תחזית יומית – יום רביעי – 4 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי   4/8

ירח בתאומים 90 נפטון 150 פלוטו 120  יופיטר

שמש באריה 180 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה) צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל אריה 180 סטורן (יציאה) 150 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (מדויק!)

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל בתולה 180 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הירח שוהה היום במזל תאומים התקשורתי אבל זוית של מתח עם פלוטו היצרי וזוית פעולה עם נפטון הרגשני, הופכות את המעורבות הרגשית של כולנו לגבוהה במיוחד..

וזה אומר בגדול שחשוב היום להזהר בעיקר מאיבוד פרופורציות, כי זה לא המקום היחיד שבו הרגש שולט ומכתיב מהלכים.

המיקום השני שבו צריך להזהר היום הוא זוית הפעולה שבלילה הגיעה לדיוקה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב אורנוס: על הזוית הזו כתבתי ביומיים האחרונים והזהרתי מפניה, מה גם שהיא פותחת עכשיו בעצם פרק זמן של כחמישה ימים שבהם גם מרקורי וגם השמש יוצרים זויות פעולה עם כוכב אורנוס, זויות שעלולות להביא איתן הפתעות, חלקן לא נעימות גם בגבול למשל, שם בהחלט כדאי להזהר עכשיו, ואפילו בפוליטיקה שלנו. בי קרפול!

הצירוף של כל זה אינו קל: כעת אנחנו זקוקים בעיקר לאנרגיה חיובית, והרבה ממנה. מינון גבוה מאנרגיה כזו קיבלנו בימים האחרונים מזוית העימות בין מרס ליופיטר כוכב השפע, שהדהירה חלק מאיתנו קדימה עם רעיונות ותכניות פעולה חדשות, אולם הזוית כבר דועכת לאיטה, וכעת אנו זקוקים להנשמה מחודשת של האנרגיה הזו, ולא רק אנחנו: גם הספורטאים באולימפיאדה נראים שהם זקוקים לה, ובגדול.

אז… היכן נמצא את האנרגיה הזו במצב הכוכבים היומי, ובעיקר – איך נוכל לקחת את מה שקורה היום ולהפוך אותו למשהו חיובי בחיינו?

הפתרון שלי נמצא כאן, בסרטון הזה…

 

@

 

והנה התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית: 1 באוגוסט 21

@

 

והנה גם תחזית האהבה של השבוע

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 1 לאוגוסט 21

 

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

@

 

@

ומה קורה למזלות?

רביעי 4/8

טלה

הירח שליט המזל שלכם ממשיך לאכלס את בית התקשורת שלכם, וזה בזמן שכוכב מרס שליט המזל שלכם עדיין בטווח  זוית העימות עם יופיטר כוכב השפע: זמן לרוץ קדימה באמביציה חזקה, אבל.. לשתף אחרים.

שור

המתחים ממשיכים לרדת כשונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להגיח החוצה מתוך זוית המתח עם סטורן הנוקשה. שהותה של ונוס בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם עוזרת לשור שלנו לפתוח את הלב.. השאירוהו פתוח, שוורים.

תאומים

הירח שוהה לו גם היום במזל שלכם ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע ב..עצמכם: יזמות חדשות מכל סוג, תכניות חדשות לפעולה, והתחלות מעניינות. זוית פעולה בין מרקורי עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ולניתוקים פתאומיים. זהירות!

סרטן

על פניו זהו יום שמתוכנן להרבה אקשן, אבל מיקומו עדיין של הירח במזל תאומים ממליץ לחכות עם כל האקשן הזה כשאתם לא ממש במיטבכם,  ולשמור את התכניות והיזמות שלכם למחר או מחרתיים. בערב – בלוי שקט.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת מתוך זוית העימות עם סטורן הנוקשה ותחושת הכובד יורדת בהדרגה. אבל ממש במקביל נכנסת השמש לזוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, והאריה שלנו הופך מתוח.. זהירות.

בתולה

הירח שוהה היום בבית הקריירה שלכם, וזה אומר שכדאי לחזק את הדרייב שלכם לעשייה ולפעולה, זאת גם בעזרתה של ונוס ששוהה במזל שלכם עם ים של קסם אישי ונוכחות מודגשת. נסו להגדיר באופן מדויק לאן ואיך.

מאזניים

הירח התאומי מדגיש את הצורך שלכם להרחיב אופקים, לראות את כל התמונה, ולנסות ולבנות תכניות לטווח ארוך. ונוס שליטת המזל שלכם עלולה לגרום לעייפות יתר, ואולי גם לגישה ביקורתית ופסימית. סבלנות.

עקרב

היום הזה מצריך מכם מקסימום זהירות, עקרבים: מיקומו של הירח מדגיש את הצורך לחשוב פעם נוספת לפני כל יזמה ועשייה, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת ביחסים קרובים. נסו להתמקד בעובדות, ולא ברגשות.

קשת

השמש ומרקורי מביאים איתם הרבה אנרגיה לפעולה, ומיקומה של ונוס בבית הקריירה שלכם מדגיש את היכולת שלכם לפעול ולהפעיל בעוצמה יזמות חדשות, ואמביציה ממוקדת מטרה: רכזו כוחות, ונסו לפרוץ למרכז הבמה.

גדי

גם מרס וגם ונוס שוהים בבית הביטוי האישי שלכם ומדגישים את הצורך לפעול ולעשות בדרך הייחודית לכם, אלמנט שעלול להביא איתו ויכוחים ועימותים ודרמות זעירות. מאבקי אגו מיותרים עלולים להתיש אתכם ולהסיט אתכם מהמטרה. נסו לוותר עליהם.

דלי

זוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לאי הבנות עשייה מואצת על חשבון איכות וניתוקי קשרים: נסו להתאפק, לחפש את המכנה המשותף ולא המפריד, ולגלות סבלנות.

דגים

זהו יום של לחצים מכיוונים שונים: הירח שוהה בבית המשפחה שלכם ומדגיש את הצורך בהשקעה משפחתית, בעוד מרס וונוס בבית הזוגיות והיחסים מדגישים את הצורך בהשקעה בזוגיות ובקשרים קרובים ובעיקר בפרטנרים שלכם: המנעו מהצורך לומר את המלה האחרונה, ואל תשכחו את החיוך…

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן