תחזית שבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 28 למרץ 21

@ חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינגסדנה משנת חיים. סדנה שלא קיימת היום בשום מקום בעולם, ובה אנחנו משתמשים בטכניקות ייחודיות כדי להעצים לחזק ולפרוץ דרכים חדשות בהתאם למצב הכוכבים השנה במפת הלידה הייחודית של כל משתתפת.

כל זאת – בסדנת לייף אסטרו-קואוצ'ינג שלנו.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

@ סדנה ייחודית שלא קיימת היום בשום מקום: איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות? התבוננות עומק במפת לידה של כל משתתף ומשתתפת כדי לבדוק ולהבין איך למצות את מיקומו של מרס גם בלידה וגם בשמים השנה ולהפוך אותו למוקד של פריצות דרך אישיות ומקצועיות.

כל זאת – בסדנת מזל טלה שלנו

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

 

 

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אפשר לומר שמצב הכוכבים השבוע הזה הוא סוג של מצב בינים: השמש וונוס כבר מתקדמות במזל טלה האסרטיבי, וחסר רק מרקורי כדי להשלים את הסדרה הזו כדי לבנות מערך סופר היפר אקטיבי שיריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות, וינער את כולנו מהדבק של השבועות האחרונים כולל הבחירות והסדר הזה..

אבל זה יקרה באמת רק בשבוע שלאחר מכן: השבוע הזה עדיין הרגש אי הודאות והבלבול שולטים, ואפילו יותר מזה: מרקורי שנמצא במזל דגים הרגשני עוד מגדיל לעשות ונצמד לנפטון המטשטש ומערפל, כשהוא הופך את השבוע הזה למבוך רגשי מתעתע ולא ברור, כך שהוא מקשה על כולנו להרגיש יציבות או לקבל החלטות, שלא לדבר על אלה שלמעלה שנראה שעסוקים בכאוס פרטי משל עצמם מאז הבחירות שערערו אצלם את כל מה שרצו ותכננו, והם מתקשים עכשיו לקבל החלטות מעשיות, ולרדת לקרקע.

זה – יקרה רק בשבוע הבא כשמרקורי יצליח להשתמט מאחיזתו הלופתת של נפטון, ולברוח כמו פרטיזן אמיתי אל מזל טלה, שם יחכו לו בגבול השמש וונוס – ביחד עם כולנו – ויקבלו אותו בזרועות פתוחות.

ואז – רק אז – יתחיל האקשן האמיתי…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון המטשטש ומערפל,,

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון המטשטש ומערפל.

נראה שבדיוק כמו המעבר המרגיז הזה של מרקורי למזל דגים יומיים אחרי הבחירות שממש הרס פה כל שיקול דעת הגיוני והפך את הרגש לשלולית דביקה של תגובות לא רציוניות ואפילו ילדותיות, כעת גם הצמידות הזו מגיעה ממש – אבל ממש – לא בזמן, ממש שכולנו משוועים לשיקול דעת אמיתי שיקח פה שליטה על העניינים ויארגן אותם באופן שהקרקע מתחת לרגלים של כולנו תהיה יציבה יותר, ולא רועדת כמו עלה נידף בכל פעם כשמגיע איזה ענן נוסף לשדה הראייה שלנו, אם מהכוון הפוליטי החברתי או האישי… אינף איז אינף!

אז זהו, שלא..

הצמידות הזו בין מרקורי לנפטון הרגשי מביאה איתה בעיקר מצבי רוח משתנים במהירות, ותחושה שהכל ארעי, הכל זמני, החל ממשחק הכסאות המוסיקליים שם למעלה בממשלה או מה שדמוי ממשלה, וכלה בתחושה שלנו שאין קרקע יציבה מבחינה עסקית פרקטית כלכלית וכל מה שיש פה איזה אופק שמבטיח איזה כוון או בטחון מבעד לערפל הזה, ומזג האוויר שמסרב להכנע לאביב סופסוף ולאפשר לאהבה להשתלט פה על העניינים…

אין, אין על מי לסמוך פה שיקח את העניינים לידים וינהל פה את העניינים השבוע, וכדאי להיערך בהתאם: איש לנפשו. סורי קידס, זה מה שיש.

איך כל זה נראה במפת השמים של השבוע? ואיך כל זה קשור לחג הפסח שלנו, הלא הוא חג החירות? ובכלל, איך המלה הזו חירות משתקפת במפה האסטרולוגית?

 

 

בשבוע שלאחר מכן – הכל ישתנה, או לפחות הרוב, פרומיס. עד אז – מחזיקים חזק במוט האוהל, וסומכים רק על עצמנו. אלה שם למעלה כבר הראו לנו שהם עסוקים בעיקר בעצמם. השרדות כעת היא שם המשחק.

ומלה אחת, רק אחת, מככבת לה:סבלנות.

@

 

..

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

ומה קורה למזלות עצמם?

טלה

שבוע לא קל עובר על כוחותינו, אבל יחסית לשבוע הקודם הוא בהחלט סביל. תחילת השבוע עדיין מושפעת מהזוית עם מרקורי, ולכן עד שלישי כדאי להזהר ולא לאבד שליטה. מרביעי והלאה – החיים מתחילים להירגע. בי קול.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה, אבל מקשה עליכם להיות רגועים שלווים או לישון בשקט בלילה. נראה שלא קל לכם עכשיו להכנס לאיפוק השוורי המוכר ולהפגין שקט, אבל כדאי לתרגם את כל האקשן הזה למעשים פרקטיים בשקט, ולוותר על עימותים.

תאומים

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד מרץ אנרגיה ו..אי שקט. תאומים לא רגוע זו פקעת עצבים מהלכת והיא בהחלט מקשה על הסביבה, והצמידות של מרקורי עם נפטון מבלבלת מאוד.. אל תקחו שום סיכון השבוע, תאומימים, בטח לא בכספים.

סרטן

שהותו של הירח במזל תאומים מאחורי הקלעים לא עושה לכם חיים קלים: נראה שאתם מפנימים הרבה מתמיד, וחשוב לנקות משקעים רגשיים כדי למנוע התפרצויות כעס פתאומיות וחסרות שליטה. מרקורי במזל דגים מגביר את הצורך בצמיחה אישית והרחבת אופקים.

אריה

השמש ממשיכה לנוע במזל טלה האסרטיבי כשהיא צמודה לונוס הרגשית, ולפחות עליכם אפשר לומר שאתם בעצם בתקופה לא רעה כל כך… נסו להיות מה שאריות יכולים להיות בדרך כלל: סמכות רגועה ושלווה, שיודעת לנהל את העניינים ולהשרות בטחון. כולנו זקוקים לכם עכשיו.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים ממול ונצמד לנפטון הרגשי, מה שאומר שמערכות היחסים שלכם וכל מה שקשור לזוגיות ולשותפויות מודגש כעת: זמן מצוין לפתוח את הלב, לשים את הציניות בצד, ולהשקיע מעצמכם במערכות היחסים שלכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה שממול, ומאפשרת לכם לא רק לראות את כל התמונה מבחינת מערכות היחסים שבניתם לכם, אלא גם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. אם הלב המאזנאי פנוי – ונוס שליטת המזל שלכם יכולה במזל טלה לקחת יזמה, ולהצליח… קדימה.

עקרב

הצמידות של מרקורי כוכב התקשורת עם כוכב נפטון בבית הרומנטיקה והביטוי שלכם עשויה להפוך אתכם עכשיו לרומנטיים במיוחד, עקרבים, המיקום הזה עלול במקביל גם לגרום לכם לאבד את הראש, לבזבז כספים שלא לצורך, ולצאת מאיפוס. גלו שליטה ואיפוס!

קשת

השמש וונוס במזל קשת מביאות איתן אופטימיות תקווה ורצון להרחיב אזורי פעולה, מעגלים חברתיים, ואפילו מיקוד ביזמות מקצועיות חדשות, אישיות וטכנולוגיות. זהו זמן מצוין להרחיב אופקים בגדול, לראות את ל התמונה, ולסמן לעצמכם מטרות ארוכות טווח.

 

גדי

הצמידות של השמש וונוס במזל טלה מדגישות את הצורך שלכם להשקיע עכשיו קצת יותר בסביבת הבית והמשפחה, ובעיקר בבני המשפחה. זמן טוב להתמקד השבוע בשינוי האווירה בבית, הן פיזית וטכנית והן רגשית, להתחבר מחדש לשורשים שלכם, ולהשקיע קצת יותר באווירת הביחד: גם אתם וגם אלה שאיתכם זקוקים לזה יותר מתמיד.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לשוט במזל דגים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם: זהו זמן טוב להיות יצירתיים בנושאי כספים, לצאת לקניות חכמות, ולהתייעץ לגבי התחום הכלכלי בתקופה הקרובה. ונוס והשמש מביאות איתן תקשורת אופטימית במיוחד: הקשיבו ללב, והרחיבו מעגלים חברתיים.

דגים

מצד אחד מביא איתו מרקורי שנמצא במזל שלכם ברכה: היכולת שלכם לתקשר לשתף ולחלוק עכשיו גבוהה במיוחד. אולם צמידות בין מרקורי לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לאבד פרופורציות, ולקבל החלטות רגשיות ולא מעשיות במיוחד. נסו להשאיר את ההחלטות האלה לשבוע הבא, והשבוע – התמקדו בקביעת עובדות בשטח, תשלומי חשבונות, וכל הפרטים הקטנים שבדרך כלל מעצבנים אתכם. קדימה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן