כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 1 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה השבוע באהבה?

מבחינת השפעת הכוכבים – השבוע זה בעצם מתחלק לשני סוגי השפעות והן הפוכות לחלוטין.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי בזוית עימות לסטורן הנוקשה ביום ראשון

השמש בזוית עימות לסטורן הנוקשה בהמשך

@ מרקורי בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי באמצע השבוע

@השמש בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי בסוף השבוע

 

מרקורי והשמש בתחילת השבוע יוצרים זוית של עימות עם סטורן הנוקשה.

הזוית הזו מכבידה מאוד, ומכריחה אותנו לפעול באופן פרקטי תוך שאנחנו שמים את הרגש בצד, שמתאימה בעיקר לתהליכים רשמיים מסוגים שונים, לעמידה בלוחות זמנים, ולהתמודד בעיקר עם משימות ומטלות.

בהמשך ובסוף השבוע האנרגיה משתנה באופן קיצוני: מרקורי והשמש יוצרים זוית פעולה לכוכב אורנוס התזזתי, והאנרגיה המכבידה של תחילת השבוע הופכת להיות אנרגיה תזזיתית חסרת גבולות, אפשר לומר אפילו אנרכיסטית.

האנרגיה הזו עשויה להביא איתה אומץ והעזה, חשיבה מחוץ לקופסה, ואפילו פריצות דרך מסוגים שונים – בתנאי שנעז להיות אנחנו עצמנו, ולרוץ עד הסוף עם מה שאנחנו מאמינים בו.

האנרגיה הזו מביאה איתה לעומת זאת גם קצרים בתקשורת, אי הבנות, וצורך בהרבה ספייס וחופש אישי, ניגוד מוחלט לחלק הראשון של השבוע.

אז.. מה עושים עם אהבה השבוע?

אני מציע כעת לפעול באופן אחר מהרגיל: לחלק את המיקוד שלנו לא לפי מזלות, אלא לפי סוגי אנרגיה ו..סוגי הקשרים שאנחנו מחפשים.

על כן, בימים ראשון שני ושלישי – כעת נחפש לנו קשרים שהם ברי מימוש עם פרטנרים אמינים רציניים שמוכנים לקחת אחריות, ולהשקיע בקשר אמיתי.

מרביעי ועד הסו'פש – בימים אלה נשקיע בקשרים שאין להם סכוי רב להתממש ליותר מקשר זמני, לסטוצים, להיכרויות מדליקות עם אנשים שלא יוכלו לתת לנו תחושת בטחון או קביעות, וניתן מקום לאהבה חופשית ללא גבולות או מגבלות, אך גם – ללא ציפיות…\

נחלק את השבוע באהבה לשני סוגי אהבה שונים ומעניינים – ונצא לדרך…

יהיה מרתק!

וכמובן, אשמח לשמוע איך עבדה לכם החלוקה…

זהו. חוזרים למזגן.

אז.. שבוע חם של אהבההההה!

מיאיר (שמאחל לכם בעיקר שבוע קריר…).

 

ואיך כל זה נראה במפת השמים של השבוע?

 

@

 

והנה גם התחזית השבועית 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית: 1 באוגוסט 21

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן