תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 5 לדצמבר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

אפשר לומר ששבוע די מבלבל לפנינו: שלושת התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע מאוד שונים זה מזה, ומביאים איתם אפס אנד דאונס, ערפול ובלבול, והכבה עוצמה רגשית.

רכבת ההרים הרגשית הזו מכריחה את כולנו לפעול באופן חכם ומדויק, שכן השבוע הזה מתחיל עדיין עם זויות המתח בין השמש ומרקורי לאורנוס התזזיתי, וכשונוס נצמדת לפלוטו עדיין ישנה אלימות באויר…

לכן חשוב מאוד לשמור על עצמנו: הסכנות העיקריות הן דווקא החלטות גרועות ואימפולסיביות, אולם האלימות קיימת גם השבוע מאחורי הקלעים, ועלולה להתפרץ שחלק מהזויות האלה משפיע על כמה גורמים במקביל.

אז..היו רגועים, ואל תחסלו את כל מטען הסופגניות שנשארו מהחג כבר בתחילת השבוע…או לפחות תנסו. צירוף של תחושת כשלון קלורי ממולא הריבה הזה שמביס את כוח הרצון שלנו פלוס צרבת הוא לא המקום הנכון להתחיל איתו את השבוע המוזר הזה..

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בכוכבים

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לנפטון

@מרס כוכב האקשן בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע

@ונוס הרגשית בצמידות לפלוטו היצרי  והכוחני

 

 

הזוית הרגשנית של השבועזו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לכוכב נפטון המערפל ומבלבל.

מרקורי במזל קשת הוא מרקורי נלהב וקצת פזיז, שרוצה לרוץ קדימה ולממש רעיונות ויזמות, אבל הזוית עם נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה, שממסמסת את האנרגיה הראשונית השמחה והממוקדת והופכת את דרך קבלת ההחלטות שלנו לרגשית ולרגשנית במיוחד.

במקום מיקוד ומימוש – ערפול ובלבול, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת תוך מסמוס האנרגיה הראשונית, ודשדוש במקום – אלה חלק מהתוצאות של הזוית הזו, מה שאומר שהתקשורת שלנו אינה במיטבה השבוע.

ולכן, כדאי לנסות ולהשען פחות על האינטואיציה ורחשי הלב, ויותר על הפרטים הקטנים והעובדות בשטח.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה תאומים קשת ודגים.

 

 

יזמות פעולה ואקשן השבוע – אלה יושפעו עיקר מזוית הפעולה בין מרס כוכב היזמה והאקשן, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

מרס הוא כוכב מאוד אקטיבי שמפעיל בעוצמה כל כוכב שאיתו הוא יוצר זוית או שהוא בא איתו במפה, בעוד יופיטר מביא איתו גישה אופטימית וצורך להרחיב פעילות ואזורי השפעה.

זוית פעולה בין השנים מקצינה את דרך פעולתם. אם יופיטר נקרא כוכב השפע, הרי שזוית פעולה עם מרס שמקצין כל פעולה מביא איתה שפע של פעילות, ולפעמים גם פעילות עודפת שמשפיעה לרעה גם על דרך קבלת ההחלטות שלנו וגם על טיב המעשים.

זה אומר בגדול שעשיית יתר אינה בהכרח עשייה איכותית אלא יותר כמותית, וככזו היא עלולה להרוס יותר מאשר לתרום.

גם האופטימיות של יופיטר עלולה להתגלות תחת הזוית הזו כאופטימיות יתר, אלמנט שמביא איתו שיקול דעת גרוע, קושי לראות את המציאות כפי שהיא ולהתייחס אליה בהתאם, והחלטות שמאכזבות בהמשך.

זוית שכזו גם מביאה איתה בגלל אופטימיות היתר גם לקיחת סיכונים לא מחושבים גדולה יותר, ומכאן גם לתוצאות גרועות ואכזבות בהמשך.

מה עושים? מנסים לשמור על פרופורציות, לא הולכים על כל הקופה למרות שיכולים, ולגבי הוצאות הכספים – מתייעצים עם אנשים שזה התחום שלהם והם מעורבים פחות בחיינו, כדי לקבל החלטות מיטביות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים סרטן גדי קשת תאומים דגים ובתולה

 

רגשות ויחסים השבוע – אלה מושפעים השבוע בעיקר מהצמידות העוצמתית בין ונוס הרגשית העוסקת גם בדיאלוג הזוגי וביחסים, לבין פלוטו היצרי והכוחני.

הצמידות הזו מפגישה בין שני אלמנטים קיצוניים: ונוס המכילה והאמפטית הקשורה למערכות היחסים שלנו וגם לתחום הכספי, ופלוטו היצרי והכוחני שפועל באופן מעמיק ואינטנסיבי, ומביא איתו רגשות קיצוניים של הצורך להתחדש, ולהיות או לחדול.

זה מביא איתו את הצורך להתרגש בעוצמה במערכות היחסים שלנו, ולפעול באופן קיצוני מבחינת החלטות, באופן שהורס את ההרמוניה ביחסים שלנו ומפעיל את תיאטרון הרגש הפנימי שמחפש דרמות כדי להרגיש דברים בעוצמה.

זהו זמן מצוין לסוג של חשבון נפש זמני בקשר, או לחילופין חשבון נפש מבחינת הנעשה בחשבון הבנק שלנו.

כעת אנחנו יכולים להתמודד עם מצבים קיצוניים, לקבל החלטות קיצוניות, וללכת עם התחושות שלנו באופן טוטאלי, מה שאומר יכולת להחליט למשל לסיים קשר אחרי שהתלבטנו בנושא זמן רב, להתמודד עם אתגרים גדולים בחיינו, או להוציא סכום כסף גדול על משהו שחשוב לנו.

בכל מקרה – כדאי להתייעץ לגבי פעילות שכזו ופעולות כאלה, ובעיקר להמנע מסיכונים שהזוית הזו באופן טבעי חושפת אותנו אליהם: זה מיותר, ועלול לגרום לנזק בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב דלי ואריה סרטן גדי וטלה.

 

וכך זה נראה במפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין יופיטר מקצינה את הפעולות שלכם, מחזקת את האמביציה ומעצימה את האופטימיות שלכם, אבל..חשוב לפעול בזהירות מכסימלית השבוע, ולא לקבל החלטות אימפולסיביות ופזיזות.

שור

צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לפלוטו היצרי מביאה איתה שבוע טעון רגשית עם כמה דרמות לתיאבון. נדנדת הרגש השבועית מביאה איתה עצבנות וחוסר יציבות. שמרו על פרופורציות ואל תאבדו את הראש.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת המאכלס את בית היחסים שלכם, והשבוע יוצר זוית פעולה עם נפטון הרגשני, אלמנט שהופך את השבוע לרגשני מעורפל ומבולבל. החלטות חשובות באמת כדאי לדחות לשבוע הבא.

סרטן

ונוס הרגשית שוהה השבוע בבית היחסים שלכם, ועוזרת לשדרג את הקשרים הרגשיים שלכם, להתחבר לצד הרומנטי ולפתוח את הלב… ביחד עם פלוטו היא בהחלט עשויה לגרום לשבוע עם עומק רומנטיקה ומשמעות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בזוית של לחץ עם כוכב אורנוס התזזיתי, וכדאי לפעול בזהירות. בהמשך הלחצים יורדים אבל מרס שבמזל עקרב עדיין מביא מתחים בבית ובמשפחה שכדאי לפתור.

בתולה

מיקומם של השמש ומרקורי בבית המשפחה מצביע על המיקוד שלכם בתקופה הזו. זהו זמן מצוין להשקיע במערכות היחסים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולשדרג את התקשורת המשפחתית בעזרת מרקורי.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי והדגש כעת הוא על היכולת להתחבר מחדש לתחושת הביחד הביתית ולחבר אליה גם את שאר בני הבית. זמן מצוין להשקיע בבית ובסביבתו, לשפץ ולשנות אווירה.

עקרב

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו הרבה עוצמה ואנרגיה, אבל מרס גם מביא איתו גישה תוקפנית, וכשדברים יוצאים משליטה התגובות קיצוניות. מצד שני, זהו זמן מצוין להכנס למוד של עשייה ויזמות חדשות – נצלו את החלק החיובי של מרס, וצאו לאקשן.

קשת

השמש ומרקורי כעת במזל שלכם, כשהיא מספקת נוכחות קסם אישי וסיבה טובה למסיבות ההפתעה של הקשתים, והוא מספק תקשורת משופרת ויכולת לנצל עכשיו את כושר הדיבור שלכם לטובתכם, ובעיקר את החוצפה הספונטנית המוכרת.. אקשן, קשתים!

גדי

ונוס ששוהה עכשיו במזל שלכם עוזרת לכם לרכך את השריון הגדיי הקשוח, מרחיבה את המעגלים החברתיים שלכם, ואפילו מכניסה טאץ' רומנטי לחייו ממוקדי העשייה של הגדי שלנו: לא נותר לכם אלא להתמסר, ולאהוב..

דלי

אורנוס שליט המזל שלכם עדיין בזויות של מתח למרקורי ולשמש בתחילת השבוע, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לפעול בזהירות מכסימלית כדי להמנע מקצרים בלתי צפויים בתקשורת שלכם, ולא לנתק קשרים. המשך השבוע יהיה כבר קל ושמח יותר.

דגים

זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון הרגשי מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, אולם במקביל גם גישה יצירתית ומקורית וחשיבה מחוץ לקופסה.. זמן מצוין לפתרונות יצירתיים לבעיות שמציקות לכם.

 

ראשון 5/12

טלה

השבוע נפתח בטאץ' אמביציוזי: הירח שוהה במזל גדי המאכלס את בית הקריירה שלכם, וזהו זמן מצוין להריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות. אל תדחו.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מתקרבת לכוכב פלוטו העוצמתי וחוסר השקט שלכם הולך וגדל. חשוב בזמן שכזה לא לפעול בפזיזות ובעיקר לשמור על איפוק ואורך רוח. מלחמות אגו ודרמות למיניהן – עדיף לוותר.

תאומים

השמש ומרקורי עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וזהו זמן טוב למבט עומק על כל נושא הזוגיות והיחסים בכלל. אם הלב התאומי השובב פנוי עכשיו – השבוע הוא זמן לדייט.

סרטן

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, סרטנונים. הירח שוהה לו במזל גדי שממול וזהו זמן טוב לפרטנרים ובני ברית  ושותפים לרעיון או לדרך: טובים השנים, בעיקר מול אתגרים משמעותיים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בזוית המתח עם כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להביא איתו מתחים לחצים ועימותים מסוגים שונים: נסו לא לאבד את הראש כי תיכף זה נגמר.

בתולה

הירח שוהה היום במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שהופך את היום הזה לקצת רגוע יותר. אולם כוכב מרס בבית התקשורת שלכם עלול לגרום לגישה תוקפנית ולא נעימה: נסו להתאפק, ולא לריב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה טאץ מעט אגרסיבי כשהיא מתחילה להתקרב לכוכב פלוטו היצרי. זהו זמן לתת לרגש להתבטא אולם לגלות איפוק כשמגיעים רגשות קנאה ועויינות: אל תאבדו שליטה.

עקרב

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו גישה תוקפנית וישירה, אלמנט שמביא איתו צורך ביזמה או התחלה חדשה, וכדאי לפעול בזהירות כי כל מלה שלא במקום עלולה להדליק פתיל קצר במיוחד.

קשת

השמש ומרקורי שנמצאים כעת במזל שלכם מביאים איתם את שמחת יום ההולדת אבל דווקא היום כדאי לגלות רצינות ולהתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם, מקום שהקשת לא מת להתבונן בו אבל כשאין ברירה.. בקיצור – שתי רגלים על הקרקע, קשתים.

גדי

נראה שאתם פותחים את השבוע הזה ברגל ימין, גדיים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן להתחלות חדשות ויזמות מעניינות מכל סוג, בעיקר מהסוג המעשי.

דלי

יש לא מעט תכניות לתחילת השבוע הזה, אבל מיקומו של הירח מראה שאינכם במיטבכם עכשיו, וזויות המתח בין אורנוס לשמש ומרקורי עדיין בסביבה: שמרו על עצמכם ופעלו בזהירות.

דגים

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהיום הזה הם משמעותיים במיוחד בחייכם, דגיגים. הירח שוהה לו בבית החברתי שלכם ושם את הדגש על הרחבת המעגל החברתי המוכר ועל היכרויות מעניינות עם אנשים חדשים, והכנסתם לחייכם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן