תחזית יומית – יום רביעי – 10 לפברואר 21

אז… מה קורה היום בכוכבים?

ירח במזל דלי צמידות סטורן

שמש במזל דלי 90 מרס (יציאה) צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי 90 מרס (מדויק!)

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) צמידות יופיטר (כניסה)

מרס במזל שור 

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח מכביד היום בשעות הבוקר: הוא צמוד לסטורן הנוקשה, ולא עושה לנו חיים קלים. די עם הקיטורים, הוא אומר: הגיע הזמן להפשיל שרוולים, ולהכנס לעבודה.

אבל הכובד הזה של הירח תופס עוד חלקים. למשל… מה קורה עכשיו בחשבון הבנק שלנו? והחיסונים? והבחירות? כן, לא חסר סיבות: כובד זה כובד… הקטע הפרקטי הוא זה שבעיקר מכביד היום.

אבל האישו היום הוא הזוית בין מרקורי למרס: זו זוית עצבנית חסרת סבלנות עם פתיל קצרצר, מה שגורם לכולנו להגיב לפעמים עוד לפני שמגיעה הסיבה לתגובה, בעיקר מהבטן ולא מהראש, וזה עלול להיות הרסני גם לקשרים שלנו וגם לסיטואציות עצמן.

הפתיל הקצר הזה נוצר כשאנחנו מזדהים יתר על המידה עם הרעיונות העקרונות והמלים שלנו, וכעת כשאנחנו לפני בחירות בזמן החיסונים הסגרים והעומס הרגשי בגלל כל אלה, מספיקה לפעמים סיבה קטנה מאוד כדי שנתפרץ על מישהו או על משהו, ונכנס לעימות.

מה עושים? מתאפקים… נכון, זה לא קל, אבל לא חייבים להגיב למישהו שכתב על חיסונים ברשת החברתית, או מישהו שנכנס לעימות בגלל ביבי: אפשר לשים את הדברים בצד לרגע, ליהנות פה ושם מהשמש החמימה שבחוץ, ולסגור שמלים קשות באמת – אי אפשר להחזיר, ולפעמים גם יחסים, מה גם שעכשיו הילוכו האחורי של מרקורי ממש ממש לא תורם לכך גם הוא עם הצורך הזה בסגירת מעגלים, בלשון המעטה.

אז בגדול – איפוק, סבלנות, אורך רוח, ועוד כמה מלים נחמדות מסוג זה שיעזרו לנו לעבור בשלום עוד יום אחד בתקופה המוזרה והמתוחה הזו.

 

@

 

והנה התחזית השבועית למי שלא קרא

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 לפברואר 21

כוכבים  ואוהבים : תחזית אהבה 7 לפברואר 21

 

מיאיר 🙂

 

 

 

ואסטרו זום…

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

#

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 10/2

טלה

זוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת למרס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה יום מתוח במיוחד, טלאים. לכן חשוב בעיקר היום לשמור על רוח טובה, ובעיקר – לא להסחף למלים קשות ולמאבקי כוח מיותרים.

שור

מצד אחד ממשיך כוכב מרס להביא אליכם ים של אנרגיה עוצמתית והרבה כוח להתמודד עם יזמות חדשות. מצד שני, ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת יותר ויותר ליופיטר כוכב השפע, והאופטימיות מתחזקת: נסו לנצל את שני אלה, ולרוץ קדימה.

תאומים

על פניו זה נראה כמו היום הטעון של השבוע מבחינתכם, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם יוצר היום זוית פעולה מדויקת עם כוכב מרס, אלמנט שמביא איתו פתיל קצר ותגובות קיצוניות. נסו להמנע מויכוחים שעלולים לגלוש למניפולציות ואלימות מילולית.

סרטן

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, סרטנונים. דיאלוג בזוגיות וביחסים שלכם, דיאלוג בין אדם לחברו, דיאלוג בתחום המקצועי עם שותפים ובני ברית. זהו יום טוב לשיחות עומק של אחד על אחד, ובגובה העינים, סרטנונים, גם לצורך בירורים וגם לצורך החלפת מידע.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת בהדרגה מתוך הצמידות שלה עם מרקורי כוכב התקשורת, אבל היכולת לחבר היום מעשים עם מלים ורעיונות עם כוונות, חזק מתמיד. הירח הגדיי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, ולהגדיר מטרות.

בתולה

פתיחות לרעיונות חדשים מומלצת היום, ביחד עם היכולת שלכם לעשות דברים קצת אחרת, ולחשוב מחוץ לקופסה. כעת הזמן לפעול בזהירות: זוית פעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין מרס עלולה לגרום למתחים ולחצים, וכדאי להמנע מתגובות תוקפניות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת מתוך הצמידות המכבידה עם סטורן הנוקשה ומתחילה להצמד ליופיטר כוכב השפע. זוהי צמידות אופטימית מאוד, וזהו זמן טוב להתחיל להכין תכניות פעולה לצמיחה ועשייה, ולהשתמש באנרגיה הזו בימים הקרובים כדי לקדם פעילות.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, עקרבים. הירח שוהה לו במזל דלי המאכלס את בית התקשורת שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם לדבר על מה שמשמעותי מבחינתכם ובעיקר לשתף ברגשות. זמן טוב לאפשר למלים לעשות עבורכם את העבודה.

קשת

ונוס הרגשית מתקרבת לאיטה לצמידות עם יופיטר שליט המזל שלכם והרגשות מתחילים להתחמם בהדרגה. ונוס עוזרת לכולנו לפתוח את הלב וכעת הקשתים הם אלה שיכולים להתחבר מחדש לאהבה, ובעוצמה. אם האהבה לא בסביבה – זה הזמן ליזמה רומנטית…

גדי

הירח שוהה יום נוסף בבית הכספים שלכם, וכל מה שהתחלתם לדבר לדסקס  ולפתוח אתמול – היום הוא הזמן להמשיך בכך ולא לוותר על המומנטום, למרות שהגדי בעיקרון הוא לא מזל פתוח ומשתף פעולה בקלות. תנו למה שחשוב לצאת ותאמו תכניות בהתאם.

דלי

יש לא מעט תכניות ליום הזה וזהו גם זמן מצוין להפעיל אותן אבל כדאי לתת לירח זמן להתקדם במזל שלכם.  לפחות בתחילת היום. כעת הזמן להוריד הילוך לפחות עד שעות אחר הצהריים ואז להתחיל לתת גז בהדרגה, ולאפשר לעצמם לקחת יזמות חדשות שרציתם בזמן האחרון, ורק דחיתם אותן…

דגים

הירח הגדיי הופך את הדגיגים שלנו לחברתיים במיוחד. זהו זמן מצוין לעשות לכם חברים חדשים, להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולהחזיר טלפונים לחברים ומכרים שרק מחכים שתחזרו אליהם.. זמן מצוין לחדש קשרים מהעבר, ולהחזיר את החיוך, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן