תחזית ובלוג יומי – יום רביעי – 14 ליולי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 14/7

ירח  בבתולה 120 אורנוס 150 סטורן

שמש במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (כניסה)

מרקורי בסרטן 120 יופיטר

ונוס במזל אריה צמידות מרס (מדויק!) 150 נפטון

מרס במזל אריה 150 נפטון

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הצמידות בין מרס לונוס נמשכת גם היום, עבל היום ונוס כבר התקדמה כך שהיא קצת לפני מרס, מה שאומר שהיא מובילה בקו קצת פחות אגרסיבי, בשאיפה.

אבל.. העצבנות וחוסר השקט עדיין בשטח, ועם הצמידות הזו והשמש שמתקדמת לקראת עימות עם פלוטו, יש בהחלט סיבות למתח.

יוצא מהכלל הוא דווקא..מרקורי שלנו. הוא בודד לו במזל סרטן הרגשני ולו רק זוית אחת, הרמונית, ליופיטר כוכב השפע… שני הילדים המתוקים משחקים להם במשחק מחשב בין גלקטי ביסוד המים, ומרככים את האווירה.

אבל כל הכובד של המפה, כל העוצמה שלה, שואפים קדימה אל תוך סוף השבוע ואל זוית העוצמה הזו בין השמש לפלוטו: כאן – נצטרך להזהר כולנו, ולפעול במקסימום מיקוד ללא סיכונים מיותרים.

זה לא יהיה קל…

וכבר עכשיו, ברביעי, אפשר להתחיל להתכונן: עוצמים עינים, מדקלמים אור ואהבה שלוש פעמים, וחושבים על צבע… לי למשל יצא ורוד.

למה ורוד? למה לא, בעצם? זו האנרגיה של ונוס, והיא רכה וורודה. עוצמת הרכות – היא זו שאיתה אנחנו פועלים בימים אלה, לפחות עד מחרתיים.

ואיך נראה כל זה במפת השמים?

 

 

@

 

תחזית האהבה של השבוע

 

 

 

@

 התחזית השבועית הרגילה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 11 ליולי 21

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  14/7

טלה

הירח שוהה במזל בתולה, והיום ומחר הם ימים שמתאימים לסידורים מסוגים שונים, בעיקר כאלה ששכחתם או סתם התעצלתם כמו תשלומי חשבונות.. פשוט לעשות – ולשכוח.  ונוס עדיין צמודה למרס שלכם, והטל שלנו רגיש מתמיד..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין צמודה למרס האסרטיבי, ולשור שלנו יש אמביציה חזקה במיוחד לרוץ ולהוכיח, אבל גם פתיל קצר, כי הצמידות עם מרס לונוס זה כמו סדין אדום לשור: כשהוא כועס – עדיף לא להיות מולו… קפיש?תרגיעו אותו, ומהר.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לעשות צעדים חמודים במזל סרטן, והתאומי שלנו פתאום מגלה מחדש את נפלאות הבית, גם כי כיף להביא כביסה או שוב להזכר בשניצל וגם להביא קופסאות הביתה, וגם כי סוף סוף הרגש מדבר, וגם החיבוקי אפעס חזק יותר..

סרטן

משהו טוב קורה עכשיו לסרטנונים המופנמים שלנו: מרקורי כוכב התקשורת נמצא כעת במזל שלכם ומחזיר אליכם את כל המלים שהיו חסרות לכם לאחרונה, אם בקטע של כעסים וחיסול חשבונות, ואם בקטע של יזמה  ופעולה… דברו, ועל הכל.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה אמנם לנוע במזל סרטן הרגשני והביתי אך כבר נכנסת לאיטה אל תוך זוית העימות עם כוכב פלוטו הכוחני והיצרי שממול. זהירות – זו הולכת להיות מלת המפתח בימים הקרובים, ובכל תחום, אריות.

בתולה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם מגיע גם הזמן שלכם, בתולות: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי המוזר שלכם חוזר לו, וזהו זמן מצוין לקחת את עצמכם בידים, ולהזיז דברים: פגישות חשובות לצורך יזמות מעניינות או קידום מה שחשוב לכם – זה הזמן.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה כשהיא צמודה יום נוסף לכוכב מרס, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך להעביר הילוך, ולהשתמש בעוצמתו של מרס כדי להזיז דברים ולקבוע עובדות בשטח. במקום לריב עם העולם – הצטרפו אליו!

עקרב

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, והעקרב הסוליסטי יכול דווקא היום לקדם את התכניות שלו בשתוף עם מוסדות וארגונים באופן חיובי וזורם. זמן לחפש את מי שחושב כמוכם, ולא לרטון ולקטר שאתם לבד במערכה, עקרבים. נועו קדימה!

קשת

אמביציה ודרייב – שתי המלים האלה שהפעילו אתכם בעוצמה אתמול, רלוונטיות גם ליום הזה, קשתים. כעת לוקחים את האנרגיה הזו שיש ליופיטר שליט המזל שלכם שעסוק כעת בתהליכי מימוש בהילוך אחורי, ופותחים את הדלתות שכבר זמן רב רציתם לפתוח.

גדי

השמש ממשיכה לנוע קדימה במזל סרטן ממול, ומאפשרת לגדי שלנו שאוהב לפעול לבד לחשוב על אפשרות של שיתופי פעולה פורים לצורך התמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד. נסו להתמקד במה שחשוב באמת כעת, גדיים, ולא בהסחות דעת.

דלי

היום הזה כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, בעיקר פעולה  שיש בה איזשהו אלמנט של הימור, או סיכון. יום מצוין לשיחות עומק מכל סוג, לשיחות בירור למיניהם, ולמלים כנות שמזמן לא אמרתם.

דגים

הצורך בשיחות של אחד על אחד ובגובה העינים ממשיך גם היום, אלא שהיום כדאי לערוך את השיחות האלה דווקא עם מי שפחות נוח לכם לדבר, ולכן דווקא איתו זה חשוב ומשמעותי… כעסים, תסכול ואפילו אהבה – זה הזמן למלים שעוסקות בכל אלה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן