תחזית יומית – רביעי 20 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בטלה 180 שמש ומרס 90 פלוטו 60 יופיטר

שמש במזל מאזניים 90 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן

ונוס במזל קשת 60 סטורן 150 אורנוס (מדויק!)

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 150 נפטון (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ירח טלאי מביא איתו יום אסרטיבי אך גם כזה שעלול ליצור קונפליקטים: הירח בזוית של עימות עם השמש ומרס, אלמנט שמדגיש את הצורך בנחישות ובתקיפות כדי להוציא דברים מהכוח אל הפועל, אבל עם עקשנות – זה יצליח.

אבל הזוית המשמעותית של היום היא זוית המתח בין ונוס לאורנוס שמגיעה היום לדיוקה, והיא מצריכה הרבה עדינות ומיקוד כדי לזהות אותה ולא להכנס למילכוד איתה.

אורנוס בזויות לונוס מדבר במקרה הגרוע על ניתוק, ובמקרה הטוב על ספייס, וחופש אישי. זהו זמן מצוין להתבונן בדברים ללא מעורבות יתר שהיתה כל כך אקטיבית בימים האחרונים: כעת – לוקחים כמה מטרים אחורנית כדי לקבל פרופורציות, מתבוננים, ו..מחכים בסבלנות

כן, זהו יום שמצריך הרבה סבלנות, בעיקר כשנדמה שדברים כל כך קרובים אבל משהו בכל זאת עוצר או מפריד…

יום מצוין להתבונן לעומק במערכות היחסים שלנו אבל לא להשאב להחלטות רגשניות או דרמטיות, כדי לנסות ולהרגיש מה יש שם, מתחת לפני השטח, וכשזה לא קורה מתנתקים… אז זהו, שאם אפשר בלי הניתוקים האלה, בבקשה.

וזה אפשרי.

בסרטון הזה התבוננתי בדברים והראיתי את התהליך, ומה בכל זאת כדאי לעשות.

 

 

 

@ התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? 17 לאוקטובר 21

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 20/10

קיבלתם מתנה,  טלאים: עוד יום שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומאפשר לכם להיות במיטבכם. זמן איכות מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, למרות המתח המתחזק..

שור

כשאתם לא במיטבכם – כמו היום למשל – כדאי לעשות קצת פחות, ולנוח יותר: הירח עדיין במזל טלה, והשור שלנו לא במיטבו.זמן לאסוף כוחות כי ממחר זה מתחיל…

תאומים

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, וכעת כשמרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף יצא מהילוכו האחורי אפשר כבר לקחת יזמה ולהרים טלפונים לחברים.. קדימה

סרטן

כשהירח שליט המזל שלכם במזל טלה – אתם נמצאים בשיא האקשן, סרטנונים: קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה. אל תדחו למחר…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מהזוית עם פלוטו, ונראה שאתם חוזרים בהדרגה לעצמכם, אריות. הירח הטלאי מספק ריגושי והתלהבות.. זמן לתכניות חדשות.

בתולה

גם היום הזה כדאי לפעול בזהירות, בתולות: יש לא מעט אנרגיה באוויר אבל היא לא מבוקרת, ושינוים פתאומיים במצב הרוח גורמים להחלטות שגויות. פעלו בזהירות.

מאזניים

הירח הטלאי מדגיש את הצורך לפעול היום עם שותפים או בני ברית לעשייה, ולא לבד. מרס במזל שלכם אמנם מזיז דברים אבל גם מביא איתו כעסים ודרמות… חשוב לא לריב כעת.

עקרב

הירח הטלאי שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים קצת אחרת, אבל החלטות פזיזות חסרות שיקול דעת עלולות לגרום לאכזבות. חשבו פעמיים לפני כל החלטה.

קשת

ריגושים והתלהבות – זה מה שממשיך להזרים אליכם הירח הטלאי, ועם שני אלה כדאי להזיז דברים שעד עכשיו נתקעו ולא צלחו: חשוב להתעקש כעת, ולא לוותר.

גדי

נושאי בית ומשפחה דורשים גם היום מעורבות רגשית גבוהה יותר ממה שתכננתם, גדיים. זהו זמן טוב לשתף אחרים בהחלטות שלכם למרות הנטייה לשמור אותן לעצמכם, כולל לשתף ברגשות

דלי

זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מגיעה מחר לדיוקה אבל כבר היום אפשר לחוש מתחים עם אנשים קרובים: קחו לכם קצת ספייס אבל..לא להתנתק

דגים

נושאי חומר וכספים על הפרק ביומיים האחרונים, אבל שליפות מהמותן וכיבוי שריפות עלולות שלא להספיק: הגיע הזמן לתכנית כלכלית מקיפה, ולטווח ארוך.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן