כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 28 לפברואר 21

אז.. מה קורה השבוע באהבה?

נראה שיש כמה שינויים במפת השמים השבוע בכל מה שקשור לאהבה, וכרגיל אני מחפש את החיובי.

עצבנות וקוצר רוח – את שני אלה מצאנו לא מעט לאחרונה במזלות הקבועים: שור, עקרב אריה ודלי. ולמה? בגלל המצאותם של מרס ואורנוס במזל שור, וההשפעה שלהם על שאר המזלות הקבועים שהזכרתי.

אבל מרס ממשיך אל מזל תאומים, מה שגורם למזל רומנטי כמו שור סופסוף להתחיל להירגע, לאריה להוריד הילוך, לדלי להפסיק לראות בכל מלה אתגר תחרותי, ולעקרב להפסיק לריב או להתמרמר במערכות היחסים ובזוגיות שלו: ארבעת המזלות האלה יהיו מסוף השבוע הבא והלאה רגועים יותר, מה שאומר שבאופן טבעי גם פנויים יותר לאהבה… וזה ממש חיובי כי חלק מהרביעיה הזו כבר נמצא ממש על הקצה.

אז.. לאן הולך הבלגן? מרס עובר למזל תאומים, והופך את המזלות המשתנים לפקעות אנרגיה שמנסה להשתחרר ומהר, מה שאומר שיותר מדי אהבה לא תהיה כאן.. אולי סקס, וזה טוב כשלעצמו, אבל הכלה? אמפטיה? הרמוניה? תשכחו מזה…

בגדול זה אומר שהדלי האריה ובעיקר השור והעקרב סוף סוף מתפנים לאהבה וגם מפנים לה מקום בלב… בעיקר השור המסכן שמרס ממש התעלל בו, וכשהשור כועס או חסר סבלנות כל מלה לא במקום הופכת לסדין אדום, ומי שלא ראה שור כועס לא ראה כעס מימיו… זה נדיר – אבל היה בהחלט אפשרי בחודשיים האחרונים.

מה קורה עם הקרדינליים, כלומר יוזמי האנרגיה? מרס שעובר ליסוד האוויר שולח זויות הרמונית למאזניים, והם בהחלט יכולים גם לקחת יזמה בדייטים וגם ליהנות איכשהו מזרימה נעימה של כוח החיים שחוזר אליהם.

הטלה נהנה ממיקומו של מרס במזל תאומים, אבל זוגיות? לא עכשיו: כעת הזמן לחברות, שעם הזמן יכולה להתפתח, אבל… יזמות לא ממש יעשו לכם את זה. סבלנות.

מה נשאר? הסרטנים דווקא נהנים כעת מונוס ומהשמש במזל דגים, אבל זה תורם בעיקר לקשרים שכבר קיימים: למה שעוד לא קיים – זה לא הזמן ליזמות חדשות.

הגדיים דווקא הופכים שרמנטיים במיוחד עכשיו: השמש וונוס בבית התקשורת שלכם הופכות אתכם לפלרטטנים של ממש, וזה אחרי תקופה לא קצרה שבהם התייבשתם קצת עם עצמכם.

בקיצ – יהיה מעניין…

 

 

וכאן, בסרטון הזה, אפשר גם לראות איך זה נראה בשמים.

 

 

ולא נשכח גם את התחזית השבועית עצמה..

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 28 לפברואר 21

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן