תחזית יומית – סופשבוע 26-27/2/21

 

אז.. מה קורה בכוכבים בסוף השבוע?

 

שישי  26/2

ירח באריה 90 מרס 150 פלוטו 180 ונוס

שמש במזל דגים 60 אורנוס

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה)

ונוס עוברת למזל דגים  90 מרס (יציאה)

מרס במזל שור  60 נפטון  120 פלוטו

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 27/2

ירח בבתולה 180 נפטון שמש וונוס 150סטורן מרקורי ויופיטר

שמש במזל דגים 60 אורנוס

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה)

ונוס במזל דגים  60 אורנוס

מרס במזל שור  120 פלוטו

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל אריה בשישי ובזוית פעולה למרס שמביאה איתה כמה דרמות לתיאבון והופכת אותנו לפגיעים ורגישים מהרגיל, וכדאי להזהר מאוד כעת מריבים קטנים שעלולים בקלות להתפתח לעימות של ממש.

הירח שוהה במזל בתולה בשבת בזוית של עימות לנפטון הרגשי, שמביאה איתה צורך בחשבון נפש רגשני ומעורבות רגשית גבוהה שעלולה להביא איתה חוסר פרופורציות התבונות ובתגובות. זהירות.

ומה עוד קורה בסופ'ש?

מרס ממשיך לנוע במזל שור עד סוף השבוע הבא, ולהקצין רגשות, בעיקר כעסים.

השמש ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, אבל זוית מעשית בינה לבין כוכב אורנוס שומרת את כל הרגש הזה בפרופורציות, ולא מאפשרת לנו לאבד את הראש אלא להתבונן בדברים מבחוץ, להסיק מסקנה או שתים, ולדחות את ההחלטות החשובות שלנו לשבוע הבא.

אבל המהלך המשמעותי של סוף השבוע הזה הוא מעברה של ונוס הרגשית למזל דגים, אחרי חודש חברתי למדי במזל דלי.

מיקומה של ונוס במזל דגים הוא אחד המקומות המופלאים עבור ונוס – וכמובן גם עבורנו – אם לא המופלא שבהם:  ונוס נעלה במזל דגים מכיון שהיא מתגברת דווקא כאן על האגו, ויכולה להעניק מעצמה ללא חשבונות קטנוניים.

קוראים לזה אהבה ללא תנאי, ואני מדבר על זה בסרטון שאני מצרף כאן על המעבר הזה למזל דגים של ונוס שלנו, עם כמה עובדות שלא ידעתם.

 

 

 

@ בהזדמנות הזו אני שב ומזכיר את סדנת הדגים שרינת ואני נעביר ב 15 למרץ ובה נדבר על היכולת הדגית המופלאה לפעול בשתוף עם תת המודע, ועם עולם הנסתר: מוזמנים דגיגים, דגיגות, וכל מי שיש לו כוכב משמעותי במזל דגים או נפטון מודגש במיוחד במפת הלידה.

כמה מלים על הסדנה הזו תמצאו פה.

 

@

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

האנרגיה שלכם הולכת ומתחזקת, והלחצים יורדים בהדרגה. הירח במזל אריה בשישי מדגיש את הצורך באקשן: בילוי פורימי קצת קשה עכשיו, אבל קצת רומנטיקה בהחלט מומלצת כשהירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם.. בשבת – מארגנים את הבית.

שור

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, עם לא מעט עצבנות וחוסר שקט. נוסיף לכך את מיקומו של הירח במזל אריה בשישי – וזה בדיוק הזמן לארח חברים שמזמן לא ראיתם. בשבת – הרומנטיקה חוזרת, ובגדול.. תנו מקום לאהבה, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מגביר את הקצב, ובית התקשורת שלכם בשישי עמוס במיוחד. זהו בדיוק הזמן לדבר לשתף ולחלוק, תאומימים…בשבת – בית ומשפחה במינון גבוה, וכל הסדרות שסוף סוף אפשר לראות בכיף – וביחד.

סרטן

הנאות קטנות, מחוות גדולות, מנות טעימות – נראה שסוף השבוע הזה מתאים לפסק זמן של הסרטנים כדי להתחדש, להחליף כוחות ולחזור לעצמכם. שבת תתאים לסדרת מפגשים שמחים עם או בלי תחפושות עם מי שמזמן לא ראיתם…

אריה                       

נראה שבשישי הזה אתם ממש במיטבכם, אריות. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה מחזיק אפילו עד שבת… מה עושים עם זה? מבלים עם זה, נהנים עם זה, ואפילו מתאהבים עם זה בסוף השבוע הזה, אריות… קחו יזמה.

בתולה

משהו מעניין מתרחש לו בסוף השבוע הזה:  ונוס הרגשית עוברת למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו כבר נמצאת השמש. ונוס מאפשרת לשדרג מערכות יחסים, וגורמת לאהבה להיות עוצמתית רכה ומכילה יותר.. פתחו את הלב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים בסוף השבוע הזה, ותשהה בו כחודש ימים. מזל דגים הוא המקום הטוב ביותר עבור ונוס: כאן היא מעניקה הרבה מעצמה, גם ללא תנאי, וכאן היא גם יצירתית במיוחד. אפשרו לונוס לרגש אתכם, ולהחזיר את הרגשות העדינים למרכז התמונה כבר בסוף השבוע.

עקרב

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן בסוף השבוע הזה: מיקומו של הירח במזל אריה מבליט את הקסם האישי שלכם, וזהו זמן מצוין להיכרויות חדשות עם הלב העקרבי הקשוח פנוי. בשבת – חברים מכרים ידידים וקרובים – זמן להפגש, וליהנות מהביחד.

קשת

מעברה של ונוס הרגשית מבית התקשורת שלכם לבית המשפחה בסוף השבוע הזה, רומז שהגיע זמן לקשת להיות הרפתקני קצת פחות, וביתי קצת יותר… זמן טוב לשנות אווירה בבית כבר בסופ'ש, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף חדש בתקשורת הביתית.

גדי

נראה שהשישי הזה לא ממש קל מבחינתכם. הירח שבמזל אריה עלול להביא איתה ויכוחים או מאבקי אגו, וכדאי לוותר כדי לשמור על רוח טובה. זמן להיות חכם, ולאו דווקא צודק. בשבת הנינוחות חוזרת: זה הזמן למפגשים חברתיים עם שנים שלושה ידידים, ובילויים שקטים.

דלי

הירח שוהה בבית היחסים שלכם בסוף השבוע הזה, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להפוך את סוף השבוע הזה לזמן איכות מושקע מבחינה זוגית, אם יש לכם קשר קיים. אם אין לכם קשר כזה – זה הזמן למסע היכרויות קצר אך אינטנסיבי, ולדייטים מקסימים.

דגים

בשישי הזה יש לא מעט חובות ומחויבויות מבחינתכם, אבל בשבת הכל נרגע. ונוס הרגשית עוברת בסוף השבוע למזל שלכם שם תשהה כחודש ימים, ותעניק לכם מחוכמתה ואהבתה אם תסכימו להתמקד בנושאי רגש זוגיות ויחסים, ולהגדיר באופן מדויק היכן אתם עומדים, ומה רצוי – וצפוי… תנו לרגש לדבר.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן