תחזית יומית – יום שלישי 13 לאפריל 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 13/4

ירח בשור צמידות אורנוס 90 סטורן

שמש במזל טלה צמידות ונוס (כניסה) 60 יופיטר ומרס

מרקורי במזל טלה 60 סטורן

ונוס במזל טלה 60 יופיטר ומרס 90 פלוטו (יציאה)

מרס במזל תאומים  120 סטורן ויופיטר 90 נפטון (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  150 פלוטו

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח עובר למזל שור ומתחיל להוריד את הרגל מהגז אחרי יומיים במזל טלה, בחברת השמש ונוס ומרקורי שעולים שם על בריקדות…

ואכן, קשה להכיר את שלושתם במזל טלה – הם נראים כמו להקת רוק באוטובוס מהיר צבעוני ופרוע, וגם הירח בילה שם שני לילות פרועים בנהיגה מטורפת, בקצב מהיר כמו שאר החבר'ה.

אבל זהו, לירח נמאס, יש לו סחרחורת, והוא עובר למזל שור ומתיישב על איזה ספסל באחו של השור כדי לנוח, אבל אז נצמד אליו אורנוס ומעביר איתו בוהוריים חסרי שקט, ועד אחר הצהריים אי אפשר אפילו לדבר איתו.

אכן, הקצב מהיר יותר, אבל הכובד עדיין באוויר ולא משתנה, ומתחת לשניהם – תחושת אי ודאות שרק ההכנות המוכרות לחגים – מי קונה איזה חלק של בשר ואיפה – יכול לכבות אותה קצת, ולגרום לנו להשען עליה ולחפש פנים אזורי פעולה והרגלים מוכרים בסבך הבלגן, כי קרקע של ממש – אין פה. עדיין לא.

ונוס יוצאת בהדרגה מתוך זוית הפעולה עם פלוטו, אבל דפי העתון מלאים עדיין דקירות הריגות ואיש בהלם קרב שמצית את עצמו: הכוכבים במזל טלה מביאים איתם אנרגיה של אש ולפעמים האש הזו שורפת…

אם אנשים היו יודעים איזה סבל זה, האנשים הלומי הקרב האלה, היו מתייחסים אל סבלם הרבה יותר ברצינות. אין סבל שכזה שלא רואים אותו כלפי חוץ ואתה נאלץ להסביר שוב ושוב למרות שדווקא בארץ הזו כבר היתה אמורה להיות מודעות הרבה יותר גבוהה לכך, בטח מצד משרד הבטחון ומשרדים אחרים שהיו אטומים לסבלו. לבי לו ולמשפחתו.

יש כמה וכמה זויות פרקטיות בסביבה שאפשר להשתמש בהן בחכמה ולהצליח להזיז דברים אפילו עכשיו, בלב הבלגן הזה, כמו הזוית הפרקטיות בין השמש ליופיטר ולמרס…

ואני? עייף, בעיקר. תהליך האבל הפעם הוא עמוק, מציף, מתיש, מעלה זכרונות ומוריד דמעות שבאות והולכות מתוך חוקיות שרק הן מבינות, ומותירות אותי שוב ושוב מרוקן ובודד.

אולי משום כך אין לי אפילו כוח ורצון ליצור סרטון, למרות שהתחייבתי לעצמי ליצור כל יום סרטון אחד לפחות: היום הזה אין לי את האנרגיה הנכונה. מתנצל.

עוד יום אחד לשבעה, ואז אתחיל לחזור לעצמי, לעכל בהדרגה, ולהתבונן בעייפות בחוגגים דרך הטלביזיה. הפעם הזו אינני חוגג דבר.

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה  11 לאפריל 21

 

 

@

 

התחזית השבועית הרגילה

 

מה קורה בכוכבים? התחזית השבועית: 11 לאפריל 21

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 13/4

טלה

אחרי יומיים של שהייה במזל שלכם עובר הירח למזל שור המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לתרגם את כל האנרגיה שלכם כעת לעשייה בשטח. פשוט לעשות.

שור

לא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים אבל נראה שדווקא עכשיו אתם חוזרים לעצמכם: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי והנוכחות מתחזקים, וזה בדיוק הזמן לצאת מעצמכם, להעביר הילוך, ו..לתת גז. קדימה.

תאומים

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל כדאי לחכות איתן עוד יומיים שלושה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם ואת כל מה שקשור ליכולת שלכם אבל לפעול ממש רק בתחילת השבוע הבא. במלה אחת – סבלנות..

סרטן..

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר חברתיים של הזמן האחרון. הירח שוהה לול 6שחשובים לכם בחברות וארגונים ומאפשר לכם להרחיב את המעגלים ולהכיר אנשים חדשים. שתפו אותם בתכניות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם  ממשיכה לנוע במזל טלה האנרגטי כשהיא קרובה מאוד לוונוס הרגשית ויוצרת זויות פרקטיות עם יופיטר ומרס: יום מצוין לקבוע תכניות לבילוי בחג, ואפילו פגישה עסקית אחת אחריו…

בתולה

פתיחות לרעיונות חדשים מתבקשת היום כשהירח שוהה במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, אבל מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה עלול לגרום לכם לקחת סיכונים מיותרים וחבל. חכו עם ההחלטות עד לאחר החג.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מהזוית עם פלוטו היצרי, אבל עדיין אפשר לזהות ויברציות עצבניות וקושי לתרגם את האנרגיה הזאת לעובדות בשטח. יום מצוין לשיחות עומק מכל הסוגים כדי לפרק מתחים.

עקרב

זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי עדיין בסביבה, אבל אפשר גם לזהות התרחקות מסויימת של ונוס מהזוית, והרגשות מתחילים להתאזן לאט לאט. זהו זמן טוב לנסות ולקרר את הרוחות ולוותר על כעסים.

קשת

הירח במזל שור קצת איטי מבחינת קצב הפעולה וגם הפעולות עצמן. יחסית למהירות של הקשת, ולכן היום הזה כדאי להיעזר בים של סבלנות וסובלנות ולא לכעוס כשדברים נתקעים. חשוב במיוחד לא לקלקל יחסים בגלל קריזות פתאומיות

גדי

מיקומו של הירח במזל שור מדגיש את הצורך שלכם באיזון וריווח השורות. הביטוי האישי שלכם עכשיו מדויק ומרגיע. זהו זמן טוב לפתוח את הלב למרות הקושי, ולתת לאהבה להכנס. בערב – בילוי רומנטי…

דלי

צמידות בין הירח לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לניתוקים ושינויים במצב הרוח, ולנדנדה רגשית חסרת יציבות. אולי משום כך כדאי לדחות החלטות משמעותיות לשבוע הבא. בכל מקרה, דליים – אל תנתקו קשרים

 

דגים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינכם, דגיגים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ושם את הדגש על היכולת שלכם לתרגם תחושות ודמיון יצירתי למלים, ומכאן – לכוונות ומעשים. זמן טוב להחליט שהולכים על מימוש חלום ישן, או לפחות נסיון לעשות זאת.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן