כוכבים לאוהבים: כשפלוטו דוהר – הלב מסתתר… תחזית אהבה: 11 לאפריל 21

אז.. מה קורה השבוע באהבה?

דרמות – נראה שאת זה בעיקר נמצא בשבוע הזה, וכמעט מכל כוון אפשרי.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:

@גם השמש ונוס יוצרות זויות פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני.

@ונוס עוברת ממזל טלה האסרטיבי למזל שור המעשי.

 

כשפלוטו מככב בשמים, ההשפעה שלו בדרך כלל די דרמטית, וגם אם לא תמיד זו סופר דרמה – את התחושה הגורלית הזו הוא מביא איתו לכל מקום, בעיקר כשהוא בזויות עם השמש או עם ונוס, וכשהוא בשבוע אחד ייחודי יוצר זוית פעולה עם שתיהן – אין ספק שכל פעולה הקשורה ליחסים כאלה ואחרים, עשויה לתפוס כיוון הרואי, דרמטי, הסטורי, מינימום פואטי, או אפילו קרבני…

כן, פלוטו הוא לא קל לחוויה, בטח ובטח כשהנושא הוא תחזית שבועית הקשורה לאהבה…

כי דרמה – אינה אהבה, וכמוה גם כל תיאטרון הרגש הנלווה לתהליך הזה.

נפגוש אותו לראשונה כבר בראשון כשהשמש יוצרת זוית פעולה מדויקת לפלוטו שתלווה את השבוע, וביום חמישי שישי שוב כשזוית מדויקת תגיע מפלוטו לשמש עצמה. בין לבין נחוש את הצד הדרמטי של פלוטו בעוצמות משתנות כאלה ואחרות לבד או במערכות היחסים שלנו.

שבוע שהדגש בו על סערות ודרמות, כעסים וקנאה, מאבקי כוח ואגו, הליכה וחזרה ושוב הליכה, עלול להרוס אהבות קיימת בגלל הצורך בעוצמות גדולות מהרגיל, אך במקביל גם לבנות אהבות חדשו כשאנחנו חשים בעוצמה מבלי יכולת להסתיר את את הדברים אלא להחצין אותם, לחוות אותם, ופה ושם גם ללכת עד הסוף עם רגשותינו.

אבל.. ראשית כדאי לזכור שגם ונוס וגם השמש מאבדות את הרגישות היופי ההכלה ואפילו העדינות במזל טלה, כל שכן תחת זויות הפעולה עם פלוטו: אלה הופכות אותן ללוחמות פרופר, ואפילו ששות אלי קרב קטן או גדול שמזדמן בדרך.

אז.. מה עושים? מה יקרה לאהבה שלנו, למלים הרכות, לעדינות, לחיבוק…

עם אלה יהיה קשה השבוע, לפחות עד חמישי. הזויות של ונוס והשמש מסיביות למדי, והרעש מאפיל על כל הניואנסים הקטנים והרגשות הגדולים: זהו זמן טוב יותר להפרד מאשר להתחיל משהו חדש, או להיפך: להתאהב לא בגדול אלא בענק – עד מעבר לאוזניים, ורק כשהזויות יתפוגגו להן להווכח שזה לא מה שחשבנו…

מעברה של ונוס למזל שור בחמישי ידגיש את הצורך להוריד הילוך מבחינת בלגן ודרמה, ולהתחיל להקשיב לשקט שבלב, אלא שמיד מגיעה הזוית של השמש עם פלוטו בשישי  וטורפת שוב את הקלפים…אוף!

אז מה כן?

שבוע לא מוצלח להתחלות חדשות, אבל בהחלט מתאים לשיחות עומק נפלאות שמגלות לנו טפח וטפחיים על הנעשה מאחורי הקלעים או מתחת לפני השטח.

עומק – זו המלה שיכולה להגיע כבונוס אמיתי לכל קשר עכשיו, מה שאומר לדבר בכנות ובאומץ על הכל, כולל בגידות קנאה כעסים ומה לא, ולהפוך את הדרמה לסולם שממנו מטפסים בקשר לשלב הבא כי רק משם אפשר לבנות בקשר הזה משהו אמיתי  ואותנטי – על הדרמות שהיו ונגמרו,

יש יחסים שדווקא עכשיו יגיעו לרגע האמת שלהם, אמת שהיא חד משמעית וברורה: רוצים להיות ביחד. זה כן.

אבל להתחיל עכשיו יחסים… זה פחות קל. סטוצים – כן, אבל אהבה אמיתית שבנויה על רכות הבנה ולב – היא תצטרך לחכות קצת, כי נקודת הפתיחה שלה השבוע היא פחות מוצלחת.

אז מה נאמר? סבלנות…

 

 

 

 

התחזית השבועית הרגילה

@

מה קורה בכוכבים? התחזית השבועית: 11 לאפריל 21

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן