תחזית יומית – יום ראשון 16 לינואר 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  16/1

ירח בסרטן 120 יופיטר 60 אורנוס 150 מרקורי 180 ונוס

שמש במזל גדי  צמידות פלוטו (מדויק!)

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 120 אורנוס

מרס במזל קשת  60 סטורן  90 נפטון (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

השמש צמודה היום לפלוטו – זה ללא ספק האירוע המשמעותי של היום הזה, והוא קורה כשגם מרקורי כוכב התקשורת שלנו וגם ונוס הרגשית נמצאים בהילוך אחורי.

הצירוף הכוכבי הזה אינו קל: הוא מורכב מאוד גם מבחינה אנרגטית וגם מבחינת ההשפעות שיש לו על כולנו, ועלול לבלבל את אלה מאתנו שהתרגלו לחשוב בצורה ליניארית, ולדמיין שהעולם בנוי מקוים ישרים, שיש סימטריה בקוסמוס, ושיש התחלה אמצע וסוף מובנים לכל תהליך.

אז זהו, שלא..

ראשית – הצמידות של השמש עם פלוטו. זו צמידות עוצמתית מאוד שמתרחשת פעם בשנה, והיא מתחילה שתי מעלות לפני כן כלומר כבר ביום חמישי, בעצם, ומסתיימת בשני: כל נושא המהומות בנושא הנטיעות התחילו בדיוק אז, ומן הסתם יסתיימו ביום שני. ובנוסף – לקיחת בני הערובה בבית הכנסת בארצות הברית, רעידת האדמה הגדולה באוקיינוס השקט בהר הגעש התת מימי, ורעידת אדמה נוספת בפוליטיקה שלנו.. אוי פלוטו, פלוטו. האם כל זה אכן יסתיים ביום שני?

גם כאן – זהו, שלא..

שכן צמידויות וזוויות כאלה פותחות דלת אנרגטית מסויימת, שלא בהכרח תיסגר כשהצמידות תסתיים: הן עלולות להבעיר אש שחיכתה זמן רב, והן משמשות כסוג של טריגר להפעלת האנרגיה הזו גם לאחר שהן מסתיימות.

אולי משום כך כדאי להזהר גם כשהשמש עצמה תעבור בהמשך למזל דלי,  ותצא מהצמידות עצמה, ולהשאיר עין תורנית פקוחה.

במקביל ממשיכים עכשיו גם מרקורי וגם ונוס בהילוך אחורי, שהם עוזרים לנו – ואפילו ממליצים – לסגור מעגלים שמיצינו כדי לפנות מסוף ינואר מקום למעגלים חדשים ומעניינים.

וזה – הולך להיות מעניין. מוכנים?

 

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

 

 

@

התחזית השבועית 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 לינואר 22

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

ומה קורה למזלות?

ראשון  16/1

טלה

מיקומו של הירח במזל סרטן מראה שבית ומשפחה הם הנושאים המשמעותיים בפתיחת השבוע. אתם רגישים מופנמים וביתיים כעת, וזקוקים למלה טובה ומרק עוף אמיתי. נושאים אחרים – שיחכו, אם אפשר..

שור

אתם פותחים את השבוע באופן תקשורתי במיוחד, כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם להיות תקשורתיים משכנעים ורגישים במיוחד לאחרים. זמן לדבר, לרגש ולהלהיב..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי, כשהוא נע בהילוך אחורי במזל דלי. הלחצים יורדים בהדרגה, ומגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי בלי הנחות, תאומימים.

 

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם בפתיחת השבוע, אלמנט שבהחלט מקל עליכם לקדם דברים ולקבוע עובדות בשטח, סרטנונים: יזמה ופעולה – אלה מלות המפתח של היום ומחר. השתמשו בהן בעוצמה – ובתבונה.

אריה

הצמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין פלוטו היצרי מגיעה היום לדיוקה. לכן חשוב מאוד היום ומחר לפעול בזהירות מכסימלית, לנטרל מראש כל אפשרות של עימות סכסוך או ריב, ולשמור על רוח טובה. זהירות.

בתולה

הירח שוהה לו היום בבית החברתי שלכם ומאפשר לכם לרוץ קדימה היום עם תכניות פעולה הקשורות למוסדות וארגונים בחייכם. זמן לנקות את שולחן העבודה שלכם מכל מה שהצטבר בו לפני שמשיכים הלאה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין בהילוך אחורי, אבל הירח ששוהה בבית הקריירה שלכם עוזר לכם לקדם תכניות פעולה ובעיקר יזמות חדשות: הגיע הזמן להחליט לאן ואיך אתם הולכים השנה, אבל עם הבצוע כדאי לחכות לפברואר.

עקרב

על פניו זה נראה כמו היום המתוח של השבוע, עקרבים: השמש צמודה היום באופן מדויק לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם, והפתיל שלכם קצר במיוחד. איפוק ושליטה – אלה מלות המפתח של היום.

קשת

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, להמנע מעשייה הרפתקנית ומהחלטות פזיזות, ולא לעשות שטויות. הירח הסרטני הופך את הכל לרגשני, ולכן חשוב היום להצמד לעובדות – ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, קשתים.

גדי

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וממליץ על השקעה בבן או בת הזוג שלכם, ובדיאלוג הזוגי בכלל. מבחינה מקצועית – זהו זמן טוב לבחון אפשרות של שתופי פעולה עם אחרים, לצורך התמודדות עם מטרות גדולות מהרגיל.

דלי

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת ואורנוס שליט המזל שלכם מתפוגגת והלחצים בירידה. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מביא איתו תקשורת מעניינת אולם שונה: הזהרו משגיאות בשיפוט ובמלים שלכם, ומהחלטות ללא שיקול דעת.

דגים

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו נינוחות מסויימת, ואם נוסיף לכך את שהותו של יופיטר במזל שלכם, נוכל לחבר את השנים ולצאת ליזמה חדשה ומעניינת, ביחד או לחוד. קדימה.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן