תחזית יומית – יום רביעי 7 ליולי 21

אז.. מה אומרים הכוכבים?

רביעי 7/7

ירח בתאומים צמידות מרקורי 90 נפטון 120 סטורן 60 מרס וונוס

שמש במזל סרטן 60 אורנוס

מרקורי במזל תאומים 150 פלוטו (כניסה) 90 נפטון (יציאה)

ונוס במזל אריה צמידות מרס (כניסה) 180 סטורן (מדויק!) 90 אורנוס (כניסה)

מרס במזל אריה 90 אורנוס (יציאה) 180 סטורן (יציאה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

מעניין איך נקרא ליום הזה: האם בפשטות היום המכביד של השבוע? או אולי..היום האחראי של השבוע? או שמא..היום המעשי של השבוע? כך או כך או כך – כשונוס הרגשית שוהה מול סטורן הקשוח, יש כמה וכמה תופעות מעניינות, חלקן רגשית וחלקן פרקטיות, וכולן תלויות, כמה מעניין, עיקר בנו…

כן, אנחנו אלה שנחליט אם הצורך הזה שסטורן מביא איתו להתמקד בצד הפרקטי של החיים להגדיר מטרות ולקבוע עובדות בשטח תוך שהוא מתעלם לרגע מכל הרגשות הרכים ומתמקד בעיקר בפרטים הטכניים והמעשיים של כל נושא, הוא מכביד ומבאס – או משלים את הצד הרגשי שלנו בעובדות שהוא מכריח אותנו ליצור, במיסוד היחסים שלנו עם בנישואים ואם בשותפויות, וקובע גבולות חכמים שבהם נוכל להרגיש חופשיים…

כשאנחנו צעירים ויותר וזקוקים לסיפוקים מיידיים יותר מכל דבר אחר, הזוית הזו יכולה ממש לבאס: דחיית סיפוקים? לא בבית ספרנו…

רק כשאנחנו מתבגרים אנחנו לומדים להכיר בערכו האמיתי של סטורן, שהמקל שהוא נותן לנו הוא העיקרי ולא הגזר, והוא זה שמביא איתו את החופש האמיתי למרות תחושת הכובד  והאחריות הבסיסית.. ואולי דווקא בגללה?

אז כן, בגדול – זהו יום לקביעת עובדות בשטח, ובגלל הילוכו האחורי של סטורן כעת – זהו גם זמן מצוין למימושים מהצד הפרקטי של המפה, לכל מי שהשקיע בשבועיים האחרונים והמוצר לא הגיע מעלי באבא או שהדיאלוג עם השותף עלה על סרטון: זה הזמן שהדברים חוזרים ומראים את עצמם, והצרצר המוכר מהמשל עם הנמלה מבין שלקטר ולהאשים כל הזמן זה ממש לא אין עכשיו: כעת, קובעים עובדות חדשות בשטח, ובעיקר כאלה שלא נקבעו עד עכשיו, כשסטורן לא היה במזל דלי, או כשלא היה בהילוך אחורי.

אבל זו לא הזוית היחידה היום: זוית המתח בין מרקורי לפלוטו שתגיע לשיאה מחר מביאה איתה תקשורת כוחנית ויצרית ופה ושם גם מניפולטיבית, ואם לא ניזהר – היא גם תקלקל לנו כמה קשרים יפים, בעיקר אם נתעקש לפעול מתחת לפני השטח, ולא מעליו.

אבל הזוית המעצבנת האמיתית, זו שבכל זאת צריך להזהר ממנה שכבר נמצאת עכשיו באוויר, היא זוית הפעולה בין ונוס לאורנוס שתגיע לשיאה בשישי, ושם – נצטרך באמת לפעול באופן מבוקר ומדויק כדי שלא לאפשר לאורנוס להפעיל אותנו באופן אוטומטי ולגרום לנו לקלקל קשרים יפים בגלל קריזות אורניות של רגע…

אבל עליה – מחר ומחרתיים. כיום נהנה מהזוית הכבדה הזו של ונוס וסטורן שמאפשרת לנו פתאום לחלום על מיסוד קשר רגשי כזה או אחר או על מציאת שותף לדרך או לרעיון, ו..לממש רעיונות חלומות ותכניות.

כן, לממש, זה האישו. בעיקר. יום המימושים שלנו, אפשר לקרוא לו, בעיקר למי שמוכן לעשות זאת.

ואיך כל זה נראה במפת השמים היום?

 

 

@

 

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה  4 ליולי 21

 

 

אשמח אם גם תעשו מנוי לערוץ שלי – ערוץ  האסטרולוגיה הישראלי – כי יש מצב שהסרטונים יעלו מתישהו רק בערוץ

@

 

והנה גם התחזית הכללית של השבוע בסרטון

 

 

@

 

ובטכסט

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 4 ליולי 2021

@

 

 דוגמא לניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

דוגמא לניתוח מפת אישיות 

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 7/7

טלה

המלים שלכם משמעותיות היום, כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם לפעול חכם ונכון עם המלים המדויקות. זמן לשתוף ברגשות ובתכניות, לסיעור מוחות, להגדיר מטרות באופן מדויק, ולדבר על הכל.

שור

זה היום המעיק והכבד של השבוע, שוורים. ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נכנסת לזוית של עימות עם סטורן הנוקשה, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך לפעול בחכמה בחשבון הבנק. זמן מצוין למסד יחסים של קרבה, או של שותפות.

תאומים

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם את עצמכם ואת התכניות שלכם. יזמות חדשות, התחלות מעניינות וגישה אסרטיבית – זה הזמן לאלה.

סרטן

השמש שוהה במזל שלכם וממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל הירח שליט המזל שלכם במזל תאומים מאותת היום על הצורך להשאר מאחורי הקלעים, ולהתמקד בטעינת מצברים במקום בעשייה ופעולה. יום למנוחה, סרטנונים.

אריה

חברים מכרים קרובים וידידים – השמש שליטת המזל שלכם כעת משפחתית למדי במזל סרטן. אבל זה בדיוק הזמן לעבות את המעגלים החברתיים שלכם, ואפילו להכיר חברים חדשים.

בתולה

השמש ממשיכה לנוע במזל סרטן, והמעורבות הרגשית בצד החברתי גבוהה במיוחד. הירח התאומי מדגיש את הצורך באקשן ואת היכולת שלכם לתרגם את האמביציה שלכם באופן מדויק וחכם לקביעת עובדות בשטח: קדימה!

מאזניים

זה היום הרציני והמכביד של השבוע, מאזנאים: ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת בזוית של עימות לסטורן הנוקשה, אלמנט שמדגיש את הצורך לפעול באופן חכם מדויק ובעיקר מעשי היום, ולשים את הרגש בצד. יום להחלטות פרקטיות ולא בהכרח קלות.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת נכנס לאיטו לזוית של מתח עם פלוטו שליט המזל שלכם, ומשהו משתנה בתקשורת שלכם. חשוב להזהר עכשיו ממניפולציות ומאבקי כוח ואגו: פעלו באופן שקוף וישיר, ונקו משקעים רגשיים שהצטברו.

קשת

זהו יום נוסף שבו כל מה שקשור לזוגיות ויחסים מודגש במיוחד, כשמיקומו של מרקורי כוכב התקשורת בבית הזוגיות והיחסים שלכם מאפשר לכם מבט עומק אמיתי על הדיאלוג שבינו לבינה. זמן מצוין לשתף ברגשות ובתכניות, ולדבר על הכל.

גדי

זהו יום טעון ולא קל: ונוס יוצרת היום זוית של עימות עם סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם, ואתם עלולים להכנס לקונפליקט רגשי או מקצועי בין שתי דרישות סותרות. חשוב לפתור היום בעיות באופן יצירתי ובחשיבה מחוץ לקופסה. ולהמנע מהחלטות רגשניות.

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה מקורית וחדשנית עשויה להשתלם היום, דליים. במקביל, ונוס הרגשית נכנסת לזוית פעולה עם אורנוס שליט המזל שלכם: הזהרו מקצרים בתקשורת הרגשית, ואל תנתקו קשרים.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת מגיח לאיטו החוצה מתוך זוית הפעולה עם נפטון שליט המזל שלכם, ואי ההבנות מתחילות להתפוגג, והרגלים חוזרות לקרקע. יום טוב להתחלות חדשות ולחשיבה בכוון מקצועי חדש.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן