תחזית יומית – יום שלישי – 30 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  30/3

ירח  בעקרב 90 פלוטו וסטורן 120 יופיטר

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דגים 90 מרס (יציאה) צמידות נפטון (מדויק!)

ונוס במזל טלה 60 סטורן ומרס

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל עקרב החשדני, ובנוסף יוצר זוית פעולה עם פלוטו הכוחני… לא אתפלא אם מדורי החדשות לא מלאים דיווחים אלימים כאלה  ואחרים. גם הכוכבים במזל טלה לא מוסיפים לנו שקט בימים כאלה: הרבה אלימות מילולית או פיזית שהיתה אצורה זמן רב יוצאת החוצה, ומחפשת ביטוי. מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים גם הוא עוסק בקלות הבלתי נסבלת שבה אנו עלולים לומר עכשיו מלים מיותרות…

אבל האישו האמיתי היום נמצא במקום אחר: זוהי הצמידות המדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל דגים הרגשני, לבין נפטון שהוא עצמו שליט הדגים.

זו אחת הצמידויות היותר רגשניות ומבלבלות מבחינת התקשורת שלנו. מצד אחד אנו יכולים ליהנות עכשיו מרגעים מופלאים של דמיון והשראה, אך מצד שני גם עלולים לסבול מתחושה של חוסר ערך מסויים, של ערפול ובלבול לגבי המטרות שלנו והדרך להשיגן,  ואולי גם ערפול ובלבול לגבי המקום שלנו עצמנו בעולם בכלל.

אז.. מה עושים? מתמקדים במה שחשוב לנו במיוחד. כעת הזמן לנצל את פסק הזמן הנפטוני המוזר הזה, כדי להתחבר מחדש לדמיון שלנו, לקבל השראה אינטואיטיבית לגבי המקום שאליו אנחנו רוצים להגיע בתקופה הקרובה, וליצור את המציאות שאנחנו רוצים: אם עובדים נכון עם נפטון – גם זה אפשרי. דפנטלי.

סיכמתי את זה כאן, בסרטון הזה

 

@

והנה גם התחזית השבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 28 למרץ 21

 

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  30/3

טלה

אחרי יומיים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עובר הירח למזל עקרב, מיקום שמביא איתו איכות מופנמת וחשדנית. ביום שכזה חשוב לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. שמרו על הכסף שלכם ואל תוציאו כספים שלא לצורך.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה לו בבית היחסים ומאפשר לכם לנהל דיאלוג אמיתי בגובה העינים אם כדרך לפתור בעיות ואם כדרך לשתף את בן או בת הזוג במה שעובר עליכם. תקשורת – אחד על אחד.

תאומים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר בעייתים של השבוע, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם נצמד היום באופן מדויק לנפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. זהו יום רגשני ודביק משהו, המקשה על החלטות מעשיות: דחו אותן לשבוע הבא.\

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב המאכלס את בית היצירתיות והביטוי האישי שלכם, מה שהופך את היום הזה ליצירתי במיוחד, ומאפשר לכם למצוא פתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה לבעיות שמתעוררות עכשיו. בערב – רומנטיקה…

אריה

נושאי בית ומשפחה חוזרים ומעסיקים אתכם היום, אריות. הירח מדגיש את הצורך להשקיע היום בבית, ובעיקר בבני הבית. מיקומה של השמש במזל טלה מזרים הרבה אנרגיה חיובית לעשייה וליזמות חדשות: זמן לחשוב בגדול, ולהשקיע מעצמכם בהתאם.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח שמאפיינת את היום הזה, בתולות. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם להצליח ביזמות תקשורתיות מעשיות וממוקדות מטרה, ללא ציניות ושיפוט. התמקדו היום במה שחשוב לכם באמת, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה היום במזל טלה האסרטיבי, ואתם חסרי שקט. הירח ששוהה במזל עקרב ממליץ לקחת רגע ולהתבונן בנעשה בחשבון הבנק שלכם, כדי להבין מה בדיוק קורה שם אחרי ההוצאות של החג. הגיע הזמן להתאפס מבחינת כספים, ולהגדיר מטרות הקשורות לתקופה הקרובה.

עקרב

הירח שוהה היום ומחר במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לפגישות חשובות אם בלייב ואם בזום, כדי לקדם דברים שחשובים לכם. הצמידות של מרקורי ונפטון בבית הרומנטיקה שלכם מביאה איתה טאץ' רומנטי, ולב פתוח שמדגיש את הצורך באהבה בחייכם בתקופה הזו.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל נראה שדווקא עכשיו אתם לא ממש במיטבכם. אולי משום כך כדאי וחשוב עכשיו לפעול באופן שקט יותר, להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ואת הפגישות החשובות שלכם לדחות לעוד יומיים שלושה אם אפשר, קשתים. בי קול.

גדי

הצד החברתי שלכם מודגש היום, גדיים: הירח העקרבי מביא איתו כמה אפשרויות לשתופי פעולה נאים, ובמקביל מאפשר גם הרחבת המעגלים החברתיים שלכם, היכרויות  מעניינות, ודיאלוג עם קולגות מקצועיות. זהו זמן טוב לפתוח את השריון הגדיי הקשוח, ולהתיידד עם העולם, גדיים.

דלי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, דליים. מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם הופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. כעת הזמן לקדם יחסים עם סמכויות, ולהתמקד גם בקידום האישי שלכם בחברות וארגונים בחייכם. כוכב מרקורי עוזר לכם לעשות סדר בחשבון הבנק.

דגים

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם מגיעה היום לשיאה. מצד אחד יש לכם יכולת נדירה להביע רגשות באופן מדויק ואפלו יצירתי, ומצד שני – קשה לכם להתמקד ולהתאפס בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי. נסו לשים את הדגש היום למרות הקושי בעיקר על הפרטים הקטנים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן