תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 11 לפברואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

11/2 חמישי

ירח בדלי צמידות שמש

שמש במזל דלי

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי 90 מרס (יציאה)

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) צמידות יופיטר (כניסה)

מרס במזל שור 

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אוהו, איזה יום מעניין…

אבל ראשית, לפני שאשכח: החלטנו לעשות בליינד דייט למרס וונוס ולהפגיש אותם בסילבסטר פרטי שאנחנו בחרנו, ובו נתבונן במפת הלידה של כל מי שירשם לערב הזה, להבחין היכן נמצא מרס והיכן נמצאת ונוס שאחראים בעקיפין או במישרין על המשיכה ועל הצד הזוגי במפה, להבין את מהות הדיאלוג ביניהם בימים טרופים אלה, ולעזור להם למצוא אהבה בשנה המורכבת הזו..

מתאים לכם?   מוזמנים באהבה

 

רינת ויאיר.

 

 

ולגבי היום – אז ככה: שמש במזל דלי, ירח במזל דלי, יופיטר במזל דלי, סטורן במזל דלי, ונוס במזל דלי, וכמובן מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי: ששה כוכבים במזל דלי בו זמנית – מקבץ נדיר וגדול מהרגיל, ללא ספק.

יפה…

ועכשיו, כשסיימנו להתפעל – מה זה אומר? 😊

ראשית, צריך להבין את הרוח הדליית, ולמרות שהסברתי אותה פה ושם אחזור על זה שוב: ראשית, המדובר לא במזל דלי בעצם אלא בדלאי, האיש שנושא איתו דלי מים כפי שהיה מקובל בעת העתיקה, לכל מי שהיה צמא ברחוב. בסמל המזל הדלאי שופך את המים החוצה, וזו המהות הדליית: לשפוך החוצה לעולם את התכנים שלנו, לחברה שממול, ולא להשאיר אותם בבטן, אצלנו. ואם לסכם בשתי מלים – לשתף ולחלוק.[

כשקבוצת כוכבים גדולה כל כך נמצאת בפרק זמן מסויים במזל אחד היא כאילו קובעת את הגישה הכללית של האנרגיה הזו, ובמקרה הזה האנרגיה הדליית הזו מדברת על החיבור הקולקטיבי הגדול, על היכולת שלנו לצאת מעצמנו, להיות חלק מהקהילה הגדולה שסביבנו, ולתרום לה בעצם נוכחותנו, אך לא רק.

אז בגדול – היר ווי אר, מה שנקרא, ולמרות כל חילוקי הדיעות המלחמות הפנימיות והחיצוניות החיסונים הבחירות ומה לא – אנחנו עדיין קהילה שכזו, שזקוקה לא להכרה על ידי הקהילות האחרות אלא גם לדיאלוג בינה לבין עצמה.

האם זה יכול להתרחש? ובכל, זה בעצם מתרחש כל הזמן, אבל לא בצורה מודעת אלא בזרמים תת קרקעיים שמשיקים לכל מיני זרמים אחרים, ואת האאוטפוט של זה אנחנו רואים במדיה החברתית בדמות כל מיני פוסטים כאלה ואחרים.

הדגש היום הוא בעל להיות משהו למישהו אחר, מחוץ לעצמנו. כל אחד בוחר לו את הנתיב שלו לזה בדרך הלא מודעת שלו, מגשש באפלה, נותן ולוקח, נואם ובורח, מכווץ ומותח, בקצב בצורה ובאנרגיה שלו.

ביחד. טוגדרנס. המלים האלה אף פעם לא דיברו אלי, האמת. אני סוליסט פרוע. אבל עכשיו אני מתרכך, ובעיקר נפתח לרעיון של נתינה למסה גדולה יותר של אנשים שהם יותר מאחד, כלומר לא לעשות מפה אסטרולוגית רק לאדם אחד אלא להתבונן במפות האלה בקבוצה ולאפשר למכנה המשותף בין כולם לעלות לצוף ולהציף, לחבר ולשייך, והטוגדרנס הזה עושה את זה מיוחד, אישי ולא קבוצתי כמו שאפשר היה לחשוב, ואפילו להיפך.

זוית הפעולה בין מרס למרקורי מתחילה להתפוגג והמתחים יורדים. ונוס תגיע לצמידות מדויקת עם יופיטר בסופ'ש ומרקורי בהילוכו האחורי יצמד באופן מדויק לונוס גם הוא, ואז כלומר מחר נוכל לחבר את כל האנרגיות האלה ולחפש אנשים סביבנו כדי להתחבר אליהם, לתת להם, להעניק משהו מעצמנו.

האם זה אפשרי? אם נוכל להוריד קצת את מסך הציניות הניכור והאווירה הלוחמנית אז.. אפשרי.

זו האווירה שמפעילה אותי היום. מהמקום הזה פתאום התחשק לי להפגיש את מרס וונוס בוולנטיין למשל, לאפשר לאנשים לראות איך המרכיבים האלה יושבים אצלם בבטן, בקישקעס ללא ציניות או ביקורתיות.

היום, מחר, בסופ'ש… רק זה. מן נסיון כזה. פשוט להוריד איזה קליפה או שתיים ולהתמסר לנתינה הדליית המוזרה הזו בלי חשבונות, ולראות מה יקרה.

נשמע קצת מעורפל, יודע, אבל זה בדיוק חלק מזה: לא להחליט עבור אחרים איך ובאיזה אופן. רק לגבי עצמי.

שויין. הולך לשפוך את הדליי שלי ולראות מה יקרה.

 

@

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

בקיצ.. כיף. 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

 

חמישי 11/2

טלה

על פניו זה נראה כמו היום החברתי של השבוע,  טלאים. מיקומו של הירח במזל דלי שם את הדגש על היכולת שלכם להפתח מעט וליצור לכם חברים חדשים, למרות שזוית הפעולה עם מרקורי מביאה איתה מתחים ולחצים. הרחיבו את המעגל החברתי.

שור

הצמידות של ונוס עם יופיטר כוכב השפע מתחזקת והולכת, ולאט לאט אפשר גם לראות את הצד האופטימי מתחזק ביחד איתה. במקביל מתחזקת גם השפעתו של מרס ששוהה במזל שלכם. זהו זמן טוב ליזמות חדשות לשבוע הבא, ולהתחלות מעניינות.

תאומים

הירח שוהה במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר, והוא מביא איתו תקשורת קלילה יחסית. מרקורי ממשיך לנוע אחורנית ולהתרחק מזוית הפעולה שלו עם כוכב מרס, ולאט לאט גם הלחצים והמתחים יורדים בהדרגה. צמידות שלו עם כוכב יופיטר מתחילה להתחזק.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם צמוד היום לשמש, אבל הצמידות היא במזל דלי, מיקום מוחצן וחברתי עבור הירח הרגשני והמופנם. ביום שכזה חשוב לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות ובעיקר לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, סרטנונים. בי קול.

אריה

צמידות של הירח עם השמש שליטת המזל שלכם בבית הזוגיות והיחסים מצביעה על צורך לשדרג את הדיאלוג הזוגי בחייכם, והדיאלוג בכלל. זהו יום מצוין להשקעה אמתית בכל מה שקשור לשיתופי הפעולה שלכם, אם מבחינה זוגיות ועם מבחינה עסקית, ולעשייה ממוקדת מטרה עם בני ברית בתחום המקצועי.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע אחורנית ויוצא לאיטו מתוךל זוית הפעולה עם כוכב מרס. במקביל הופך מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי למצוין עבור אלה שמשקיעים עכשיו בתחום המקצועי ובעבודה בכלל. זמן טוב לשינוי קונספט ולמעבר לתחום הטכנולוגי.

מאזניים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי כולל היום גם את הירח והופך אתכם לאטרקטיביים במיוחד, מאזנאים. זהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר מעצמכם במה שאוהבים, לרגש ולהתרגש, ובעיקר לפתוח את הלב, ולהשקיע באהבה. כעת הזמן לתת לה מקום גדול יותר בחייכם.

עקרב

נושאי בית ומשפחה מודגשים היום אפילו יותר מבחינתכם, עקרבים. זהו זמן לתת מקום גדול יותר לדיאלוג הביתי והמשפחתי, להשקיע קצת יותר ביחסים עם ההורים, ולשדרג את הדיאלוג עם צעירים במשפחה שכעת זקוקים להרבה יותר תשומת לב מהרגיל. דברו ושתפו איתם בכל ונסו להבין מה עובר עליהם עכשיו.

קשת

ונוס הרגשית נצמדת יותר ויותר ליופיטר כוכב השפע שלכם ומביאה איתה גישה הרמונית ומכילה, ובעיקר פתיחות גדולה לרעיונות חדשים ולאנשים לא מוכרים. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בתקשורת אסרטיבית, לקחת יזמה, להזיז דברים, ולא לדחות דברים לשבוע הבא או לסמוך על אחרים.

גדי

הצד הפרקטי שלכם דורש היום מיקוד ואיפוס, כשמקבץ הכוכבים הגדול נופל על בית החומר והכספים שלכם. זהו זמן להיות מעשיים, לקחת את העניינים לידים, להפשיל שרוולים, ולצאת למספר שיחות הקשורות לעבודה ולכספים, תוך כדי תהליך של התארגנות מחודשת בשני הנושאים האלה.

דלי

אלא השמש ונוס מרקורי סטורן ויופיטר שנמצאים במזל דלי מצטרף היום גם הירח, והמקבץ הענקי הזה מביא אליכם כמה וכמה אפשרויות מעניינות להרחבת אופקים ולשתופי פעולה מצוינים ואיתם – ליכולת להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. זמן לאסוף כוחות, ולציין מטרות.

דגים

מקבץ של ששה כוכבים במזל דלי עלול לגרום לכם להרגיש שהאקשן האמיתי לא מתרחש דווקא בסביבה שלכם, ולגרום לתחושה של חוסר שליטה מסויים. זהו זמן לנסות ולהוריד מטלות ומשימות מסדר היום, אבל במקביל – לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ולדחות דברים למחר – או לשבוע הבא, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן