תחזית יומית – שלישי 19 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  19/10

ירח בטלה 180 מרקורי 120 ונוס 60 סטורן

שמש במזל מאזניים 90 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים (חוזר להילוך רגיל!) 60 ונוס 120 סטורן

ונוס במזל קשת 60 סטורן 150 אורנוס (כניסה)

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 150 נפטון (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

אין ספק שהנושא החם של היום הזה הוא חזרתו של מרקורי להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות מהורהרים בהילוך אחורי במזל מאזניים.

אחד ההרגלים שלי הוא בכל אחד מחזרותיו של מרקורי להילוך רגיל אני עושה חשבון נפש עם עצמי: איך נכנסתי להילוך האחרוני, מה התקלקל אצלי, מה לא עבד, ומה התברר כהפתעה שעזרה לי לשדרג את עצמי לאחר חזרתו להילוך רגיל, עם המסקרנות וההארות שהגיעו אלי, וההחלטות שקיבלתי בהתאם.

בכללי, כשיש אספקט משמעותי בשמים שנמשך יותר מיום יומיים, אני מנסה להבין עם מה בדיוק הוא מפגיש אותי, ואיך כדאי ללמוד משהו מהמפגש הזה, גם אם לא יהיה קל, לגבי התכניות שלי בהמשך.

ביחד עם הילוכו האחורי של מרקורי אנחנו פוגשים השבוע את צמידותו המתחזקת של כוכב מרס לשמש, כמו גם את כניסתה של ונוס לזוית מתח עם אורנוס התזזיתי, ובהמשך – גם את זוית הפעולה של מרס במזל מאזניים עם פלוטו היצרי והכוחני.

היום הזה פותח בעצם תהליך חדש של שלושה חודשי מרקורי בהילוך רגיל, ואת התובנות שקיבלתי אנסה ליצוק בדיוק לשם.

לשם כך בניתי תהליך מסוים ואני חושב שחשבון הנפש שהוא נוגע בו, יכול לגעת גם בכל אחד ואחת מאתנו.

זה כאן, בסרטון הזה..

 

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

שלישי 19/10

טלה

הירח שוהה היום במזל שלכם ומביא איתו יום נוסף של נוכחות מחוזקת, ויכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת. הגיע הזמן להזיז דברים, ובעוצמה.

שור

יש לא  מעט תכניות ליום הזה אבל אתם עדיין לא במיטבכם. זהו זמן להוריד הילוך, להתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות יתר ולעשות רק את ההכרחי. יזמות חדשות – ממחר.

תאומים

זהו, סוף סוף זה נגמר: מרקורי חוזר היום באופן רשמי להילוך רגיל, מה שאומר שהגיע הזמן לנשום לרווחה, למצוא את הארנק או המפתחות, ולחזור לקבוע פגישות

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לקחת יזמה חדשה בנושאי קריירה, ולרוץ קדימה עם כוונים חדשים

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, ולאט לאט גם אתם חוזרים לעצמכם. הגיע הזמן לנשום לרווחה, ולהתפייס עם העולם

בתולה

גם היום כדאי לחשוב פעמיים לפני כל עשייה או פעולה, בתולות, ובעיקר לא לקחת סיכונים בכל תחום. נושא הכספים היום ובעיקר קניות גדולות מצריך חשיבה נוספת.

מאזניים

מרקורי כוכב התקשורת ששוהה במזל שלכם מתחיל היום לחזור להילוך רגיל וגם חייכם  – חוזרים לעצמכם בהדרגה. קחו נשימה עמוקה

כי יקח שבוע לפחות עד שזה יורגש במכסימום.

 

עקרב

 ונוס ממשיכה לנוע בבית הכספים שלכם והעקרב שלנו מוציא עכשיו הרבה יותר ממה שתכנן.. כדאי לארגן מחדש את חשבון הבנק, עקרבים. זמן לקידום אישי בתחום המקצועי.

קשת

ונוס עוזרת לכם לקדם את מה שכיף לכם וחשוב לכם בזמן שהירח הטלאי מדגיש דווקא את הצד הרומנטי… אהבת הקשת היא בדרך כלל פראית והרפתקנית. תנו לה צ'אנס

גדי

נושאי בית ומשפחה ממשיכים גם היום לדרוש תשומת לב, וכדאי לנקות משקעים שהצטברו כדי לפתוח דף תקשורתי חדש פתוח ואם אפשר גם שמח יותר, גדיים…

דלי

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הרומנטיקה שלכם יכולה להחזיר אהבה שקצת נעלמה או לחילופין להחזיר את הרגש למערכת יחסים שהתקררה… לשיקולכם

 

דגים

חזרתו של מרקורי במזל מאזניים מאפשרת לכם להרגיע את הרוחות ואת אי הודאות של הזמן האחרון. זמן טוב לחזור לקרקע, בעזרת בני משפחה ואנשים אהובים, דגיגים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן