תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 17 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

כוכב מרקורי עובר השבוע להילוך רגיל סוף סוף, והשמש עוברת למזל עקרב בעוד שבוע עמוס וטעון שמחכה לנו, אבל מכל האקשן הזה כדאי לשים לב לשתי זויות שמצריכות מיקוד מדויק והרבה סבלנות: אלה הזויות של השמש ומרס לפלוטו הלוחמני.

ברם אולם, את הזויות האלה בדיוק אפשר גם לנצל אחרת: לכניסה למסע אינטנסיבי ומזורז של צמיחה אישית מואצת, אם נצליח להגדיר את המטרות האלה באופן מדויק – ולצאת למסע עוצמתי שכזה…

בקיצור – לפנינו שבוע נוסף שבו המלה 'זהירות' היא מלת המפתח בו.. אוףףף.

 

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע

@מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל

@ מרס בזוית של מתח 150 לנפטון המטשטש ומערפל

@ השמש בזוית פעולה לפלוטו הכוחני

@ ונוס בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס התזזיתי

@השמש עוברת למזל עקרב

@ כוכב מרס בזוית פעולה לפלוטו הכוחני

 

 

האירוע המשמעותי בשמים השבוע – זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל, אחרי שלושה שבועות שבהם עשה לנו בלבול מוח לא קטן, ביטל פגישות קלקל מחשבים הפיל את פייסבוק  וואטסאפ ומי לא – סוף סוף התעייף מרקורי שלנו, והוא מוכן לחזור הביתה.

אבל.. זה קורה לאט. ב 19 לחודש הוא עובר להילוך רגיל אבל יקח לו עוד בערך עשרה ימים פלוס מינוס כדי לחזור לקצב הרגיל שלו, אז אל תצפו עדיין להתקדמות מהירה ביזמות שלכם, בעיקר אם אתם שייכים לתאומים לבתולות לקשתים ולדגיגים – הדברים יקרו בקצב שלהם.

 ואחרי שהם יקרו – תוכלו לבחון לעומק עד כמה תהליך השינוי שעברנו כולנו איתו אכן מתבטא בשטח, ואפשר לפתוח דף חדש – או לפחות כמה שורות – עם גישה קצת שונה, חכמה ומאפשרת יותר.

מי בעיקר יושפע מהחזרה הזו? כאמור המזלות המשתנים – תאומים בתולה קשת ודגים – ואיתם גם הקרדינלים: מאזניים, טלה גדי וסרטן, ובעצם… כולנו.

 

הזויות הקשות של השבוע – בעיקר יש שתים כאלה, למרות שעוד זוית או שתים יכולות לטעון להשתייכות למחלקה הזו, אבל נתמקד עכשיו בהן.

הזוית הקשה הראשונה – זוית פעולה בין השמש במזל מאזניים לפלוטו היצרי והכוחני במזל גדי.

זו אחת הזויות העוצמתיות שיש באסטרולוגיה, ובדרך כלל את העוצמה הזו קשה לנווט למטרות חיוביות אלא מתוך מודעות גבוהה במיוחד.

פלוטו הכוחני  והיצרי הופך את השמש למצבור של אנרגיה שמופעל בקלות על ידי פתיל קצר, ותגובות קיצוניות: עצבנות חוסר שקט  גישה כוחנית וכניסה מהירה לעימותים הם חלק מהתסמונת המאפיינת את הזוית הזו וגם את הזוית של מרס עם פלוטו כפי שיופיע בהמשך.

בזוית הזו מגיע גם רעב לכוח, או לתגובות כוחניות כשדברים יוצאים משליטה. אולי משום כך חשוב השבוע הזה לפעול באופן רגוע ושקט ככל האפשר, ולא להסחף למאבקי כוח מכל סוג שהוא.

בהיבט החיובי של הזוית – היא יוצרת רעב חזק להצלחה וליזמות חדשות, אולם חשוב להפעיל את אלה באופן הרמוני וללא עימותים עם אנשים אחרים.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי עקרב ושור.  

 

 

הזוית הקשה השניה – זו זוית הפעולה של כוכב מרס עם פלוטו היצרי והכוחני.

גם השמש וגם מרס הם הכוכבים האקטיביים על פני גלגל המזלות, אולם מרס הוא כוכב תוקפני ודיסהרמוני, והתגובות שלו לזוית עם פלוטו הן תוקפניות יותר.

ואכן, הזוית בין מרס לפלוטו שמגיעה לשיאה בסוף השבוע היא זוית הרבה יותר אלימה, וכדאי להזהר מאוד שלא לריב על כל שטות או אי הבנה: זה בהחלט יפגע בשני הצדדים, וחבל.

לכן כדאי לנשום עמוק לפני כל תגובה שהיא, לספור עד עשר ואז.. לומר את הדברים בטון שקט, ואם תוכלו אפילו להוציא מעצמכם חיוך – יהיה מצוין!

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים סרטן גדי עקרב שור אריה ודלי.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל מאזניים למזל עקרב.

המעבר הזה הוא טעון למדי. מאזניים הוא הרמוני וסימפטי  ומזל עקרב הוא חשדן ועוין. בנוסף יוצרים השבוע מרס והשמש זויות פעולה לפלוטו שליט העקרב, אבל את המתח הזה אפשר להתמיד לגישה יוזמת  ואקטיבית במיוחד, שמחפשת עומק ומשמעות ביזמות חדשות, ומנסה להוציא אותן אל הפועל…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, מאזניים, טלה סרטן וגדי.

 

 

הזוית הרגשנית של השבוע – זוהי זוית המתח בין כוכב מרס לנפטון הרגשני.

הזוית הזו מתרחשת בתחילת השבוע: מרס האסרטיבי הופך רגשי ואפילו רגשני, ותופעות כמו בלבול וערפול מופיעות עכשיו.

זהו זמן רע ליזמות מכל סוג ולהתחלות חדשות. עסקאות מסוגים שונים והוצאת כספים – עם אלה כדאי לחכות לשבוע הבא.

גם החלטות הקשורות למערכות יחסים עלולות להיות בעייתיות עכשיו. חכו בסבלנות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזנים גדי וסרטן, דגים קשת תאומים ובתולה.

 וכך נראית מפת השמים השבועית.

 

@

 

@

ומה קורה למזלות השבוע?

טלה

אתם עוברים מהפכים: ממעורבות רגשית גבוהה בתחילת השבוע עד גישה כוחנית ועוצמתית בסוף השבוע: גלו איפוק מכסימלי ושליטה גם במצבים לא קלים, טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של מתח לאורנוס התזזיתי מביאה איתה שבוע עצבני וחסר שקט. מה עושים? שומרים על איפוק לא רבים ולא מנתקים קשרים, שוורים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר סוף סוף השבוע להילוך רגיל: זה בהחלט זמן לחגיגה אחרי כל הבלגן שהוא עשה בעיקר לכם. את השיפור תרגישו רק בשבוע הבא.. סבלנות.

סרטן

הילוכו האחורי של מרקורי בבית הקריירה שלכם הסתיים, והגיע הזמן להחזיר דברים להרגלם. כעת הזמן לחזור לקרקע, ואת השינויים שרציתם לבצע לעשות בהדרגה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם בזוית של מתח לפלוטו היצרי, וחשוב במיוחד לאריה השבוע לשמור על קור רוח ולא לאבד שליטה ולקלקל יחסים בגלל קריזות של רגע.. אורך רוח!

בתולה

ונוס ששוהה במזל קשת ממשיכה להביא איתה שבוע מקרב לבבות בנושאי בית ומשפחה. מרקורי חוזר לתלם, ואיתו משתפר גם מצב הרוח.. ללא ספק הגיע הזמן.

 

מאזניים

ונוס הרגשית נמצאת במתח גדול השבוע: זוית של מתח עם אורנוס עלולה להביא איתה כעסים קטנים וניתוקים גדולים. מה עושים? נושמים עמוק ו.. משחררים. לא להתנתק!

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם יוצר שתי זויות קשות עם השמש ועם מרס, אלמנט שמדגיש את הצורך בשליטה – ולא בכעסים. אל תאפשרו לפתיל הקצר שלכם להגיב באופן קשה. איפוק!

קשת

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לכם לפתוח את הלב, מה שאומר שבאופן יחסי הקשת נמצא במקום אופטימי יחסית למזלות אחרים והמתחים שעוברים עליהם. תנו מקום לאהבה, קשתים…

גדי

השמש עוברת השבוע לבית החברתי שלכם ובקרוב תוכלו גם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור ליכולת שלכם להרחיב מעגלים חברתיים ולהכיר אנשים חדשים. הגיע הזמן.

דלי

אורנוס שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם ונוס הרגשית, אלמנט שעלול לגרום לקצרים בתקשורת הרגשית עם אנשים קרובים. זמן לנקות משקעים רגשיים, ולדבר על הכל.

דגים

ונוס ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולדגיג שמוכן לקחת יזמה ולרוץ קדימה עם רעיון או התחלה חדשה היא גם תעניק תמיכה.. השמש שעוברת לעקרב יוצרת דרייב חזק להרחבת אופקים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן