תחזית יומית – יום שני 2 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  2/8

ירח בתאומים 90 יופיטר ומרס

שמש באריה 180 סטורן (מדויק!) צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל אריה 180 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל בתולה 180 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הירח שוהה במזל תאומים התקשורתי, השמש צמודה לכוכב מרקורי במזל אריה, האפקט של מרקורי מול סטורן עדיין בסביבה ומכריח אותנו להיות זהירים במלים שלנו ולהתמודד עם מצבים רשמיים בהצלחה, אבל האישו היום היא השמש שנמצאת בזוית של עימות עם סטורן הנוקשה.

על פניו זו זוית דורשנית שיפוטית ולא קלה: היא דורשת מאתנו דין וחשבון אמיתי על המעשים והרצונות שלנו, ולא מוכנה להסתפק בפחות מעובדות – או לפחות בניית תכניות פעולה ארוכות טווח ומעוגנות היטב בקרקע המציאות הפרקטית, לא הדמיונית.

כובד ובדידות ועומס מטלות – יש רבים שסובלים מכך ביום הזה, אך ראה זה פלא: אם אתה מצליח לעמוד באתגר היומי הזה להתמקד בעובדות ללא הסחות דעת ואף להראות תוצאות – כאילו אבן נגולה מבית החזה, ותחושה של סיפוק מאפילה על הכובד הזמני.

ואם אכן נחליט שנהפוך את הכובד של היום הזה למנוף לפעולה – תחושת הסיפוק תגדל, ונוכל גם לסמן וי על כך שהצלחנו להתמקד במה שחשוב באמת, ולא במה שסובל דיחוי.

אתמול עזרה גם זוית העימות בין מרקורי לסטורן לדולקופיאט שלנו… איך?

על כך בסרטון של מפת הכוכבים היומית כאן

 

 

 

@

התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית: 1 באוגוסט 21

@

 

והנה גם תחזית האהבה של השבוע

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 1 לאוגוסט 21

 

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 2/8

טלה

הירח שוהה היום ומחר בבית התקשורת שלכם וזה בדיוק האישו היום: תקשורת. הטלה הנלהב בזוית ליופיטר רץ מהר, מהר מדי, ולכן חשוב היום להיות ברורים ומדויקים אחרת המסר שלכם לא יעבור..

שור

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם הגיע הזמן להפנות תשומת לב לנושאי חומר וכספים, שוורים. הירח התאומי מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להתארגן מחדש על קרקע מוצקה כשונוס במזל בתולה עוזרת בדיוק ובאיכות, למרות מצבי הרוח

תאומים

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, תאומימים. הירח שוהה לו במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו: זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם ומה שחשוב יותר – לרוץ איתן קדימה. אקשן הוא שם המשחק היום, תאומימים.

סרטן

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל בניגוד לאתמול – היום אתם פשוט לא במיטבכם…נסו להתמקד במה שקורה כעת מאחורי הקלעים והופך לכם את מצב הרוח, כי בסופו של דבר – השקט שלכם הוא החשוב ביותר. השקיעו בו.

אריה

השמש נמצאת היום בזוית מדויקת של עימות עם סטורן הנוקשה, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לפעול באופן חכם ומדויק ולא לעשות שטויות. יום טוב לחתימה על חוזים ולהתחייבויות ארוכות טווח.

בתולה

ונוס ששוהה עכשיו במזל שלכם מדגישה את היכולת שלכם לעשות דברים ביתר רכות ועידון, ובעיקר עוזרת לכם לפתוח את הלב: כעת הזמן להשקיע בחכמה מבחינה כלכלית, ורק להזהר בפרטים הקטנים. בערב – סרט.

מאזניים

היום הזה כדי לפעול בזהירות מכסימלית, מאזנאים, ולהצטייד בהרבה אורך רוח: הירח שבמזל שור דורש הרבה סבלנות, בעיקר כשדברים לא קורים כפי שרציתם: סבלנות – זו מלת המפתח של היום הזה.

עקרב

השמש ומרקורי ממשיכים לנוע בבית הקריירה שלכם ולדחוף אתכם קדימה, עקרבים. זהו זמן טוב להתמקד בעיקר ולא במה ששולי. מרס וונוס במזל בתולה מעודדים אתכם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם.

קשת

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, קשתים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להריץ קדימה תכניות פעולה ויחסים, ולבלות ביחד. זמן טוב להיכרויות.

גדי

זוית של עימות בין השמש לבין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם עלולה ליצור מתחים עם סמכויות ועם אנשים קרובים, ותחושו של כובד ובדידות כשאתם מעמיסים על עצמכם יותר מדי. מצאו היום זמן פנאי לעצמכם  ואל תאבדו פרופורציות לא בפחדים ולא בעשייה

דלי

השמש ומרקורי במזל אריה ותיכף מרקורי נכס לזוית פעולה עם אורנוס שליט המזל שלכם: מתחים מתגברים מבחינה תקשורתית עכשיו, וחשוב להזהר מקצרים בתקשורת ולא לעשות שטויות. אל תנתקו קשרים

דגים

נושאי בית ומשפחה מצריכים מכם עכשיו תשומת לב מיוחדת, דגיגים. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג המשפחתי ובעיקר בתחושת הביחד. בערב – ארוחת ענק שמחה ומשפחתית…

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן