תחזית יומית – יום שלישי – 3 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 3/8

ירח בתאומים 90 ונוס 60 שמש מרקורי 120 סטורן

שמש באריה 180 סטורן (יציאה)  צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל אריה 180 סטורן (יציאה) 150 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל בתולה 180 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הירח שוהה היום במזל תאומים התקשורתי, ונוס הרגשית שוהה במזל בתולה ויוצרת איתו זוית פעולה רגשנית, אבל העיקר הוא מרקורי כוכב התקשורת שלנו: הוא נכנס לזוית פעולה לאורנוס התזזיתי, ומפלס המתחים והלחצים מתחיל להתרומם בהדרגה בכל מה שקשור לתקשורת שלנו, והוא יגיע לשיאו מחר.

כן, מחר תגיע לשיאה זוית הלחץ בין מרקורי לאורנוס, וכבר היום אפשר לזהות את התסמונת שלה: קצרים בתקשורת, אי הבנות, חוסר סבלנות וסובלנות, וצורך גדול מהרגיל בספייס וחופש אישי.

הזוית הזו היא הפוכה לזוית העימות שמרקורי יצר רק שלשום עם סטורן הנוקשה, שם המגמה היתה דווקא הפוכה: להתמקד בקבוע, ברשמי, בהשקעה שמרנית לטווח ארוך, ובגישה פרקטית שנשענת על עובדות ולא על רגשות בלבד.

מה עושים עם כל הלחץ הזה? לאן אפשר לקחת את האנרגיה הלחצנית הזו, ועדיין לפעול בחכמה?

בסרטון שהעליתי כאן אני מביא כמה דרכים כדי להתבונן באנרגיה הזו ובהבדל בינה לבין זו של שלשום, ואפילו טיפ יומי שקשור לאהבה..

 

הנה כאן

@

 

התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית: 1 באוגוסט 21

@

 

והנה גם תחזית האהבה של השבוע

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 1 לאוגוסט 21

 

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 3/8

טלה

זהו יום תקשורתי נוסף שבו אתם יכולים לקדם תכניות ויזמות חדשות והפעם מול מוסדות וארגונים בחייכם, טלאים. זוית העימות עם יופיטר עדיין בסביבה וקצב הדברים מהיר: תנו גז.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מתוך זוית המִתח הדורשנית עם כוכב סטורן, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך של כולנו להוריד הילוך מבחינת דאגות,  ולהיות כאן ועכשיו.

תאומים

זוית פעולה שתגיע לשיאה מחר בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב אורנוס התזזיתי עלולה לגרום למתחים ולחצים וקצב מהיר מאוד של התרחשויות. הזהרו מהחלטות פזיזות – דחו אותן לשבוע הבא עם אפשר.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל תאומים, והמהירות שהוא מביא איתו לא ממש מתאימה לסרטנון הרגשני. אולי משום כך כדאי להשאר מאחורי הקלעים ליום נוסף ואת ההחלטות החשובות והאקשן – לדחות למחר.

אריה

השמש ומרקורי ממשיכים לנוע במזל שלכם ולהביא איתם ימי הולדת מקסימים לאריות שלנו, ותקשורת נלהבת ואסרטיבית. זוית העימות של השמש עם סטורן עדיין בסביבה: חשוב לפעול באיטיות ובזהירות מדויקת.

בתולה

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל שלכם ואם תסכימו להוריד את מינון הציניות והביקורתיות ולהצטרף אליה, תוכלו בקלות להעביר הילוך בכל מה שקשור לאהבה וליחסים, בעיקר עם הלב הבתולי פנוי..

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה, מיקום לא חביב כל כך על המאזנאים בעיקר בגלל הביקורתיות והשיפוט שמאחורי הקלעים, אבל דווקא עכשיו אפשר ורצוי לעשות עבודת עומק ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם. דברו, ועל הכל.

עקרב

האמביציה שלכם עדיין בשיאה, וזה בדיוק הזמן לפעול באופן ממוקד מטרה עד כמה שאפשר ולא לדחות לשבוע הבא. תנו מבט מעמיק נוסף בחשבון הבנק שלכם, עקרבונים.

קשת

הירח התאומי שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים ביחד, ולא להתעקש על פעילות סוליסטית. יום מצוין להעמקת קשרים קיימים, להקשבה אמיתית לפרטנרים שלכם, ולבלוי זוגי עם ערב.

גדי

זוית העימות בין השמש לסטורן הנוקשה שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, וזהו זמן טוב לפסק זמן זמני כדי לתת לעצמכם דין וחשבון על המצוי והרצוי, ובעיקר על הצומת שאתם נמצאים בה כעת: הסתכלו כמה צעדים קדימה.

דלי

זוית פעולה שתגיע לשיאה מחר בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם מביאה איתה אפשרויות לפריצות דרך חדשות לחשיבה מחוץ לקופסה וגישה יצירתית במיוחד: אל תפחדו להעז ולדבר על מה שחשוב לכם באמת.

דגים

התחום המקצועי מודגש עכשיו ודורש תשומת לב מירבית כשגם מרקורי כוכב התקשורת וגם כוכב מרס נמצאים פה, ומביאים איתם ים של אנרגיה לעשייה וליזמות חדשות. נסו לחבר את שני הדגים שבסמל המזל שלכם לעבודה משותפת, הגדירו מטרה, ו..צאו לדרך!

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן