תחזית יומית — רביעי 5 לדצמבר 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  5/1

ירח בדלי 60 מרס  

שמש במזל גדי  120 אורנוס 60 נפטון

מרקורי במזל דלי

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

ירח דליי מחבר אותנו מחדש אל הקהילה ואל הצד החברתי לנו, בעוד מרס האנרגטי במזל קשת מחזיר את הדרייב החק לעשייה ולפעולה – זוית בין השנים האלה נפלאה ליזמות חדשות, בעיקר בשעות אחר הצהריים.

אבל האישו האמיתי הוא הילוכה האחורי של ונוס במזל גדי: היא מוציאה את כולנו מאיזון רגשי, ובמזל גדי גם מביאה איתה כובד ותחושת מצוקה מסויימת, שבה נראה שהקושי והכובד לא יעלמו מחיינו בתקופה הקרובה, וכמו בטלנובלה גרועה הם רק ימשיכו ויכבידו על כולנו.

זה נכון בעיקר עד סוף ינואר, אבל עוד לפני כן נצליח לחזור להתאושש ולרדת לקרקע מוצקה יותר, וזה יקרה כשסטורן יוצא סופית מזוית הפעולה עם אורנוס, אותה זוית טורדנית שמכבידה על כולנו.

וכך הדברים נראים במפת השמים היום

 

@

 

@

 

ומי שעדיין לא ראה – התחזית השנתית

תחזית שנתית – 2022 יאיר טריבלסקי (C)

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  5/1

טלה

למרות הכובד, ירח דליי מביא איתו יום חברתי למדי, טלאים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג עם מוסדות וארגונים, ולפני כן לנקות את השולחן: תשלומים, חשבונות, עירייה.. כל אלה, ולא לדחות.

שור

 אמביציה – זה אולי המקום הפעיל ביותר היום אצל השור שלנו, למרות שמצב הרוח לא משהו. אולם עם תעשו איזה צעד יוזם כלשהו, זה ישתנה: תרימו את עצמכם, והגדירו מטרה אחת לפחות.

תאומים

גישה מקורית וחשיבה מחוץ לקופסה מאפיינים את המיקום של מרקורי שליט המזל שלכם כשהוא במזל דלי: זהו מיקום מצוין לאלה מכם שמוכנים לנסות משהו חדש, לפחות בחשיבה, ולהעז.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל דלי, לא המקום הכי חביב לסרטנונים, אבל לפני צריך איזו אנרגיה שונה כדי להקפיץ אתכם לעשות משהו, שלא קשור לרגש. שיחות עומק יתקבלו בברכה.

אריה

הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים ובשיחות של אחד על אחד חזק מאוד היום, ואולי משום כך כדאי ורצוי לפעול באופן יוזם שגם רואה את הצד השני ולא רק את עצמכם. יום מצוין להיכרות חדשה…

בתולה

מקבץ הכוכבים במזל גדי בבית היצירתיות שלכם ממשיך לעזור לבתולות שמוכנות לקחת את נושא השינוי ברצינות, ולהשקיע בו גם מחשבה. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט.

מאזניים

הירח הדליי מדגיש את הרצון של המאזנאים שלנו בנפש  מבינה, חמה ואוהבת. אם יש לכם כזו לידכם – שיחקתם אותה: השקיעו בה והקשיבו לה יותר. אם לא – זה בדיוק הזמן למסע חיפוש שכזה..

עקרב

זהו יום נוסף שהעקרב שלנו עוסק בנושאי בית ומשפחה, או כזה שהנושאים האלה מעסיקים אותו. בעיקר מדובר באי הבנות כי העקרב לא משתף עד הסוף, או אומר דברים כנים וישירים… דברו, ועל הכל.

קשת

מפלס פניו זה נראה כמו יום נוסף שבו נושאי תקשורת משמעותיים לקשת, שלא תמיד אוהב לדבר על מה שלא נוח לו… יום שבו כדאי מאוד להעדיף להיות חכם ולאו דווקא צודק, וגם לקבל ביקורת בונה.

גדי

נושאי חומר וכספים משמעותיים במיוחד כעת לגדי שלנו, שזקוק לתכנית פעולה ארוכת טווח ולא רק לכיבוי שריפות גדיי אופייני. כעת הזמן להחלטות משמעותיות ארוכות טווח, ומסע קניות לבית ולעצמכם אחר הצהריים.

דלי

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, מאפשר לכם להשקיע קצת יותר מחשבה בדברים שעלו אתמול וגם לסיים תהליכים, אבל בעיקר נוגע הירח בשאלה משמעותית: לאן הולכים מכאן? זוית פרקטית עם מרס מאפשרת שיתופי פעולה נאים.

דגים

הירח הדליי מעורר שאלות בנושאים שמעסיקים אתכם בזמן האחרון, אבל לא באמת נכנסתם אליהם. זהו זמן מצוין לנקות משקעיים רגשיים, ולהיעזר ביופיטר שבמזל שלכם כדי לתכנן יזמות אופטימיות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן