תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? התחזית השבועית: 11 לאפריל 21

@ הקדמה קצרה (וכואבת)

כמו שרבים מכם כבר יודעים – וגם כתבו לי מלות ניחומים מרגשות – אמי נפטרה שלשום.

אני שרוי בעצבות עמוקה, בוכה נזכר נרדם ושוב נזכר… למרות שזה היה תהליך ארוך ולמרות שהמוות גאל אותה מסבל ומתשישות, עדיין הכאב ממשיך וחובט בך בכל פעם מחדש, והבכי עולה ממש מעצמו, מבעבע ועולה בבית החזה ומציף הכל.

אמא שלי…אפילו לומר את המלים האלה מציף הכל מחדש. אני בוכה כמו ילד.

אבל עדיין, גם עכשיו, קיים בי הצורך הזה להתבונן ולפרש את תנועת הכוכבים. לפעמים נדמה לי שזה חזק ממני. זה קשור ליעוד שלי, ולרצון פנימי עמוק להעניק את הידע הזה לעולם ולו רק כדי לשפר את הידע של של בני האדם במפגשם עם היומיום בהורוסקופים, או עם עצמם במפגשים האישיים.

כעת בסוף השבוע לא יושבים שבעה, והצורך הזה להתבונן במצב הכוכבים לכתוב אותם ואז להעמיק ולפרש  שוב עולה בי, כאילו מעצמו. אני דוחק את העצב, ובורח אל הכוכבים…

כיף שהם שם, מרחפים במרומי הגלקסיה, וכל שצריך הוא להצטרף אליהם לשקט האינסופי ולאנרגיה הנקיה והצלולה שלהם, שמזמרת לה שם בטונים ובתדרים אנרגטיים שונים את מקצב הכוכבים הפנימי בתדר הסודי הזה שמתי מעט כמוני שגדלו מילדות כל כך קרובים אליהם, יכולים להבין לפענח ולתרגם.

עד כאן הרקע. אגש לעיקר.

כוס תה צמחים.

שתיקה.

ועכשיו.. (שיעול וירטואלי לניקוי גרון) אחרי כל זה.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אז ככה: בשבוע הזה פלוטו מככב בשמים. פלוטו, למי שלא יודע, הוא הכוכב העוצמתי הכוחני והאלים ביותר, אך גם זה שאחראי על תהליכי הרס ובנייה מחודשת.

פלוטו הוא זה שחושף סודות שהיו קבורים שנים באדמה, פשעים שנעשו במחשך ומניפולציות של מאחורי הקלעים. אין ספק שהמערכת הפוליטית שלנו הולכת להיות השבוע מרתקת מתמיד, אבל כדאי גם לשים לב מה הולך להתגלות השבוע בכל התהליכים שמתקיימים עכשיו במערכת השלטונית ואפילו פה ושם במערכות היחסים שלנו.

פלוטו נחשב גם לכוכב אלים, ואכן האלימות גם היא עשויה להפגין נוכחות השבוע, אלימות מילולית ואפילו פיזית. פתיל קצרצר יאפיין את השבוע הזה. שמרו על עצמכם.

כמו שאומרים, ובצדק: פלוטו בשטח – יש סיבות למתח... לכולנו.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:

@גם השמש ונוס יוצרות זויות פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני.

@ונוס עוברת ממזל טלה האסרטיבי למזל שור המעשי.

 

 

הזויות הקשות של השבוע

בעצם יש שתים כאלה, ושתי הגרציות – השמש וונוס –  יוצרות אותן,  ודווקא עם פלוטו

1.הזוית הכוחנית – השמש בזוית פעולה לפלוטו הכוחני והיצרי – הזוית הזו נחשבת לאחד הזויות הקשת באסטרולוגיה.

המעורבות הרגשית גדלה, הצורך בסיפוק מיידי גדל והפתיל שלנו הופך קצר במיוחד, מה שאומר שהכל הופך מאוד נפיץ  ורמת האלימות הן המילולית והן הפיזית נמצאת בקו עלייה.

הבעייה עם זויות כאלה היא שהמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, והתגובה לגירוי מהירה במיוחד ולא תמיד עוברת דרך פילטר ההגיון. התוצאה – תגובות אלימות לכל מאבק כוח ואגו הקשור אפילו לדיעה אחרת, כל שכן לגישה אחרת.

בגלל התגובות המהירות שאנחנו מייצרים בזמן זוית כזו בלי לחשוב יותר מדי, אנו מקבלים החלטות פזיזות שאחר כך מצטערים עליהן, ועלולים לקלקל קשרים יפים בגלל קריזות פתאומיות של רגע.

אולי משום כך חשוב חשוב כעת לגלות איפוק סבלנות וסובלנות כשדברים לא קורים כפי שרצינו או במלים אחרות יוצאים משליטה, ולא להגיב מהבטן אלא מהראש: זה לא יהיה קל השבוע, אבל אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי עקרב ושור אך בעצם… כולנו.

 

2.הזוית הרגשנית – ונוס הרגשית בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני – גם הזוית בין ונוס לפלוטו עוצמתית מאוד אבל שונה בדרך שבה אנחנו חווים אותה.

בעוד הזוית של השמש עם פלוטו היא כוחנית מאוד ומדגישה את הצורך שלנו בהבלטת האגו ומאבקי כוח, הרי שהזוית עם ונוס היא רגשית ואישית יותר, ומדגישה את הצד היצרי של ונוס במערכות היחסים שלנו, ולאו דווקא את הצד ההרמוני שלה.

כעת כל נושא המגע והסקס הופך משמעותי יותר ביחסים, וזה בא על חשבון הצד ההרמוני העדין החם והמכיל.

אבל פלוטו לא נוגע רק בסקס אלא גם בשאר היצרים שלנו ברמה הנמוכה:  מאבקי כוח, מאבקי אגו, קנאה, שנאה.. לא מעט עלול לצוף עכשיו לעלות ביחסים הקרובים שלנו כולל סודות שאנחנו שמרנו או בן או בת הזוג מאחורי הקלעים, ולהכניס אווירה של מתח ליחסים.

כשהאגו פעיל – הלב נעלם, כמו שאומרים, ולכן גם הטונים עולים כעת כשעולים הריבים העימותים וחילוקי הדיעות, ויכולים גם להרוס את הקשר עם לא נשים לב…

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, עקרב אריה ודלי, מאזניים סרטן טלה וגדי.

 

 

המעבר המשמעותי  של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה הסוער והאקטיבי, למזל שור הרגוע המעשי והרומנטי.

אחרי שבוע סוער למדי שבו יצרה  ונוס שהיתה במזל טלה האגרסיבי זוית פעולה עם פלוטו היצרי היא מאותתת על הצורך בהרגעת הרוחות ועוברת למזל שור הארצי והסבלן.

כעת אפשר לדווח על הורדת מפלס האגרסיביות והאלימות, על גישה רגועה ושקטה יותר לאהבה וליחסים, וגם בהמשך על חזרתה של הרומנטיקה…

זה לא יהיה ממש קל אחרי השבוע הלוהט המתקרב, אבל בחיים כמו בחיים – אחרי התפרצות מגיעה התפייסות ורגיעה…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור אריה דלי ועקרב. 

 

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

 

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

מרס עדיין במזל תאומים והוא פותח את השבוע בזוית רגשנית ומעורפלת לנפטון, מה שמבטיח שבוע רגשני  ורגיש במיוחד. בהמשך הכל מתאזן: חישבו פעמיים לפני ההחלטות החשובות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בזוית פעולה אגרסיבית לפלוטו היצרי ויש סיכוי לכמה דרמות באוויר. אולם בהמשך השבוע עוברת ונוס למזל שור, הרוחות נרגעות, והחיוך חוזר בהדרגה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה כשהוא יוצר זוית מעשית לסטורן הנוקשה, זוית שעוזרת לכם להתחבר מחדש לקרקע, ולפעול בשתופי פעולה פורים. נסו לפעול בשנים, ולא לבד

סרטן

מקבץ גדול של כוכבים במזל טלה בבית הקריירה שלכם הופך את הסרטן אמביציוזי במיוחד מצד אחד,  ומצד שני – עצבני וחסר שקט. זהו זמן טוב לתרגם את האנרגיה האסרטיבית הזו לפעולה השבוע, ואפילו כמה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש והאש הזו בהחלט תורמת לא מעט אנרגיה, אבל זוית של השמש עם פלוטו בהמשך עלולה לגרום לעצבנות חוסר שקט ופתיל קצר: נסו לתעל זאת לפעילות ולא למאבקי אגו וכוח.

בתולה

מטלות משימות והרבה מחוייבויות – נראה שאת זה בדיוק מביא איתו מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה, בתולות. זהו זמן טוב להגדיר מראש תכניות לפי לוז מדויק כדי לא ללכת לאיבוד בין כל המחוייבות גם לעבודה וגם לחג

מאזניים

מעורבות רגשית גבוהה במיוחד דרמות וסערות עלולות להציף את הימים הראשונים שלה שבוע כשונוס שליטת המזל שלכם בזוית לפלוטו היצרי. בהמשך עוברת ונוס למזל שור: כעת חוזרים לקרקע יציבה יותר, רגשית. צאו לעשות קצת ספורט כדי לשחרר את הגוף.

עקרב

נראה שהשבוע שלכם עלול להיות דרמטי וסוער מכולם, עקרבים: זויות פעולה גם מצד השמש וגם מצד ונוס לפלוטו שליט המזל שלכם מאתגרות אתכם, ומציבות את מצבי הרוח והיציבות שלכם מול הצורך לא להסחף ולאבד את הראש. התמקדו בעובדות, ואפשרו לרגש לחלוף בלי להיות קשים עם אחרים ועם עצמכם.

קשת

יש הרבה אש על פני גלגל המזלות השבוע, ומקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה השייך ליסוד הזה מביא אליכם לא מעט אש אנרגיה ועוצמה כדי שתוכלו למצות: טיולים, בילויים והרבה אקשן – זה בדיוק הזמן לאפשר לקשת ההרפתקן שבתוככם להתבטא, וליהנות בגדול.

גדי

נושאי בית ומשפחה זקוקים להרבה תשומת לב כעת מצדכם, ובכל הרמות. משפחה קרובה, משפחה רחוקה, קרובים ורחוקים – זה בדיוק הזמן להתחבר מחדש לשורשים שלכם ולחבר מחדש את כל הענפים, כדי שבשבועות הקרובים תצאו מחוברים וחזקים יותר.

דלי

מקבץ הכוכבים  הגדול במזל טלה ממשיך להפעיל גם השבוע את בית התקשורת שלכם, דליים. זהו זמן טוב לדבר לשתף לתקשר ולחלוק, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא להשאיר עויינות חשדנות ושנאה בבטן: כעת מנסים לפתוח דף תקשורתי חדש.

דגים

הדגיג שלנו, גם זה היצירתי וגם זה המעופף, מקבל בעזרת מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה את הכוח והיכולת לפעול באופן מעשי בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט להחזיר חובות ולבנות תכנית כלכלית חכמה שעובדת. שבוע מצוין גם לשינוי כוון, וגם למסע קניות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן