יומית – שלישי 7 לדצמבר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בגדי צמידות ונוס ופלוטו עובר אחה'צ למזל דלי

שמש במזל קשת 60 סטורן  150 אורנוס (יציאה) 90 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל קשת 90 נפטון  (מדויק!)

ונוס בגדי 60  מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל עקרב  120 נפטון 60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

על פניו זה נראה כמו יום מעניין למדי: צמידות משולשת בין הירח ונוס ופלוטו במזל גדי פותחת את היום, ומאפשרת לנו לפעול עד הצהריים באופן פרקטי וענייני, כשהכובד שמביאה איתה הצמידות הזו מכריח אותנו לפעול ולעשות. בעיקר.

תוך כדי התהליך נכנס מרקורי כוכב התקשורת לזוית פעולה עם נפטון הרגשי, והמעורבות הרגשית שלנו הופכת משמעותית: חשוב להזהר כעת מהחלטות המושפעות מהרגש ולא מהעובדות בשטח.

במקביל נכנס גם כוכב מרס לזוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע, זוית שמביאה איתה אנרגיה אופטימית אך פזיזה, וצורך להזיז דברים ולרוץ קדימה, אך… בזהירות.

על כל זה ועוד כמה דיברתי כאן, בסרטון הזה

@

 

והנה גם התחזית השבועית שלנו

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 5 לדצמבר 21

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

שלישי 7/12

טלה

הירח עדיין במזל גדי ועובר בצהריים לדלי, והדגש עובר ליחסים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת. זמן לשפר עמדות, לשפר תדמית,  ו…לשלם חשבונות. אל תדחו!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי ולהביא איתה רצון בהרחבת אופקים, ואולי גם בלימוד של משהו מעשי וחדש. הירח ומרקורי מדגישים צורך בזהירות בנושאי כספים.

תאומים

זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב נפטון מגיעה לדיוקה, תאומימים: פעלו בזהירות,  ונסו לדחות החלטות משמעותיות לשבוע הבא. אל תבזבזו כספים שלא לצורך.

סרטן

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל גדי שממול, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם. זמן מצוין לדיאלוג עם שותף ליזמה חדשה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם משתחררת סוף סוף מזוית המתח הקטלנית עם כוכב אורנוס, ומתחילה להכנס לזוית פעולה עם נפטון הרגשי. הגיע הזמן לתת לרגש לדבר, אריות.

בתולה

זוית הפעולה של מרקורי שליט המזל שלכם עם כוכב נפטון הרגשי גורמת למעורבות רגשית גבוהה במיוחד גם מבלי שהתכוונתם. בדקו שוב ושוב את ההחלטות שלכם, והצמדו לעובדות.

מאזניים

ונוס הרגשית נכנסת עמוק יותר  ויותר אל תוך הצמידות כוכב פלוטו שתגיע לשיאה בסוף השבוע, והמתחים הולכים ומתחזקים. פעילות פיזית וספורטיבית תעזור לכם להשתחרר.

עקרב

הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מביאה איתה רגעים יפים של קרבה. אולם מיקומו של כוכב מרס במזל שלכם עלול לגרום עדיין לגישה תוקפנית ולתגובות קיצוניות. גלו איפוק.

קשת

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם, וזה בדיוק הזמן להתבונן באומץ בחשבון הבנק, ולקבל החלטות. זוית הפעולה בין מרס ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה לגרום להוצאות גבוהות, זהירות.

גדי

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם, מה שאומר שזה בדיוק הזמן לאסוף את האנרגיה העוצמתית שלכם, למקד אותה בנקודה אחת, ולפרוץ איתה קדימה. גו גו גו!

דלי

לא ממש היום הטוב שלכם, ולכן כדאי להשאר היום מאחורי הקלעים, להוריד את מינון הפעילות שלכם, ליהנות מיציאתה של השמש מזוית המתח עם אורנוס, ו..לטעון מצברים.

דגים

זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון שליט המזל שלכם קצת מבלבלת, וכדאי להזהר כעת בצד הכספי. זה גם הזמן לקחת יזמה להרחיב את המעגל ולהכיר אנשים חדשים.. שווה לנסות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן