תחזית יומית – יום שני – 5 ליולי 21

 

מה קורה היום למזלות?

שני  5/7

ירח בשור 120 פלוטו 60 נפטון

שמש במזל סרטן 60 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן 90 נפטון (כניסה)

ונוס במזל אריה צמידות מרס (כניסה) 180 סטורן (כניסה)

מרס במזל אריה 90 אורנוס (יציאה) 180 סטורן (יציאה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

אז מה באמת קורה בכוכבים היום? בעצם, אולי נתחיל במה שקרה אתמול ולא הספקתי לסקר כי העליתי במקום זאת את תחזית האהבה: זוית הפעולה האגרסיבית בן מרס לאורנוס התזזיתי, וזוית הכובד בין השמש לסטורן הנוקשה.

לא שהפסדתם משהו: שתי הזויות האלה משפיעות עלינו גם היום אם כי בצורה קלה יותר, אבל סכנת האלימות הפתאומית של מרס ואורנוס והכובד והמועקה של השמש וסטורן עדיין בסביבה, והן מקשות עלינו להמעיד פנים כאילו רק החמסין הוא הבעייתי פה, וחוצממנו הכל בסדר: אז זהו, שלא.

ואכן, יש עוד פועל יוצר לזויות האלה: הן מעייפות מאוד, ומעייפת גם זוית הפעולה שנוצרת היום ותגיע לשיאה מחר בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לנפטון הרגשני המעורפל והמטשטש.

שלוש הזויות המרגיזות האלה מכבידות עלינו היום, מקשות עלינו להתמקד, לבטא את ההומור השמח שלנו, ולראות את נקודת האור האופטימית שדולקת מעלינו, בתוך המזגן, אולי האביזר שהופך שימושי במיוחד כעת עבור כולנו.

כמו שתיארתי בתחזית השבועית – השבוע מתקבץ לו אוסף זויות מתוח ומעצבן במיוחד, וכדאי לנסות ולקחת הכל בקלות, כולל הזוית הבעייתית באמת שמחר תגיע לדיוקה: זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון המטשטש ומערפל והופך את הכל לרגשי, אפילו לרגשני.

וזה אומר שכבר מהיום, בעצם, שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, ובעצם הרגשות מנהלים אותנו במינון גבוה יותר מאשר נדמה לנו.

אולי משום כך כדאי להתמקד בעובדות במספרים ובפרטים הקטנים – בכל מה שיעזור לנו להתמקד בכאן ובעכשיו, ולא יגרום לנו לקבל החלטות רגשניות במקום מעשיות.

וזה אפשרי..

 

וככה כל זה נראה במפת השמים של היום:

 

 

 

 

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה  4 ליולי 21

 

 

אשמח אם גם תעשו מנוי לערוץ שלי – ערוץ  האסטרולוגיה הישראלי – כי יש מצב שהסרטונים יעלו מתישהו רק בערוץ

@

 

והנה גם התחזית הכללית של השבוע בסרטון

 

 

@

 

ובטכסט

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 4 ליולי 2021

@

 

 דוגמא לניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

דוגמא לניתוח מפת אישיות 

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

@

ומה קורה למזלות?

שני 5/7

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל שור, ומילת המפתח שלו – מימוש רעיונות ותכניות פעולה. כן, הגיע הזמן להיות מעשיים, טלאים, כשזוית הפעולה בין מרס לאורנוס נחלשת: כעת הזמן לקבוע עובדות בשטח.

שור

גם היום שוהה הירח במזל שלכם ואם אתמול הדגש היה על פגישות חשובות ויזמות מעניינות הדגש היום הוא על שיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב. זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק אל תוך זוית הפעולה עם נפטון הרגשני, ושיקול הדעת שלכם הופך בעיקר רגשי,  ולא ממש מעשי. נדנדה של מצבי רוח תלווה את הימים הקרובים: הצמדו לעובדות, ואל תתנו לרגש להחליט עבורכם.

סרטן

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, והירח ששוהה היום במזל שור הופך אתכם לחברתיים וחבריים במיוחד. זהו זמן טוב להשקיע בשיתופי פעולה איכותיים, בעיקר כשהמדובר באתגרים גדולים במיוחד.

אריה

גם מרס כוכב האקשן וגם ונוס הרגשית שוהים להם עכשיו במזל שלכם, ומדגישים את הצורך הן לרוץ קדימה עם יזמות חדשות, והן לפתוח את הלב כדי לתת מקום לאהבה.. שתי מטרות שונות, ושתיהן זקוקות להשקעה האישית שלכם.

בתולה

מיקומו היום של הירח מביא איתו פתיחות רבה יחסית לרעיונות חדשים וליזמות מעניינות, אולם זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לנפטון עלולה לפגוע בשיקול הדעת שלכם. בבואכם לקבל החלטות – שימו את הרגש בצד.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בעוצמה במזל אריה השייך ליסוד האש, ומוסיפה לא מעט אש לצד הביצועי שלכם. קרבתה למרס מביאה איתה מתחים ולחצים, ויצירת זוית עם סטורן ממול – רצינות ואחריות.

עקרב

הירח ששוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם מאפשר לכם להשקיע קצת יותר תשומת לב בקשר הזוגי ובמערכות היחסים שלכם בכלל. זמן להקשיב קצת יותר לבן או בת הזוג, ולשדרג את התקשורת הזוגית בכלל.

קשת

זהו יום שבו כדאי להתמקד במחוייבויות המעשיות שלכם, ולנקות את שולחן העבודה ממה שהצטבר בו. תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עירייה מוסך ושיחות בירור למיניהן – זה בדיוק הזמן לכך: לבצע – ולשכוח!

גדי

סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוכו האחורי, ונכנס לזוית של עימות עם ונוס הרגשית. בימים הקרובים כדאי לפעול בזהירות בנושאי חומר וכספים, ולא לריב עם אנשים קרובים: נסו לוותר על הביקורתיות והשיפוט שלכם בימים אלה.

דלי

גם ונוס וגם מרס שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והתקשורת במערכות יחסם שלכם אינה יציבה כעת. חשוב דווקא עכשיו ליצב את השורות, לנקות משקעים רגשיים ולדבר על הכל. דרושה כעת זהירות מיוחדת בנושאי חומר וכספים

דגים

השמש במזל סרטן השייך ליסוד המים מביאה איתה צורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה. זוית הפעולה בין נפטון שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת עלול לגרום לאי הבנות ולקצרים בתקשורת. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן