תחזית יומית – יום חמישי – 1 לאפריל 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

יום חמישי  1/4/21

ירח  בקשת 120 ונוס ושמש 90 יופיטר 60 פלוטו

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל 90 מרס (יציאה) צמידות נפטון (יציאה) 60 פלוטו

ונוס במזל טלה 60 סטורן ומרס

מרס במזל תאומים  120 סטורן ויופיטר

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

אחרי יומיים במזל עקרב עובר הירח למזל קשת האופטימי, וביחד עם השמש וונוס במזל טלה אפשר להרגיש איך האש הזו של שלושת המזלות האלה בהחלט מנסה להכניס גיצים של אופטימיות ושמחה לאוויר.

הירח הזה יוצר זויות הרמוניות עם השמש וונוס במזל טלה, וזוית פרקטית עם פלוטו היצרי, שמאפשרת גם שיתופי פעולה נאים למטרות של עשייה משותפת.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו שוהה עדיין במזל דגים הרגשני ועדיין קרוב לנפטון כך גם שדרך קבלת ההחלטות שלנו ושיקול הדעת הבסיסי עדיין לא במיטבם.

אולי משום כך כדאי לשקול המשך עשייה ויזמה בדברים שחשובים לכם בשבוע הבא, והשבוע הזה להניח מעט לדברים, עד שהצטלל מזג האויר הקוסמי, המעורבות הרגשית הגבוהה תתפוגג בהדרגה, ושוב אפשר יהיה לראות באופן ברור יותר את החיוך.

זוית הרמונית נוספת מגיעה מצדו של מרס, כוכב האקשן שלנו: הוא יוצר שתי זויות כאלה עם סטורן ויופיטר, והן רומזות שהתחלות חדשות שנוצרות כעת ברוח טובה ומתוך שיקול דעת אמיתי, יזכו לסבירות גבוהה יותר של הצלחה בטווח הבינוני והארוך.

מה אומר כל זה? שאנחנו כאילו בתוך סוג של פסק זמן זעיר, מעין בועה קוסמית שמאפשרת לנו לנו לנו בבטחון יחסי בחלל הזעיר שסביבנו בעוד שגלובלית מתרחשים דברים שאינם בשליטתנו, אבל אם ניקח את אנרגיית האש הזו של הירח השמש וונוס ונעשה לביתנו, נוכל לראות לא רק הצלחה אלא גם שיפור במצב הרוח שלנו.

והרי בסופו של דבר דיס איז וואט איטס אול אבאוט.. ביומיום, לפחות.

ולגבי האסטרואיד הגדול המתקרב לכדור הארץ ומאיים להתנפץ עליו בעוד שבועיים שלושה – דיה לצרה בשעתה… אמנם הסכנה הממשית ממנו היא רעידות אדמה והתפרצות הרי געש, אז בואו ונקווה שזה לא יקרה באזורנו. אם כי כרגע זה אמור להתרחש בים התיכון, ואז אם יהיה צונמי, כי אז חוף שרתון…

טוב, די עם הספקולציות.

ומכיון שהחודש הזה, חודש אפריל, הוא טלאי במהותו – הרי כמה מלים לא על הטלה אלא דווקא על בת הטלה…

@

 

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  1/4

טלה

הירח שוהה היום במזל קשת השייך ליסוד … גם הוא, אלמנט שאמור להפוך את היום הזה ליותר נינוח עבורכם, טלאים. זה הזמן להתמקד בצד ההרפתקני חסר הגבולות שלכם, ו…לטוס קדימה.

שור

בגדול יש קונפליקט היום בין אנרגיית האדמה המעשית של השור לבין אנרגייה האש של הקשת, אבל שור חכם ידע לנתב את זה בדיוק לאן שירצה. ויש כאלה.. העניין הוא לקיחת הסיכונים של היום הזה, והחלטות פזיזות. זהירות.

תאומים

מיקום הירח במזל קשת ממול מדגיש היום את הצורך גם בדיאלוג בזוגיות וביחסים וגם בצורך בשתופי פעולה עם אחרים. אולם מרס שנמצא עכשיו במזל שלכם עלול להביא איתה גישה תוקפנית מדי… הזהרו שלא לקלקל יחסים.

סרטן

הירח הקשתי המוחצן הוא קצת יותר מדי הרפתקני עבור הסרטנון המופנם, ולכן דווקא היום כדאי להזהר מהחלטות קיצוניות כשמצב הרוח שלכם משתנה, סרטנונים. זוית פעולה בין הירח ליופיטר מגבירה את הצורך בחיבוק..

אריה

הירח שוהה היום במזל קשת וכל האש הקשתית הזו היא נפלאה עבור האריה שזקוק עכשיו להרבה אנרגיה. זהו זמן יצירתי במיוחד שבו אפשר גם לחשוב מחוץ לקופסה וגם לממש רעיונות ויזמות חדשות. תנו גז, אריות..

בתולה

נושאי בית ומשפחה דורשים היום תשומת לב מיוחדת, בתולות. זהו זמן טוב לארגן מחדש את הבית וסביבתו, ובעיקר לשדרג את האווירה בבית. זמן לקדם תקשורת חמה ואוהבת.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אבל מזל טלה הוא קצת אסרטיבי מדי לויברציות העדינות של בן או בת מזל מאזניים… נסו להוריד ווליום, ולגלות סבלנות ואיפוק.

עקרב

נושאי חומר וכספים על הפרק, וזה בדיוק הזמן להתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם, עקרבים. כעת הזמן לסגור את האוברדראפט אם אפשר, להחזיר חובות, ולנסות ולחזור לבסיס פעולה יציב ומאוזן יותר.

קשת

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם מגיע גם הזמן שלכם, קשתים. הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן לפגישות חשובות במיוחד,  מהסוג שעוזר לקדם דברים, או עוזר להכיר קולגות.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, גדיים, אבל דווקא היום כדאי להוריד הילוך ולהוריד במקביל את מינון הפעילות שלכם: כעת הזמן בעיקר למנוחה, ולטעינת מצברים. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק שקטות.

דלי

הדלי נחשב למזל חברתי למדי, אבל הצד החברותי שלכם עוד מתגבר כשהירח שוהה גם הוא בבית החברתי. זהו זמן מצוין להתמקד במטלות שעל שולחן העבודה: לבצע – ולשכוח מהן.

דגים

קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, דגיגים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ועוזר לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ובמקביל – גם את התדמית שלכם. יום מצוין לעמידה מול קהל, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן