תחזית יומית – יום רביעי – 24 לפברואר 21

אז… מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  24/2

ירח בסרטן 60 מרס 120 נפטון  180 פלוטו

שמש במזל דגים 60 אורנוס

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה)

ונוס במזל דלי  90 מרס (יציאה)

מרס במזל שור  60 נפטון  120 פלוטו

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה גם היום במזל סרטן, שהות שמדגישה את הצורך להשקיע בבית ובמשפחה ובעיקר בכל מה שקרוב אלינו. מלת מפתח של יום שכזה היא – בטחון.

זוית פרקטית של הירח עם מרס והרמונית עם נפטון מאפשרת עשייה מדויקת בכל מה שקשור ליכולת שלנו להיות כאן ועכשיו, ואפילו בתחושה אופטימית. אבל זוית העימות עם פלוטו עלולה לעורר ריבים ועימותים, ולהביא איתה כמה דרמות לתיאבון.

השמש בזוית מעשית לאורנוס מדגישה את הצורך לעשות דברים בניחותא, וליהנות מכמה רגעים של שלווה יחסית דווקא בפורים, לשם שינוי פורים אחד בלי קור בלי גשם ואפשר לומר גם בלי סגר, סיבה טובה לאופטימיות נוספת בהמשך, למרות שתחושת הכובד הבסיסית עודנה כאן.

אפשר לומר שהבמה מוכנה כבר לבואה של ונוס, שמסיימת לארוז וכנראה מתישהו מחר בלילה עוזבת את מזל דלי החביב, ועוברת גם היא למזל דגים המופנם.

ביחד עם השמש היא אמורה להביא איתה הרבה חום ואמפטיה למערכות היחסים שלנו, וללבנו שידע לא מעט מהפכים לאחרונה..

יום מעניין וחמים עובר עלינו, כאילו אין תנועה באוויר, אבל למעשה הכוכבים עכשיו עוסקים בלהחליף תפאורות מעל העננים, ולהכין את הבמה לעונה החדשה שנקראת – חודש מרץ בפתח – היכונו להפתעות!

יהיה מעניין. דנפטלי.

 

ועכשיו, אחרי שלושה ימים רצופים שבהם שוהה הירח במזל סרטן ומביא אלינו את העולמות הרגשיים האלה שהוא מייצג ובעוצמה שכזו, אז כמה מלים על הקשר המיסטי בין הירח לבין מזל סרטן.

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  24/2

טלה

מרס שליט המזל שלכם שוהה אמנם עדיין במזל שור השייך ליסוד האדמה, אלמנט שגורם לכם להאט ולא לפרוץ קדימה, אבל זוית נינוחה עם כוכב פלוטו מאפשרת לכם דיאלוג טוב עם סמכויות, וקידום אישי יעיל. קדימה.

שור

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה אנרגיה לאלה שנמצאים בסוף המזל, בזמן שאורנוס כוכב השינויים מביא איתו צורך חזק בשינוי לאלה שנולדו בתחילת המזל. השור המקסים והשקט שלנו נמצא בין שתי האנרגיות האלה, וזה לא קל… אבל בהחליט מפרה.

תאומים

מרקורי מתחיל סוף סוף לתת גז, אבל עדיין הקצב לא חזר למה שהיה כשהיה בהילוך רגיל. הירח ששוהה בבית הכספים שלכם מראה על יום מעשי, עם דגש חזק בנושאי כספים. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות לבית למשפחה ולעצמכם, תאומימים.

סרטן

הירח שוהה בשעות הבוקר והצהריים עדיין במזל שלכם, סרטנונים,אלמנט שמאפשר לכם עוד חצי יום של אנרגיה עוצמתית שאפשר לנצל ליזמות חדשות, ולהתחלות מעניינות. קחו יזמה, ורוצו קדימה.

אריה

יש לכם לא מעט תכניות ליום הזה, אבל כדאי עדיין להתאזר בסבלנות, לפחות עד שעות אחר הצהריים, אז יעבור לו הירח גם למזל שלכם: מרגע שזה קורה – זה הזמן להתמקד בפעולה וביזמה, ולהוציא לאור תכניות פרקטיות שתכננתם.

בתולה

את הבוקר הזה נפתח בפעילות חברתית וחברית, בתולות. זהו זמן לצאת מעצמכם, ולפעול באופן חברתי יותר תוך שיתופי פעולה למען אתגר משמעותי או מטרה גדולה, תהליך שיתכן והחל כבר אתמול. ראו את השורה התחתונה, ולא את המכשולים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה כבר להתארגן לקראת מעברה למזל דגים, שיתרחש תוך יום יומיים. בינתיים היא עוזרת לכם להרחיב מעגלים חברתיים, ולהכיר חברים חדשים. אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, תאומימים.

עקרב

הירח שבמזל סרטן מביא איתו רעיונות חדשים וגישה מקורית לעשייה, אולם חשוב עכשיו להתמקד במלה יזמה, ולא להשאיר דברים בבטן. זהו יום מצוין לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה, אבל כשאתם עושים עבודה – לעשות אותה מכל הלב.

קשת

יופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם ממשיך לדהור קדימה במזל דלי, ומביא אליכם חוויות שמזמן לא חוויתם ותחושת אופטימיות מעניינת, אם כי לא תמיד אפשר לתרגם אותה למעשים בשטח. עד שעות הצהריים אתם עדיין לא במיטבכם, אבל משם והלאה האנריה הטובה חוזרת ביחד עם החיוך.

גדי

המלה 'דיאלוג' היא מלת המפתח של רובו של היום הזה, גדיים. הירח שוהה לו במזל סרטן ממול, והיכולת שלכם לפתור היום בעיות בעזרת שיחות של אחד על אחד ובגובה העינים, גבוהה במיוחד. בתנאי שתפעלו באופן לא קונבנציונלי, ובדרך מקורית משלכם.

דלי

מקבץ הכוכבים במזל שלכם עדיין גבוה במיוחד, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לפעול בכמה וכמה שטחי פעולה במקביל. תיכף ונוס עוזבת אתכם – זמן לפתור בעיות במערכות יחסים, או…להתאהב מחדש.

דגים

אחחח הרומנטיקה… כן, הירח שוהה לו עדיין בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם בשעות הבוקר והצהריים, וזהו זמן לשיחות מרגשות, לחלומות בהקיץ, ואפילו לאסמס מתוק או שנים… שעות הערב יעירו אתכם, ויחזירו אתכם לקרקע, אבל הערפל עדיין קצת ורוד.. נעים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן