תחזית יומית ובלוג – יום שני – 29 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  29/3

ירח  במאזניים 180 ונוס 120 מרס יופיטר וסטורן  = משולש גדול והרמוני

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דגים 90 מרס (יציאה) צמידות נפטון (כניסה)

ונוס במזל טלה 60 סטורן

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל מאזניים, ומה שמתאים היום במיוחד אלא שיחות של אחד על אחד, בגובה העינים. מן שיחות מאזנאיות מהורהרות כאלה על מהות החיים בכלל, ועל יחסינו לאן, ועוד שרעפי זוגיות ושרעפים בכלל, כשהשמש המטעה הזו בחוץ לא ממש מחממת אלא יותר מבטיחה, כמו…ירח מאזנאי קלאסי: כאילו נמצא איתך, אבל תכל'ס – יותר מתבונן בך ומתבונן בעצמו מתבונן בך, ואם אתה בר מזל גם יחלוק את זה איתך…

אבל התצורה המשמעותית בשמים היום היא של משולש הרמוני גדול:  הירח במזל מאזניים, שולח זוית הרמוניות למרס במזל תאומים וזוית הרמונית ליופטר וסטורן במזל דלי = אשכרה משולש גדול ביסוד האויר.

נייס..

אז… מה זה אומר בעצם?

יסוד האויר הוא היסוד השכלתני על פני גלגל המזלות, מה שאומר שהוא בעיקרון מרוחק מעט, מהסוג המתבונן הקלאסי, ללא מעורבות גדולה מדי.

היסוד הזה הוא זה שאחראי בדרך כלל על מה שאנחנו קוראים לו חזון: הוא יודע לאתר מצבים וסיטואציות, לנתח אותם, ולקרוא לילד בשמו. מעבר לזה הוא גם יודע לממש, לפחות תיאורטית, אם כי כאן הוא כבר זקוק לאיזה טאץ' פרקטי של איזה מזל אחר או כוכב מעשי מודגש במפת הלידה שלו.

אבל כשיש משולש שלם ביסוד האויר, נהוג לחשוב שזו ברכה: זה מאפשר בעצם לתקוף כל בעייה משלושה קדקדים שונים, כשכל אחד מהם מסמל פן אחר של יסוד האוויר: הירח מאפשר להתבונן במערך הכוחות, מרס מאפשר לפעול וליזום תקשורת בונה או מפרידה או תקשורת יוזמת בכל מקרה, ויופיטר מאפשר לחבר את כל אלה לקהילה או לכל ריכוז של אנשים שיש בו יותר משנים כאלה, ולתרגם זאת לתועלת הרוב…

הנה איך זה נראה במפת השמים

 

 

והנה גם התחזית השבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 28 למרץ 21

 

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  29/3

טלה

הירח שוהה עדיין במזל מאזנים מול המזל שלכם, ומכריח אתכם לצאת קצת מעצמכם, ולהיות קשובים לפרטנרים שלכם.  היו שם עבורכם.

שור

הירח המאזנאי ממליץ להשקיע היום קצת יותר במחויבויות שלכם, שוורים. ארגון מחודש ועשייה ממוקדת בחצי היום של חו'ל המועד, כולל הפרטים הקטנים.

תאומים

הירח המאזנאי הוא אחד החביבים עליכם. זמן מצוין להרחיב אופקים בטיול שמח למקום בו עדיין לא ביקרתם, ולמפגש עם נופים אחרים, טבעיים או אנושיים.

סרטן

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל כשהירח שוהה במזל מאזניים הסרטן יכול להתמסר למה שהוא אוהב באמת: לנושאי בית ומשפחה. זמן טוב לארח – או להתארח…

אריה

מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל טלה מאפשר לכם לצבור יותר ויותר אנרגיה שמחה ולפעול בגישה אסרטיבית של ממש. התמקדו במה שאתם אוהבים במיוחד

בתולה

נושאי חומר וכספים על הפרק, בתולות, וזהו זמן טוב להצצת עומק בנעשה בחשבון הבנק. במקביל – זמן מצוין למסע קניות עד הצהרים, לבית למשפחה ולעצמכם.

מאזניים

זהו יום נוסף שבו אתם הם אלה שנהנים מתשומת לבו הפרטית של הירח, מה שאומר נוכחות עוצמתית ואנרגיה נאה שאפשר להשקיע בעצמכם, ובאלה סביבכם. רק ליהנות..

עקרב

נראה שגם היום אתם לא ממש במיטבכם, עקרבים. כדאי לוותר על תכנית בילוי אסרטיביות מדי, להוריד הילוך, לעשות קצת פחות – ולנוח יותר.

קשת

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, וזה בדיוק הזמן לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן חברי ובשתופי פעולה. המנעו מפעילות סוליסטית

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז תשומת הלב, גדיים, כשהירח שוהה לו בבית הקריירה והאמביציה שלכם. כעת הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולפעול לפי תכנית מאורגנת ובנויה היטב.

דלי

מיקומו של הירח במזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האוויר מביא איתו יום נינוח יחסית, ובו כדאי ורצוי לראות את כל התמונה – ולחשוב כמה צעדים קדימה מקצועית ואישית.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם כוכב נפטון שליט המזל שלכם: מצד אחד – יש לכם ים של מלים שאפשר ורצוין להשתמש בהם, אבל להתמקד קצת קשה.. מעניין.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן