תחזית יומית – חמישי 21/10

אז… מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 22/10

ירח בשור צמידות אורנוס 150  מרקורי וונוס 90 סטורן

שמש במזל מאזניים 90 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן

ונוס במזל קשת 60 סטורן 150 אורנוס (יציאה)

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 90 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

השמש יוצאת לאטה מתוך זוית המתח עם פלוטו היצרי, אבל במקביל מתחיל להכנס כוכב מרס לזוית המתח עם פלוטו והמתח שוב עולה… ובסופ'ש השמש עוברת למזל עקרב שעליו שולט פלוטו…

אין ספק, פלוטו מכתיב לנו את הפעילות בימים הקרובים, וכמו שכולנו או רובנו יודעים – צריך להשתמש במלים יותר קיצוניות מאשר המלה 'זהירות' כדי לעבור אותם ברגוע, ואפילו בחיוך.

וזה אפשרי, אם נבין שהמתח הזה מתאים גם בין היתר לזרז אותנו לפעילות מכל הסוגים, ונזכור גם שזה זמני, למרות הכובד והמטענים הרגשים שהימים האלה מביאים אלינו.

פתיל קצר – זה בהחלט אחד הדברים שכדאי להזהר מהם עכשיו, מה שאומר – להמנע מתגובות קיצוניות למרות שבלוטת האדרנלין מחממת את האווירה, ולא לקלקל יחסים יפים בגלל דרמות מיותרות של רגע.

הירח היום שוהה אמנם במזל שור המעשי, אבל הוא נצמד לאורנוס התזזיתי ושולח זוית פעולה לא קלה לסטורן המכביד, מה שאומר שגם היומיום הזה לא ממש חביב, ודורש מאתנו מינונים גבוהים במיוחד של אחריות ומחוייבות וקפדנות למרות שונוס הקשתית מסמנת לנו על החלוון ולוחשת: תראו כמה כיף בחוץ…

כן, יום טעון, אבל ונוס מזכירה לנו מה הדברים החשובים באמת: גישה אופטימית שמזכירה לנו מהן שמחה, אופטימיות, ו..כן, אהבה. בנאלי, נדוש, פה ושם אפילו פאתטי – אבל עובד…

לא נותר אלא לצלוח את היום הזה באופן זהיר וחכם, לוותר על הציניות והביקורתיות מצד אחד ועל הצורך להיות צודק מצד שני, ופשוט להניח לדברים לעבור דרכנו, תוך שאנו עומדים בחלון, לוגמים את הקפה הזה ונהנים מזה שכיף פשוט לשבת בחוץ ו..ליהנות ממה שיש.

ליהנות ממה שיש. כן, אלה מלות המפתח בסופו של דבר, של היום הזה.

פה, בסרטון, המשכתי את רוח הדברים.

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 21/10

טלה

אחרי יומיים שבהם שהה במזל שלכם עובר הירח למזל שור סופסוף, ויעזור לכם לממש את כל האנרגיה הטובה של היומיים האלה למעשים. הגיע הזמן להיות פרקטיים.

שור

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם. מגיע גם התור שלכם לקבל את מנת האנרגיה השבועית: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן לאקשן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין לא התאושש והוא חוזר ממש לאט לעצמו, אבל היום ומחר כדאי למרות הכל להוריד הילוך: הירח מדגיש את הצורך להחליף כוחות, ולטעון מצברים

סרטן

הירח במזל שור מוריד מכם מתחים שחוויתם ביומיים האחרונים. העולם הופך ידידותי יותר אולם הצמידות בין הירח לאורנוס הופך אותו גם לצפוי פחות. הזהרו משינויים פתאומיים

אריה

נראה שהאמביציה חוזרת אליכם, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצאת מהזוית עם פלוטו, והירח שבבית הקריירה שלכם מביא איתו יום אמביציוזי במיוחד קחו יזמה!

בתולה

מזל שור אוהב את ההרגלים שלו, אבל היום הזה מתאים דווקא ליציאה מאזור הנוחות שלכם, עם מינון גבוה של יצירתיות ומקוריות. זמן מצוין להפתיע את עצמכם, ואולי גם אדם אהוב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת בהדרגה מזוית המתח עם כוכב אורנוס התזזיתי שהגיעה אתמול לדיוקה והיום הזה הופך בהחלט מתוח פחות. קחו אויר, וקצת ספייס לעצמכם.

עקרב

זוית המתח של פלוטו שליט המזל שלכם עם השמש מתפוגגת אבל זוית של מתח חדשה בין פלוטו לכוכב מרס מביאה איתה מתחים חדשים: חשוב במיוחד לא לריב בימיםי הקרובים.

קשת

ונוס עדיין שוהה במזל שלכם וכדאי לנצל את הקסם האישי והבונוסים ההרפתקניים שהיא מביאה איתה כדי לעבות את המעגלים החברתיים ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים… קדימה.

גדי

מעברו של הירח למזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה מביא איתו מינון גבוה של נינוחות, גדיים. זהו זמן טוב לכל הסידורים שלכם: תשלומי חשבונות, עיריה מוסך וכל השאר.

 

דלי

זוית מתח נוצרת בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין לבין מרס, והימים הקרובים עלולים להביא איתם כמה סערות ודרמות… השארו רגועים, ובעיקר – עם שתי רגלים על הקרקע.

דגים

הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם יזמות תקשורתיות חדשות, טלפונים לאנשים מהעבר, ושיחות נפלאות של אחד על אחד. זמן לדבר, ועל הכל.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן