תחזית יומית – יום שני – 1 למרץ 21

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  1/3

ירח במאזניים 120 סטורן ונוס יופיטר 150 שמש ואורנוס

שמש במזל דגים

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (כניסה)

ונוס במזל דגים  60 אורנוס

מרס במזל שור  120 פלוטו

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל מאזניים, ושולח זויות הרמוניות לסטורן ונוס ויופיטר ואפילו מרקורי. ההרמוניה הזו מאפשרת לנו לחוות כמה וכמה שיחות עומק ושיחות נפש, בעיקר שיחות של אחד על אחד שמבהירות דברים, ממקדות תשומת לב במה שחשוב באמת, ואפילו יוצרות דיאלוג מעמיק בזוגיות ובמערכות היחסים הקרובות שלנו.

אולם זוית של מתח שיוצר הירח עם השמש מצד אחד ועם אורנוס מצד שני, מרמזת על עצבנות וחוסר סבלנות שנמצאות מתחת לפני השטח, ועל חוסר שקט שעלול לקלקל בקלות את ההרמוניה שאנו זקוקים לה כל כך עכשיו, במלים זועפות או בשינויים פתאומיים במצב הרוח.

השמש ממשיכה לנוע במזל דגים, הוא יוצרת היום רק זוית אחת, של מתח, עם כוכב אורנוס. למרות זאת הדגים חוגגים כעת ימי הולדת,   והאמת שקצת קשה לדגיג או הדגיגה הביישניים עם מסיבות ההפתעה הגדולות.. משהו קטן אינטימי וחמים יכול לספק אותם בהחלט.

אולי זה הזמן להזכר בכמה תכונות של בני ובנות הדגים, כדי להבין חלק מהמתנות שקיבלו בני ובנות המזל המורכב הזה, כמו למשל הקשר המדהים שיש לבני ובעיקר לבנות המזל הזה עם עולם הנסתר, ועם התת מודע.

 

מה עוד קורה היום בשמים?

מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך להתקדם לכיוונו של יופיטר, ויצמד אליו בחמישי ובשישי, אבל אפשר כבר לחוש משהו אופטימי יותר בתקשורת שלנו, שילך ויתחזק בהדרגה לקראת סוף השבוע, וזו בהחלט סיבה טובה לחשוב כבר עכשיו על תכניות חדשות ומלהיבות לקראת השבוע הבא.

מרס במזל שור נמצא כבר בסופו של המזל. הכעסים שהוא מביא איתו נובעים בעיקר מתסכול כשדברים קורים לאט מדי או לא קורים בכלל, אבל גם זה עומד להשתנו בסוף השבוע.

 רק סבלנות…

@

כוכבים לאוהבים: תחזית האהבה השבועית

 

 

ולא נשכח גם את התחזית השבועית עצמה..

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 28 לפברואר 21

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 1/3

טלה

הירח עובר היום למזל מאזניים, המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, טלאים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה בפרטנרים או בבן או בת הזוג שלכם,ובעיקר להיות קשובים למה שיש לו לומר.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מייצרת היום זוית מעשית ומעניינת לכוכב אורנוס, זוית שמביאה איתה יכולת מצוינת לשתופי פעולה פורים, ולאפשרות של התמודדות מוצלחת עם אתגרים גדולים.

תאומים

מיקומו של הירח היום בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מאפשרת לכם לפתוח את הלב, ולתת לצד הרומנטי שלכם להפתח לאדם אחר. זמן לגישה רומנטית ובעיקר אופטימית, תאומימים. האופטימיות מתחזקת כשמרקורי נכנס שוב לצמידות עם יופיטר… נעים.

סרטן

נושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים יותר ביום השני של השבוע, ומבצרו של הסרטן שהוא ביתו מצריך היום התנהלות מאורגנת יותר. זמן טוב לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לצאת למסע קצר של סדר ונקיון, ולשנות את האווירה לחיובית ושמחה.

אריה

זוית של מתח בין הירח הרגשי לשמש שליטת המזל שלכם ששוהה במזל דגים הרגשני, עלולה להביא איתה יום מתוח במיוחד, וקושי לבצע את התכניות שעשיתם. חשוב להרגיע את הרוחות, ולא לתת למתח להכתיב את ההתנהלות היום. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק שמפרקות לחצים.

בתולה

אחרי יום שבו אתם חוזרים לעצמכם ופותחים את השבוע ברגל ימין, מגיע הזמן שבו כדאי לתרגם את כל העוצמה שקיבלתם לעובדות בשטח, ובעיקר לעובדות הקשורות לנושאי חומר וכספים. יום מצוין להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, ובהחלטות ארוכות טווח בתחום הכלכלי.

מאזניים

אחרי שלושה ימים שבהם לא הייתם במיטבכם, מגיע גם היום שלכם, מאזנאים: הירח עובר לו למזל שלכם, הקסם האישי חוזר, וזהו זמן מצוין להזיז דברים, להפגש בלייב או בזום עם אנשים שחשובים לכם, ולגרום לתכניות של השבוע הזה לקרות.

עקרב

יש לא מעט תכניות ליום הזה, עקרבים, אבל דווקא היום כדאי להוריד הילוך, ואת העשייה הפגישות החשובות והיזמות המשמעותיות לדחות לעוד יומיים שלושה. מרס שוהה עדיין במזל שור מול המזל שלכם, ויוצר אפשרויות של ויכוחים עימותים וחילוקי דיעות שעלולים בקלות להתפתח. גלו איפוק.

קשת

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, קשתים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם הקשורות לשיתופי פעולה עם אחרים, בעיקר בכל מה שקשור לאתגרים גדולים במיוחד, במקום לפעול באופן סוליסטי. זמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ובעיקר את התקשורת עם קולגות מקצועיות.

גדי

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז תשומת הלב, גדיים. קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח המשמעותיות של היום הזה, מה שאומר שכדאי לצאת קצת מעצמכם, לשפר תקשורת עם סמכויות, ולקדם יזמות חדשות בכל התחומים. השמש וונוס הרגשית נמצאים בבית התקשורת שלכם, ועוזרים לגדי שלנו לפעול בחכמה מול אחרים, ולהשקיע ביזמות תקשורת וקשירת קשרים יעילים ומועילים.

דלי

היום הזה מביא איתו יכולת לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות הקשורות לתקופה הקרובה. זהו זמן טוב להפתח לאפשרויות חדשות ומעניינות, בעיקר בכל מה שקשור לעסקים כספים או הכנסת עזרים טכנולוגיים שאיתם תוכלו לשפר עמדות בתחום המקצועי. השמש וונוס בבית הכספים שלכם עוזרות לכם להתארגן מחדש מבחינה כלכלית וכספית. זמן לאלתר, לישום, ולחשוב מחוץ לקופסה.

דגים

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, ושהותה של ונוס במזל שלכם גם היא מוסיפה לא מעט רגשות, חיבה חום ואמפטיה שאתם מקבלים עכשיו מהסביבה ומאנשים אהובים. נסו לא להסתגר עכשיו, ואל תברחו ממסיבות הפתעה: מגיע לכם ליהנות בגדול. מחודש מאי אתם צפויים להרבה אקשן.. כדאי להתחיל להתכונן אליו כבר עכשיו.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן