תחזית יומית – יום שלישי – 6 ליולי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 6/7

ירח  בתאומים 90 יופיטר

שמש במזל סרטן 60 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן 90 נפטון (מדויק!) 150 פלוטו (כניסה)

ונוס במזל אריה צמידות מרס (כניסה) 180 סטורן (כניסה) 90 אורנוס (כניסה)

מרס במזל אריה 90 אורנוס (יציאה) 180 סטורן (יציאה)

 

 

היום המבולבל של השבוע לפנינו: מעורבות רגשית גבוהה, החלטות גרועות, נסיונות גרועים להצדיק אותן שגוררים החלטות יותר גרועות, ותחושות של תסכול כשדברים קורים הפוך או עקום או לא קורים כלל: זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון מכה בחוזקה בשיקול הדעת שלנו, והוא… מפסיק להיות שקול.

בנוסף ובמקביל מרקורי נכנס לזוית של מתח עם פלוטו היצרי, ונוס נכנסת לעימות עם סטורן, והמדינה כולה נכנסת לכוננות ספיגה לא ברורה… אוף.

אפילו אני, האסטרולוג המודע לעצמו עד להתפקע הזמין מזרון משובח מחברה מצוינת ורק שכח לומר להם שהמדובר במזרון זוגי, ולכן קיבל מזרון בודד, ויבלה את ימין הקרובים בבדידות מזהרת, לצהלתו של נפטון שסוף סוף הצליח ליצור הזה שכל כך מרוצה מעצמו..

מה עושים ביום שכזה? בשלב מסויים פשוט מפסיקים להקשיב או לראות את ההתראות שנכנסות בזו אחר זו לוואטסאפ, אורזים מגבות משקפות שחייה שחוקות מצוף או שנים ושני ילדים שמתעלמים לחלוטין ממצב הכוכבים המעצבן  ורצים כל הדרך לפני הקלנועית אל הבריכה…

שויין, אני אומר לעצמי. די. עזוב הכל, שחרר, הרפה לט גו ועוד מלות שחרור שכאלה, ותן לעצמך ליהנות ולשחות בין גלי הבריכה הענוגים, זאטוטי הקיבוץ שמתעקשים לקפוץ מדופן הבריכה ממש עליך ולהטביע אותך או לעשות פיפי לידך בתוך המים בחיוך מרוצה, ולהפוך את הבריכה למיקרוקוסמוס ענק ההופך את הקרקס הנפטוני בכוכבים למופע מימי ותת מימי של גושי אדם שמנסים בכל מחיר לשחות במרץ אל הגדה ולהיחבט בה – או בך – ואז לחזור ולשחות שוב אל הגדה וחוזר חלילה…

מה עושים? אני מצליח לזהות את שני ילדים בתוך ההמון הסוער והשוחה, נאחז במצופיהם כדולפין אבוד שהגיע לחוף של ארץ נוכריה, עוצם עינים, וצף עד שמישהו ישיב לב לצב השיבה הענקי הצף לו עם שני ילדיו, ויזכיר לו שאי אפשר לשחות בבריכה עם קוקו בלי כובע שיאסוף אותו..

החיים המסתוריים של האסטרלוגים, אי שם בפינת הגלקסיה הגדולה, לא הרחק מהירח..

יום שכזה. דפנטלי.

ואיך הוא נראה במפת השמים?

 

@

 

 

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה  4 ליולי 21

 

 

אשמח אם גם תעשו מנוי לערוץ שלי – ערוץ  האסטרולוגיה הישראלי – כי יש מצב שהסרטונים יעלו מתישהו רק בערוץ

@

 

והנה גם התחזית הכללית של השבוע בסרטון

 

 

@

 

ובטכסט

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 4 ליולי 2021

@

 

 דוגמא לניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

דוגמא לניתוח מפת אישיות 

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 6/7

טלה

הירח עובר לבית התקשורת שלכם, והטלה שלנו היום חד כתער. זה הזמן לשיחות מבריקות במיוחד, ולשלל מלים שיניעו את גלגלי האקשן, טלאים.

שור

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם – יחסית – וספגתם גל נפלא של אנרגיה, הגיע הזמן לממש אותו באופן אקטיבי ולקבוע עובדות בשטח. קדימה. וגם מבט נוסף בנעשה בחשבון הבנק לא יזיק… כן כן.

תאומים

הנה הגלגל מגיע גם אליכם, תאומימים: הירח עובר למזל שלכם, והנה גם החיוך התאומי המוכר חוזר. אבל..זוית הפעולה בין נפטון למרקורי שליט המזל שלכם מדויקת היום: החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא, אם אפשר.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל תאומים, מה שאומר שאתם לא ממש במיטבכם היום. אולי משום כך כדאי וחשוב לפעול בזהירות מכסימלית. אקשן לסוגיו ופגישות חשובות – דחו למחרתיים, אם אפשר.

אריה

הצד החברתי שלכם מודגש היום, אריות: הירח עובר למזל תאומים, והכפתור בזנבו של האריה שלנו שוב מתנופף בעליצות: הגיע הזמן שוב להתחבר מחדש לחברים ידידים ובני ברית, ולהתמקד בשיתופי פעולה.

בתולה

קריירה ודרייב – אלה שני הנושאים שכדאי להתמקד בהם היום, בתולות. הירח אכן שוהה לו בבית הקריירה שלכם ביחד עם כוכב מרקורי שליט המזל שלכם אבל הזוית של מרקורי עם נפטון עלולה לגרום לערפול ובלבול… זהירות.

מאזניים

כשהירח שוהה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, אתם קלילים וזורמים מתמיד. אם נוסיף לכך גם את ונוס שליטת המזל שלכם במזל אריה, נבין שאתם גם חברתיים במיוחד. רק הזוית שלה מול סטורן מכבידה… אוף.

עקרב

גם ונוס וגם מרס ממשיכים לנוע בבית הקריירה שלכם, ולהביא איתם גם דרייב חזק וגם מחיאות כפיים ורגעים רגשניים בשפע. העקרב שלנו יכול לקדם עכשיו בבת אחת כמה וכמה רעיונות, אבל חשוב להזהר מבזבוזי כספים…

קשת

מרקורי כוכב התקשורת נמצא היום ביחד עם הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וזהו מיקום מצוין שמאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. היו קשובים לפרטנרים שלכם, ואם אין לכם כאתה – צאו לדייט…

גדי

התחום המקצועי מצריך מכם היום הרבה תשומת לב והשקעה, ובעיקר ביחסים בעבודה ובדיאלוג עם הבוס או שאר העובדים. הגיע הזמן להגדיר לעצמכם מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לחודשים הקרובים, ויפה שעה אחת קודם.

דלי

שהותם של הירח ומרקורי בבית הביטוי האישי והרומנטיקה שלכם מאפשרת לכם עכשיו להיות יצירתיים מאוד מצד אחד, ומצד שני – מאוד רומנטיים… זה בדיוק הזמן להתחבר מחדש לאהבה ולאנשים אהובים, ואם אין לכם כאלה עכשיו – פשוט להתחבר ללב, ולאפשר לו להוביל…

דגים

זוית הפעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת מדויקת היום, דגיגים. אולי משום כך המעורבות הרגשית שלכם גבוהה היום במיוחד, ואתם עלולים להעביר מסרים סותרים בתקשורת שלכם: התמקדו בעיקר בעובדות, ולא ברגשות הנלווים אליהן.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן