תחזית יומית – יום רביעי – 3 למרץ 21

אז… מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 3/3

ירח בעקרב 90 סטורן 120 ונוס שמש

שמש במזל דגים

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (כניסה)

ונוס במזל דגים  60 אורנוס

מרס במזל שור  120 פלוטו

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל עקרב הטעון רגשית, ויוצר במקביל זוית פעולה מכבידה לסטורן. הצירוף הזה אינו קל לכולנו. יש סוג של כובד בלתי נראה באוויר, והירח במזל עקרב תמיד מביא איתו גם משהו טעון באווירה, בערך כמו העננים האפורים האלה למעלה, בעיקר האפורים כהים, גם כשהם לא ממטירים גשם…

זוית הרמונית בין הירח העקרבי לונוס ולשמש במזל דגים  מרגיעה מעט, והדיאלוג הזה בין מזלות המים עשוי לאזן את התחושות, בעיקר כשאנחנו עושים ופועלים, ולא בוהים באינטרנט או עוסקית בהסחות דעת קטנות. זויות הרמוניות כאלה לא מזמינות לפעולה אבל אם תגיע הן לא יתנגדו..

מרקורי יגיע מחרתיים לצמידות מדויקת עם כוכב יופיטר, אבל כבר היום אפשר לחוש באיזה ניצוץ אופטימי באויר מתחת לכובד, שרק ילך ויתחזק ממחר.

מרס עושה גם הוא צעדים אחרונים במזל שור, ובשעות אחר הצהרים יתחיל כבר לארוז לפני שהוא עובר למזל תאומים, ומשנה פה את קצב הדברים.

ציפיה דרוכה? מתוחה? אולי אפילו מעט נינוחה, כשהגשם הדקיק שירד מתחלף בשמש נעימה, אבל העננים האלה באופק עדיין מאיימים, והירח העקרבי הזה רק מוסיף לתחושה.

ירח בעקרב… כשהוא שם הוא רומז לנו להכנס פנימה, לעסוק בסודות החיים, לחפור לעומק, ולהכנס לכובד הזה במלוא העוצמה, ולא לוותר.

הוספתי כמה מלים על הירח הזה, למי שמוכן לצלול פנימה לתוכו…

 

@

 

וב 15 למרץ רינת ואני עושים את סדנת הדגים המרתקת, שבה נפגוש במפת הלידה של כל משתתף בן או בת מזל דגים את המקום הזה שבו הוא יכול לקרוא את המציאות שמתחת לפני השטח.. מוזמנים באהבה.     הנה כאן

 

@

 

תחזית אהבה לשבוע הזה

 

 

ולא נשכח גם את התחזית השבועית עצמה..

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 28 לפברואר 21

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 3/3

טלה

הירח עובר היום למזל עקרב, ומביא איתו גישה חשדנית ומעורבות רגשית חסרת פרופורציות בהחלטות שלכם. חשוב ביום שכזה לא לקחת סיכונים מיותרים, ולחשוב פעמיים לפני שנכנסים לעימותים וויכוחים.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה במזל עקרב ממול המייצג את הדיאלוג במערכות היחסים הקרובות, וזהו זמן להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, לשפר ולשדרג, ובעיקר להשקיע בתקשורת הזוגית. זמן טוב למציאת שותפים לרעיון או לדרך.

תאומים

הירח שוהה היום בבית העבודה והמקצוע שלכם, תאומימים, ומדגיש את היכולת שלכם לפעול באופן מעשי  וממוקד מטרה. בנוסף שוהות השמש וונוס בבית הקריירה שלכם, והצירוף של שני המיקומים האלה מאפשר לכם להתמקד בנושאי קריירה, ולרוץ קדימה.

סרטן

הירח עובר היום למזל עקרב שכמו הסרטן שייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו גישה נינוחה יותר ורגשנית יותר. מיקומו של הירח בבית הרומנטיקה שלכם מדגיש את היכולת שלכם לתת מקום גדול יותר לביטוי האישי והיצירתי שלכם, ולזוית מקורית בדיאלוג הרומנטי. תנו מקום לאהבה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם השייך ליסוד האש שוהה עדיין במזל דגים השייך ליסוד המים, והקונפליקט בין השנים עלול להביא איתו כמה וכמה עימותים מסוגים שונים. ומעורבות רגשית גבוהה במיוחד. נסו להתמקד בעובדות ושימו את הרגש בצד, בעיקר היום, אריות. השקיעו קצת יותר בבית ובמשפחה.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. הירח ששוהה לו היום במזל עקרב המאכלס את בית התקשורת שלכם עוזר לכם היום ביזמות תקשורתיות חדשות, אולם ממליץ במקביל להוריד את מפלס הציניות והביקורתיות. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט עם אדם קרוב.

מאזניים

אחרי יומיים של נוכחות מוגברת עובר הירח לבית החומר והכספים שלכם, ומאפשר לכם להשקיע את התובנות והעוצמה שאספתם בצד הפרקטי של החיים. הזוית המעשית בין ונוס לאורנוס בהחלט עוזרת לכם כעת לחשוב באופן פרקטי, להמנע מהסחות דעת, ולהתמקד בשורה התחתונה. היו כאן – ועכשיו.

עקרב

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם ביומיים האחרונים, אבל היום הכל משתנה: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם חוזר ובגדול, וזהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, לצאת לפגישות חשובות בלייב או בזום, ולהתמקד ביכולת שלכם לממש דברים, ולקבוע עובדות.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בגדול דווקא היום כדאי להוריד הילוך ובמקביל גם את מינון המשימות שקבעתם להיום הזה, ולהתמקד בעיקר בטעינת מצברים, ולא ביזמות חדשות: את אלה כדאי לדחות כבר לשבוע הבא, אם אפשר. זמן טוב לאגור כוחות ולא לבזבז אנרגיה, ובעיקר – לנוח, קשתים.

גדי

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, ואיתו גם היכולת להתמודד עם קידום ושיווק אישי במוסדות וארגונים בחייכם. יום מצוין לסוליסטים שביניכם להתמקד בשיתופי פעולה עם אנשים שמשלימים אתכם, כשעשייה משותפת שכזו מאפשרת לכם להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

דלי

הירח שוהה לו היום במזל עקרב המאכלס את בית הקריירה שלכם, ועוזר לכם לחלום בגדול – ואפילו לחשוב על דרכי ביצוע למימוש החלומות שלכם. זהו זמן לבנות לכם תכניות פעולה לטווח ארוך, ולא לפחד להתמודד עם אתגרים  שכרגע נראים גדולים מדי. זה יתאזן בהמשך כשיופיטר יעבור בחודש מאי לבית הכספים שלכם.

דגים

גם השמש וגם ונוס הרגשית ממשיכים לעזור לכם להשקיע כעת בעצמכם ובתכניות הפעולה שבניתם בחודשיים האחרונים, וכעת אפשר סופסוף לממש. יזמה ועשייה – אלה מלות המפתח של היום הזה, דגיגים. שעות אחר הצהריים יתאימו גם למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן