תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 28 לפברואר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

נראה שחלק מתחושת הכובד שליוותה אותנו בשבועות האחרונים מתחילה להגיע לקיצה סופסוף: מרס כוכב האקשן שהתעכב והכביד במזל שור – כמו כל כוכב עם אנרגייה של אש ששוהה במזל ביסוד האדמה – אבל השבוע הוא עובר למזל תאומים התקשורתי, ואני מאמין שמעכשיו דברים לא ילכו אלא ירוצו קדימה – יש אומרים אפילו יטוסו קדימה.

 אבל הריצה הזו לא בהכרח תעשה לנו טוב…  אלא אם נדע מראש להגדיר את המטרות שלנו באופן מדויק, ובמקום להסחף אחרי הקצב האנרגיה והאירועים – נהיה אלה אנו, ממוקדים ומדויקים, שנשתמש בהם באופן מודע וחכם כדי לקדם את מה שחשוב לנו באמת.

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרס עובר למזל תאומים

@ מרקורי בצמידות ליופיטר כוכב השפע

 

 

המהלך המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן והיזמה שלנו, ממזל שור הכבד והאיטי השייך ליסוד האדמה, למזל תאומים המהיר והשכלתני השייך ליסוד האוויר.

מרס ללא ספק יגרום לכולנו להעביר הילוך, ולגרום לדברים לקרות מהר יותר ואינטנסיבי יותר. המהירות הזו עלולה להתנקם בשיקול הדעת שלנו, וזה עלול להתבטא בשלל החלטות פזיזות ללא שיקול דעת אמיתי. אולי משום כך ביחד עם הבונוסים של הקצב המתגבר, צריך במקביל גם לפעול באופן זהיר הרבה יותר, ומכיון שתאומים הוא המזל המייצג באופן קלאסי את התקשורת שלנו, הרי שהמקום שבו כולנו נצטרך להיות זהירים במיוחד בשבוע הבא, הם.. המלים שלנו.

מרס מביא איתו צורך חזק יותר בסיפוקים מיידיים, וברצון לראות תוצאה של הפעילות שלנו כאן ועכשיו, גם במחיר שליפות חפוזות חסרות שיקול דעת אמיתי כצורך לכבות שריפות, וגם כביטוי מהיר לצורך לפתור בעיות שמתעוררות בו זמנית, ובדרך גם לעשות חצי עבודה, חפיפיות שמרס בתאומים – שמקצין כל פעילות שהוא מעורב בה וכל מזל שהוא נמצא בו – מביא איתו כנדוניה לכל מקום שהוא מגיע אליו.

מרס במזל תאומים גורם להרבה אקשן להתרחש במהירות, ונצטרך להתרגל לכך, אין ברירה, כמו שנצטרך להתרגל לעובדה שיש מחיר לתגובות אימפולסיביות, ועליהן נצטרך לשלוט.

בכל מקרה – יהיה מעניין…

מי בעיקר יושפע מההילוך הזה? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, תאומים קשת דגים ובתולה.

 

 

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת סוף סוף נע קדימה, ו..נצמד ליופיטר, כוכב השפע שלנו, ובכך הוא מחזיר את האופטימיות למלים ולתקשורת שלנו בהמשך השבוע, ושוב נותן צ'אנס למי שלא מילא לוטו טוטו או ווינר לעשות זאת כעת (נסו בחמישי ושישי) ולפתוח פתח למזל.

הצמידות הזו היא אחת האופטימיות שיש, וכבר חווינו אותה לא מזמן כשנע קדימה, נצמד למרקורי, ואז נבהל, חזר אחורנית, ועכשיו הוא שוב נע קדימה…לא בוגר, המרקורי הזה, אבל מה – יודע להתחרט על החלטות גרועות, לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, ואז לנוע שוב קדימה ולפתוח דפים תקשורתיים חדשים תוך שהוא גורם לנו שוב לאבד את המפתחות, להתבונן בבהלה במחשב שנעצר, או לקבל בחיוך מריר פגישות שמתבטלות, או חברים שמתנתקים.

אז כן, תקשורת אופטימית היא בהחלט פועל יוצא של הצמידות הזו, ואנחנו זקוקים לה כמו אוויר לנשימה אחרי כל הסגרים האלה, והבחירות שמתקרבות, והחיסונים, ומה לא… כנכן, קצת אופטימיות בהחלט לא תזיק כאן, ואפילו להיפך: תהווה מנוף נפלא לפעולה.

וזה יהיה בהחלט אפשרי מסוף השבוע הבא והלאה לכמה  ימים לפחות…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה ודלי.

 

ואיך כל זה נראה במפת השמים?..

 

 

@

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה השבוע למזלות?

טלה

כוכב מרס יוצא סוף סוף ממזל שור השבוע,  וחלק מהתסכול כתוצאה מהעצירות התקיעות וההילוכים האיטיים של השבוע, ועולה על מסלול המירוצים של מזל תאומים. הגיע הזמן להעביר הילוך, אבל במזל תאומים זה להעביר שני הילוכים בבת אחת… תנו גז, ורק תזכרו להחזיק חזק את ההגה, ולא לאפשר לרוח להעיף לכם את הצעיף… טוסו בזהירות!

שור

מרס האסרטיבי שהה במזל חודשיים במזל שלכם, והביא איתו אנרגיה אקשן ודרייב מאוד חזק לרוץ קדימה. התוצאה: שור עצבני, שחי ברדיפה מתמדת אחרי דברים שפעם היו מגיעים אליו מעצמם, ומכיון שהוא מודאג הוא ולא ישן מספיק רב עם כולם ונכנס לאיזו תחרותיות מיותרת בנושאי כספים או עסקים.. מעכשיו חוזרים לעצמכם, ורק תקוו שאת הבלגן לא יעביר מרס לבית הכספים שלכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו בהחלט גישה אופטימית יותר וגם רצון לשאוף קדימה ולפעול בהתאם..ונוס עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, ומביאה איתה ים של נוכחות וקסם אישי שיעזרו לכם לקדם תכניות מול סמכויות, ולממש רעיונות וחלומות.

סרטן

מעברו של מרס למזל תאומים מרמז על לא מעט לחצים מאחורי הקלעים בתקופה הקרובה, וחשוב לדעת איך לנקות אותם ולפרק את המתחים האלה בזמן אמיתי, ולא לאפשר להם להצטבר. ונוס שעוברת למזל דגים מאכלסת את בית הצמיחה האישית שלכם: זה הזמן לסדנאות קורסים או לימודים שיזניקו אתכם קדימה,  סרטנונים.

אריה

הצד החברתי שלכם הולך לתפוס תאוצה ולהביא איתו הרבה אקשן, היכרויות מעניינות, שתופי פעולה כאלה ואחרים, אבל גם דרמות לא קטנות כשדברים לא קורים כפי שרציתם או קורים מהר מדי. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, אבל להזהר מהחלטות אימפולסיביות, אריות.

בתולה

ונוס עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מביאה איתה תקופה מעניינת לקשרים הקרובים, ומאפשרת לכם להעמיק אותם, לשפר את התקשורת הזוגית, ולהתקרב קצת יותר לפרטנרים שלכם. מלת המפתח כעת – הקשבה, והרבה ממנה, תוך שאתם מורידים את מינון הציניות והביקורתיות, ופותחים את הלב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את בית הביטוי האישי ועוברת לבית המקצועי שלכם. זמן לתרגם את האנרגיות שלה לעובדות בשטח, ואת הקסם שהיא מביאה איתה לתרגם לגישה יצירתית ומליאת דמיון, כך שגם התחום המקצועי יהנה ממנה ואיתה גם אתם, כמובן. מעורבות רגשית פורה בתחום המקצועי – לזה בדיוק אני מתכוון עכשיו, כדרך לפרוץ דרכים מקצועיות חדשות.

עקרב

ונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והעקרב הקשוח שלנו מתרכך פתאום, הופך מעורב רגשית הרבה יותר מאשר בתקופה האחרונה, הלב עובד שעות נוספות, ויש אהבה באוויר… זה לא אומר שהיא בהכרח גם תגיע אליכם, בטח לא אם אתם מהסוג הציני והמוגן, אבל אלה מכם שיסכימו דווקא עכשיו לאפשר לה להתקרב ולתת לה מקום, עשויים בהחלט ליהנות מטוב לבה של ונוס שלנו,ואפילו יותר מזה…

קשת

מרס שנמצא במזל תאומים ממול עלול לגרום לויכוחים ואי הבנות ביחסים: נסו לפתור את הדברים ברוח טובה, ולא להגרר לעימותים. ונוס שעוברת למזל דגים השבוע תאכלס את בית המשפחה שלכם:זמן לגדל שורשים משפחתיים עמוקים יותר, ולפתוח את הלב לתקשורת ביתית ענוגה ומקרבת לבבות

גדי

תקשורת – זו המלה שתהפוך להיות פעילה במיוחד השבוע הזה, גדיים. ואכן, ונוס שעוברת לבית התקשורת שלכם מאפשרת לכם להיות פתוחים יותר אמפטיים ועדינים יותר ואקטיבים יותר מבחינה תקשורתית. במקביל עובר גם כוכב מרס לבית המקצועי שלכם, ומביא איתו הרבה אנרגיה לבית העבודה שלכם. חשוב לא להעמיס על עצמכם משימות ומטלות מוגזמות, ובעיקר – חשוב לשמור על הבריאות שלכם, ולא להגזים בלחצים שאתם עצמכם מטילים על עצמכם.

דלי

אחרי חודש שבו עזרה לכם ונוס לפתוח את הלב ולתת לאהבה הזו למעגלים החברתיים שלכם המוכרים ואלה שפתחתם להגיע לכולם. כעת מביאה איתה ונוס את את הגישה היצירתית והרגשית הזו לעולם קשוח יותר: עולם העסקים והכספים שלכם. הגיע הזמן לגישה יצירתית פחות אישית ויותר מקצועית אך גם כזו שמביאה איתה תוצאות בשטח. זמן לתרגם רגשות לעובדות,ועובדות – למספרים..

דגים

משהו טוב קורה לכם השבוע, דגיגים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והדגיג הרומנטי ממילא הופך להיות עוד יותר רומנטי מתמיד. כעת כשהרומנטיקה פורחת, אפשר לפתוח בעוצמה גם את מגירות הדמיון והיצירתיות שלכם, ולהפוך את המעורבות הרגשית הגבוהה הזו למקום יצירתי ומקסים, שמאפשר לכם להראות לעולם את הצד היצירתי של אחד המזלות הרגשניים והמורכבים ביותר על פני גלגל המזלות כולו.. יהיה מרתק.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן