תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 4 ליולי 2021

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

נראה שצירוף המלים לחצים ומתחים מתאים מאין כמוהו לשבוע הזה: 3 זויות של מתח, 2 זויות פעולה וזוית אחת של קונפליקט מאכלסות את השבוע הזה, ואני ממליץ לפעול באופן זהיר במיוחד בשבוע הזה, הן רגשית והן מעשית. רק אזכיר שהתאריך של ההורוסקופ הזה, ה 4 ביולי, הוא גם יום ההולדת של ארצות הברית, ואם השנה הזו הולכת להיות כזו שם, נראה לי שהייתי בהחלט מעדיף להשאר כאן, מתחת למזגן…

אומר כמה מלים על מהות הזויות האלה, כדי שיהיו קלות יותר להבנה.

 

*זוית של 150 מעלות – נוצרת בין פלנטה שנמצאת הן בקבוצת פעולה אחרת והן ביסוד אחר מאשר הפלנטה שאיתה נוצרת הזוית.

אולי משום כך קשה לשייך את המתח והלחץ לגורם כלשהו, ולכן גם קשה לפרק או לשחרר אותו.

 

*זוית של 90 מעלות – זו זוית פעולה, והיא גורמת לא רק למתח אלא גם לפעולה. פעולה כזו יכולה להזיז דברים ומכריחה אותנו לפעול, אבל הפעולה הזו היא דיסהרמונית ועלולה לגרום לאיבוד פרופורציות ופתיל קצר.

 

*זוית של 180 מעלות – זו זוית של קונפליקט, כשמשהו מפעיל אותנו מרחוק, לעשיית יתר או לאי עשייה, כששני כוכבים מכריחים אותנו לפעול ולשחרר לחצים במקביל.

התוצאה – אפשרות של עימותים, ויכוחים, אלימות מילולית או עשיית יתר.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי בזוית פעולה מדויקת 90 לנפטון המטשטש ומערפל

@מרקורי בזוית מדויקת של מתח 150 לסטורן הנוקשה

@  מרקורי בזוית מדויקת של מתח 150 לפלוטו הכוחני והיצרי

@השמש בזוית מדויקת של מתח 150 לסטורן הנוקשה

@ונוס בזוית של עימות 180 לסטורן הנוקשה

@ונוס בזוית פעולה מדויקת 90 לאורנוס התזזיתי

 

 

הזוית הקרדינלית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין השמש המיקוד האנרגטי שלנו, לבין סטורן הנוקשה.

מתחים עם סמכויות עלולים לגרום להתפרצויות כעס ותסכול, וכדאי לחשוב פעמיים לפני שעושים זאת כדי שלא לקלקל קשרים רגשיים או מקצועיים בגלל מתיחות שכזו: עדף לדבר לשתף ולשחרר.

מינון גבוה של ביקורתיות ושיפוטיות ביחסים עלול לגרום לתחושה שאנחנו לבד במערכה. כדאי שלא להסתגר כעת, ולהיות סלחניים יותר כלפי עצמנו וכלפי הסביבה.

ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו ועלולים להתפרץ עשוי להתברר כאופציה יעילה למדי למניעת המתחים והלחצים האלה, וזו אופציה בהחלט מומלצת השבוע: השארו נגישים, ואל תסתגרו עם הכעס והתסכול בתוך עצמכם. זה רק יביא לתסכול וכעסים רבים יותר.

 

התקשורת השבוע

מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לנפטון – מעורבות רגשית גבוהה בתקשורת שלנו, ערפול טשטוש והגזמה. החלטות רגשניות ללא שיקול דעת

מה עושים? החלטות חשובות – דוחים לשבוע הבא.

 

מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח לסטורן הנוקשה – ביקורתיות, שיפוטיות, כובד. מתח עם סמכויות ועם אחראים. מעורבות רגשית שעלולה ליצור תחושת בדידות ותסכול.

מה עושים? נצמדים לעובדות ללא ביקורתיות ושיפוט, ומשתפים בתחושות כדי שהצד השני יבין את סוג המתחים שבהם אנחנו נמצאים ולא ישפוט אותנו רק על סמך המעשים שאנחנו עושים.

 

מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח לפלוטו הכוחני והיצרי – מניפולציות, מאבקי כוח ואגו פעיל במיוחד דרך התקשורת שלנו – כל אלה לא עושים לנו חיים קלים מבחינה תקשורתית השבוע, כשמפעילים את כל אלה נגדנו, ופה ושם גם אנחנו משתמשים במלים שלנו כדי לנסות ולשלוט בסיטואציות, ולצבור קצת יותר עוצמה וכוח הן ביחסים והן מול העולם.

מה עושים? מנסים לא להסחף למאבקי אגו מול העולם ומול אנשים אחרים, אלא לקרוא את הסאבקטסט – את מה שקורה מתחת לפני השטח – ולהצמד לאמת של הדברים, ולאותנטיות שלנו למרות שזה לא יהיה קל. וזה אפשרי…

 

 

הרגשות השבוע

ונוס הרגשית בזוית של עימות לסטורן הנוקשה – תחושת בדידות ביחסים, תחושה שקשה לשתף ברגשות עדינים, עלולה להופיע גם מצוקה כספית כתוצאה מהוצאות גבוהות וחישובים לא נכונים.

מה עושים? לא שומרים דברים בבטן אלא משתפים כדי למנוע מתחים ולחצים מיותרים.

בונים סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים ושיקול דעת חומרי

 

ונוס הרגשית בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי – צורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי, גישה עצבנית וחסרת סבלנות כשאתם לא מובנים או לא מוכלים, צורך לנתק קשרים כשדברים יוצאים משליטה או שמאבדים אמון.

מה עושים? שליטה על התגובות הרגשיות שלנו כדי למנוע החלטות פזיזות ודרמטיות.

מתן יותר ספייס לעצמנו ולאלה שאתנו.

כשהמתח ביחסים עולה – מתאפקים כדי שלא להקצין רגשות ולהקצין סיטואציה, מגלים איפוק ובגרות, ולא מנתקים קשרים לפחות עד אמצע השבוע הבא כי דברים ישתנו בינתיים.

@

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים

 

 

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה – 4 ליולי 21

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה – 4 ליולי 21

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

מתחים גבוהים בתחילת השבוע עלולים לגרום לפתיל קצר ותגובות קיצוניות. המתח יהיה עד יום שלישי – עד אז חשוב לא לנתק קשרים ולא להגיב בעוצמה מבלי לעצור ולחשוב. החלטות חשובות – דחו לסוף השבוע.

שור

ונוס הרגשית מעבירה אתכם שתי זויות קשות: זוית עימות עם סטורן שמכריחה אתכם להתמודד באחריות עם הנעשה בחשבון הבנק, וזוית עימות עם אורנוס שמביאה איתה פתיל קצר וקצרים בתקשורת מיום שלישי והלאה. המנעו מניתוקי קשרים, וגלו איפוק!

תאומים

שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו השבוע, כשזוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין נפטון הופכת את הכל לרגשי ואפילו רגשני, ובעיקר – לא מעשי. נסו להיעזר באחרים לעשייה פרקטית והחלטות משמעותיות – נסו לדחות לשבוע הבא.

סרטן

שהותם גם של ונוס וגם של מרס בבית הכספים שלכם מביאה איתה מצב מבלבל בחשבון הבנק, וחשוב שלא לתת לרגש להחליט עבור ההוצאות שלכם. שבוע לפעולה עם לו'ז מדויק ועם איפוק בהוצאות ובקניות: התמקדו רק במה שצריך באמת, סרטנונים.

אריה

גם ונוס וגם מרס שוהים להם עכשיו במזל שלכם ומביאים איתם נדנדה רגשית של שני מצבי רוח סותרים: רצון לפעול להפעיל ליזום ולרוץ קדימה, ורצון להוריד הילוך ולהתמקד בצד הנהנתני שלכם. נסו לא ליצור קונפליקט בין שתי המגמות, אבל שווה לנצל את מרס עכשיו כדי לרוץ קדימה עם עשייה ממוקדת מטרה.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בבית הקריירה ולהביא איתו תקשורת מצוינת מול סמכויות בתחילת השבוע אולם בהמשך עלולה זוית הפעולה עם נפטון לגרום לערפול בלבול והחלטות גרועות. חשוב כעת לשים את הרגש בצד כשאתם פועלים במישור הפרקטי, ולהזהר מהסחות דעת רגשניות שעלולות לגרום לאכזבות בטווח הארוך: התמקדו בעובדות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להביא איתה קשרים חדשים ואנשים מעניינים עם דגש מיוחד על עיבוי המעגלים החברתיים שלכם, ובמקביל גם יכולת להביא איתה למעגל גם שיתופי פעולה עם קולגות מקצועיות. זה הזמן לאגד כוחות למטרה אחת, ולא לצפות שאחרים יעשו זאת עבורכם: מלת המפתח כעת היא ביחד.

עקרב

גם ונוס וגם מרס שוהים כעת בבית הקריירה שלכם: בעוד מרס מביא איתו דרייב חזק ורצון לרוץ קדימה ולקבוע עובדות בשטח, הרי שונוס לעומת זאת מאפשרת לכם גם ליהנות בגדול ממה שיש, ולרכך את הקשיחות העקרבית המוכרת. זהו זמן מצוין גם לפתוח במקביל את הלב, ולאפשר לאהבה, וכמה שיותר ממנה, להכנס לחייכם…

קשת

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם ולהביא איתו צורך בהשקעה אמיתית של שדרוג התקשורת הזוגית,  והקשבה לפרטנרים שלכם. אם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי – זה בדיוק הזמן כמה דייטים מעניינים השבוע… תנו צ'אנס לאהבה

גדי

סטורן שליט המזל שלכם יוצר השבוע שלוש זויות של מתח עם כוכבים אחרים, אלמנט שעלול בעיקר לגרום לכמה וכמה סוגי מתחים ולהוציא את הגדי שלנו משלוותו: אין ספק – השבוע אתם חייבים לגלות יצירתיות, לחשוב מחוץ לקופסה, ולמצוא פתרונות יצירתיים למתחים וללחצים. שתפו אחרים בלבטים.

דלי

אורנוס שליט המזל שלכם הוא בעל נוכחות משמעותית בחיינו השבוע: בתחילת השבוע הוא יוצר זוית פעולה עוצמתית ואלימה עם מרס שתשפיע עלינו עד יום שלישי ותדרוש הרבה איפוק, ובהמשך השבוע – זוית אגרסיבית עם ונוס שתדרוש הרבה סבלנות לאחרים מצד אחד והרבה ספייס וחופש אישי מצד שני. בכל מקרה – נסו לא לנתק קשרים גם כשהמתח נמצא בעלייה, כי בשבוע הבא הכהל ישתנה.

דגים

זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון המטשטש ומערפל הופכת מדויקת השבוע, המעורבות הרגשית גדלה מאוד, ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. זהו שבוע שהצד המעשי אינו חזק במיוחד בו, אבל הדמיון והיצירתיות חוגגים השבוע: זמן נפלא לגישה שמחה רכה ויצירתית לחיים ולאנשים, ואת העובדות והיזמות המעשיות נשאיר לשבוע הבא.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן