תחזית יומית – יום שני – 12 לאפריל 21

אז מה קורה היום בכוכבים?

שני  12/4

ירח בטלה צמידות מרקורי ושמש 60 סטורן

שמש במזל טלה צמידות ונוס (כניסה) 60 יופיטר ומרס

מרקורי במזל טלה 60 סטורן

ונוס במזל טלה 60 יופיטר ומרס 90 פלוטו (יציאה)

מרס במזל תאומים  120 סטורן ויופיטר 90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו

סטורן במזל דלי 90 אורנוס

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ירח שמש מרקורי וונוס – כל אלה עדיין במזל טלה, והאנרגיה הזו מביאה איתה הרבה עוצמה פתיחות ורצון לפעול.

אבל.. כמו בכל מקרה של אנרגיה ממוקדת מזל אחד, היא בעיקר אנרגיה של אקשן, לא יותר מדי ראש או לב או אפילו עובדות בשטח: פשוט בטריה ענקית שמפעילה אותנו, חלק בלחפש מוקדים לפעולה וחלק אחר בלחפש סיבות להוציא תסכול וכעס על אחרים או על עצמם. שימו לב כמה אנשים נדקרים עכשיו או מתים בצורות אחרות בשבוע האחרון…

כן, האנרגיה הטלאית זו אנרגיה שמוציאה לפועל, בלי לחשוב יותר מדי על איך ומי, ברגע שהיא מצטברת וגורמת לפעולה מיידית.

אני לעומת זאת לא ממש מרגיש את זה, גם כי הבכי די מרוקן ומחליש אותי, וגם כי אין לי יותר מדי מוטיבציה שמחה לפעול, שזה בדרך כלל מה שגורם לי ליצור וליזום. אבל אני יודע שזה יעבור מתישהו. בינתיים אני פשוט יושב שם בשבעה ומציע לאנשים שאת רובם אינני מכיר עוגות ספוג או מלוחים כאלה ואחרים, מדבר עם מי שאני כן מכיר, ובעצם רק נותן לזמן לנוע קדימה וליצור משטחים ארוכים יותר של זמן כדי שהכאב יקהה בהדרגה ויהפוך להיות מן מטרד יומיומי כמו עקיצת יתושה שלא מגלידה.

מרס יוצא לאיטו מתוך הזוית עם נפטון, הבלבול והערפל מתחילים להתפזר, אבל עדיין כבד, כבד על הכתפיים, ופה ושם גם בלב. מזג האוויר המשתנה גם הוא ממשיך לבלבל, ומצבי הרוח המשתנים במהירות לא נותנים תחושה של יציבות אמיתית.

השמש מתחילה להתכנס לזוית עם פלוטו בעצמה, והזוית הזו תגיע לשיאה ביום שישי. ונוס הרגשית מתחילה כבר לארוז – נמאס לה מכל הבלגן והילדים הרעשנים האלה במזל טלה – היא רוצה כבר לשבת על כסא בפרק ולעשות על האש, וביום חמישי כשהיא תעבור למזל שור היא תעשה בדיוק את זה…

עד אז – סבלנות.

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה  11 לאפריל 21

 

 

@

 

התחזית השבועית הרגילה

 

מה קורה בכוכבים? התחזית השבועית: 11 לאפריל 21

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 12/4

טלה

זהו עוד יום שבו הדגש הוא עליכם, ועל האנרגיה שלכם: השמש מרקורי ונוס והירח ממשיכים גם היום במסע במזל טלה ומאפשרים לכם להיות במיטבכם כשאתם מחליטים יוזמים ועושים: פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה היום.

שור

מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מדגיש א הצורך של השור לאחוז איתן בקרקע, ולעשות בדק בית הולם מבחינה כספית וכלכלית כעת. שעות הערב יתאימו לשיחת עומק עם אדם קרוב.

תאומים

חברים מכרים ידידים וקרובים – מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך גם היום, ומדגיש את הצורך שלכם לשדרג את התקשורת החברתית שלכם, להחזיר ידידים וחברים מהעבר לחייכם, ולהרחיב את המעגל החברתי. קחו יזמה.

סרטן

צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לבין השמש ומרקורי מביאה איתה כמה וכמה אפשרויות מעניינות להזיז דברים וליצור שיתופי פעולה פורים במיוחד: קחו יזמה, והגדירו באופן מדויק את המטרות שלכם לתקופה הקרובה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם צמודה לירח עדיין וגם למרקורי, עם כמה אפשרויות לתרגם תכניות שיש לכם לכדי עשייה פרופר. זהו זמן מצוין לפעול באופן חכם ומדויק, ולתעל את האנרגיה העוצמתית הזו למקומות הנכונים.

בתולה

אקשן – זו המלה שמפעילה אתכם בעוצמה היום, בעיקר כשהמדובר בתחום המקצועי, בתולות. זהו זמן טוב להשקיע עכשיו בעצמכם, בגוף שלכם, באכילה נכונה ובאורח חיים בריא. הקשיבו לו קצת יותר, וממקום פחות ביקורתי וציני.

מאזניים

זוגיות ויחסים – זה האישו שמקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה שממול ממשיך להביא איתו לחייכם, מאזנאים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בקשר הזוגי, לשוחח לעומק על מה שקורה בקשר שלכם ביחוד עכשיו, ואם הלב פנוי – לצאת לדייט וירטואלי (כרגע).

עקרב

המתחים ממשיכים להפעיל אתכם כעת: ונוס אמנם מתחילה לצאת מהזוית עם פלוטו שליט המזל שלכם אבל כעת השמש נכנסת לזוית הזו בעצמה, והמתחים יתחילו לגאות שוב מחר ומחרתיים: היו שקולים, וחפשו בכל נושא את המכנה המשותף ולא את המפריד דווקא.

קשת

כוכב מרס נמצא במזל תאומים שממול וממשיך להתסיס את הרוחות ולגרום לדרמות קטנות וריבים על כל נושא. אולם מקבץ הכוכבים במזל טלה מביא  איתו אנרגיה שמחה ותומכת. זמן להחליט על טיול בחג והפעם טיול ארוך.

גדי

זוית מעשית שיוצר היום הירח עם סטורן שליט המזל שלכם מאפשרת לכם לפעול חכם מדויק ובעיקר מבוקר: זהו זמן מצוין לא לפעול לבד אלא עם שותף לרעיון או לדרך, ולחשוב על בן ברית שיעזור לכם להתמקד באתגר גדול במיוחד.

דלי

תנועה ומלים – אלה הנושאים המשמעותיים של היום הזה כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך להפעיל אתכם בעוצמה. כעת הזמן לדבר לשתף ולחלוק, ובעיקר לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולא להשאיר בבטן.

דגים

כוכב מרס במזל תאומים עלול לגרום לדרמות קטנות ביחסים, ולדיאלוג לא קל עם אנשים קרובים. זה הזמן להוריד הילוך ואת הכעסים שהצטברו, ולהחזיר את החיוך הדגי המוכר. שעות הערב יתאימו ליציאה שמחה למקום בילוי חדש ולא מוכר.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן