד. יום מצוין למסע קניות גדול לבית ולעצמכם.

דלי

זה נראה כמו היום שלכם, דליים: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לפגישות חשובות ולשיחות מעניינות, ולכל מה שדרוש כדי להתניע – ולרוץ קדימה.

דגים

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון שליט המזל שלכם מתפוגג בהדרגה, אך כדאי עדיין להזהר גם בתכניות וגם בהחלטות שלכם: המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לגרום לשיקול דעת גרוע, ולאכזבות פה ושם..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן