תחזית יומית – יום רביעי – 31 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  31/3

ירח  בעקרב 90 יופיטר 120 מרקורי נפטון

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דגים 90 מרס (יציאה) צמידות נפטון (יציאה)

ונוס במזל טלה 60 סטורן ומרס

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה לו במזל עקרב הכבד והחשדן יום נוסף, יוצר זויות הרמוניות למרקורי כוכב התקשורת ולנפטון הרגשי, וזוית חיבוקית במיוחד ליופיטר כוכב השפע.

על הזוית הזו עשיתי לא פחות מאשר סרטון שלם!

מרקורי כוכב התקשורת מתחיל להגיח מתוך הצמידות עם נפטון הרגשי, וזה אינו קל: נפטון הוא כוכב רגשני ודביק, ויקח זמן עד שנפסיק להרגיש בעוצמה כל דבר ולרגש אחרים בתקשורת שהיא פחות עניינית ויותר רגשית מאשר בדרך כלל.

ונוס הרגשית לעומת זאת ממשיכה לנוע במזל טלה האסרטיבי, כשהיא צמודה לשמש: שתי נשים עוצמתיות נמצאות כאן, במזל טלה, ואם תשימו לב תראו שגם הנשים בסביבה שלנו הופכות עכשיו, לפחות זמנית, לאסרטיביות במיוחד…

אם נצליח לקחת את המכלול של היום הזה ולהתייחס אליו באופן מדויק וחכם, כלומר לקחת את היצירתיות של הצמידות בין מרקורי לנפטון אבל להזהר מהרגשנות שלה, לקחת את הצד האסרטיבי של השמש וונוס במזל טלה אבל להזהר מהצד הכוחני שלו – נוכל ליצור לנו איזו יזמה אסרטיבית מעניינת, מקצועית או חברתית, או אפילו לפתוח בערמומיות כוכבית בין גלקטית איזו דלת שהיתה סגורה בפנינו זמן רב… כן כן.

אם.

וזה – תלוי אך ורק בנוי.

אבל לפני שמתמקדים בזה, כדאי להקשיב ללב, ולבקש את החיבוק שדיברתי עליו.

הנה כאן.

 

 

 

@

והנה גם התחזית השבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 28 למרץ 21

 

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 31/3

טלה

הירח מביא איתו עוד יום חשדני במזל עקרב, ומזהיר את הטלאים שלנו לא לקחת סיכונים מיותרים, ולא לפעול בפזיזות. הזהרו בעיקר בכבישים ובדרכים, טלאים.

שור

הדגש היום הוא בעיקר על מערכות היחסים שלכם, שוורים. הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בקשר הזוגי ובקשרים בכלל. זמן לשתף, לחלוק, ו..להתאהב.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל לצאת מהצמידות הרגשנית עם כוכב נפטון, אבל עדיין הרגש הוא זה ששולט בסביבה ומביא איתו שיקול דעת שגוי והחלטות רגשניות. זהירות.. נסו לדחות אותן

סרטן

הירח שוהה היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, והרגשות סוערים מתמיד. זהו זמן מצוין לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להכנס, ואהבתו של הסרטן רומנטית במיוחד… הערב יתאים לוידויי חצות שכאלה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שממשיך להזרים אנרגיה ועוצמה לפעולות ולעשייה שלכם. זהו זמן טוב להסתער על מה שחשוב לכם באמת, ולהתמודד עם אתגרים.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. מיקומו של הירח במזל עקרב שם א הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם להזיז דברים, לשתף בתכנים שחשובים לכם ולדבר על מה שמשמעותי באמת. ובלי ציניות!

מאזניים

נושאי חומר  וכספים מעסיקים אתכם כעת, ואיתם גם הקרקע שמתחת לרגלים. כן, גם הקרקע הכלכלית, מאזנאים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש תכניות ורעיונות, בעיקר כאלה הקשורים לפרנסה ולתחום המקצועי.

עקרב

זהו עוד יום שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומאפשר לכם לסיים תהליכים משמעותיים שהחלו אתמול, ובמקביל – להריץ קדימה יזמות חדשות שמעסיקות אתכם לאחרונה. זה הזמן להגדיר באופן מדויק לאן הולכים, איך ועם מי.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל כשהירח שוהה במזל עקרב הקשת זקוק בעיקר לשקט ולמיקוד שמאחורי הקלעים, ולא לעשייה בקדמת הבמה. כעת הזמן לתכנן את מה שחשוב לכם פרט אחרי פרט, אבל עם הביצוע – לחכות, ועדיף כבר לשבוע הבא.

גדי

הירח שוהה גם היום בבית החברתי שלכם, ומאפשר לגדי המאורגן והמדויק לעשות מהלכים הקשורים למוסדות וארגונים בחייכם, לקדם נושאים שחשובים לכם, ובשעות הערב – לצאת לבלות עם חבר או שנים. מגיע לכם.

 

דלי

קריירה ודרייב – אלה הנושאים שמשמעותיים לכם היום. זהו זמן למהלך משמעותי שיעזור לכם להוציא לאור יזמה או רעיון שלכם, ולמצוא שותף או בן ברית לדרך. תנו לחשיבה המקורית שלכם מקום גדול יותר בחייכם.

דגים

היום הזה מצריך מכם פתיחות מכסימלית לרעיונות חדשים, ולגישה קצת אחרת. זהו זמן לזוית חשיבה יצירתית, והסתכלות אחרת עם מה שאתם לוקחים בדרך כלל כמובן מאליו. זה נכון לתחום המקצועי וגם ליחסים קרובים, דגיגים.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן