תחזית יומית ובלוג – שלישי 9 לפברואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  9 לפברואר

ירח בגדי צמידות פלוטו 120 אורנוס ומרס

שמש במזל דלי 90 מרס (יציאה) צמידות מרקורי (מדויק!)

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי 90 מרס (כניסה)

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) צמידות יופיטר (כניסה)

מרס במזל שור 

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

צמידות של הירח עם פלוטו היצרי והכוחני אינה קלה, והצמידות הזו מפעילה אותנו היום בעוצמה בכל פעם כשעולה גרוי כזה או אחר, מלה שלא במקום, אגו פעיל של מי שעומד מולנו, ודרמות קטנות ומעצבנות בדיוק כשאנחנו צריכים שקט, אבל הילוכו האחורי של מרקורי והקלקולים הקטנים הביטולים המרגיזים והלו'ז שאנחנו ממש לא מצליחים לעמוד בו היום, מביא איתו קיטור ומירמור, חריקת שיניים וגרגור.

כן, הפעם הילוכו האחורי של מרקורי סוחט אותי ממש: הוא מביא איתו כמה וכמה אנשים שמתעניינים אבל לא חוזרים, פגישות שמתבטלות, אנשים מרוגזים עלי בגלל ששכחתי להתקשר (ובצדק) ועוד מיני גורמים מגורמים שונים שמזכירים שלי שאמרתי… והבטחתי… וקבעתי… ובכלל, מה זה האיחורים האלה לאורך היום? ומי כותב הורוסקופ אחרי הצהריים?

וכולם צודקים. באסה. מצד שני, זה לא הוגן להמטיר את הכל כשהירח צמוד לפלוטו וסוחט מניפולציות, ומרקורי עושה דווקא ומביא ויברציות, ודברים לא קורים כשהם צריכים, וכשצריכים אותם הם לא נמצאים, וכשכבר נמצאים ומתיישבים לפגישה מסתבר שזה בכלל מחר.. אוווף!

אבל… יש סיבה לכל זה. מבט חטוף במצב הכוכבים היום מגלה עובדה מעניינת: השמש שנעה קדימה, נפגשת היום פנים אל פנים עם מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנע אחורנית… שתי מגמות נפגשות היום, אבל זה לא אומר שהן תורמות זו לזו, כי בלי מודעות לזה אנחנו עלולים להכנס ללופ מתיש, ולהכנס לסחרחורת של פול גז בניוטרל: מה שצריך לעשות קדימה לא מאים עכשיו, ולסגור מעגלים כשצריך ללכת קדימה לא תמיד מסתדר…

אז.. בכל זאת, מה עושים? קודם כל – תרגע (כמו הבדיחה המפורסמת). קח אוויר, תן לתנועה שבתוכך לעצור, לשבת רגע מולך, ביחד איתך, ולגלגל תובנות.

ת: מה מרגיז אותך?

אני: שכלום לא הולך.

ת: מה בדיוק לא הולך?

אני: קודם כל אני לא עומד בזמנים.

ת: זה לא חדש. אתה כזה. אבל היום זה בגלל שאתה מנסה קודם כל לעשות מה שקבעת ולא הספקת, במקום לעשות את מה שצריך לעשות באותו רגע ורק אחר כך להתפנות למה שהיה צריך קודם..

אני: (בספקנות( הממ..

ת: ועכשיו – סדר עדיפויות. מה הכי חשוב?

אני: לעמוד בזמנים.

אבל זה כי אתה מנסה קודם כל… רגע, כבר דיברנו על זה.

אני: אבל זה לא משתפר..

ת: אז בוא נתחיל מהתחלה.

כאן אני בדרך כלל נשבר, שוכב במיטה, ומרגיש יותר ויותר אשם עם כל דקה שעוברת. אז לא, מנוחה אני לא צריך. אבל מה כן? קפה! זהו!

אחרי שלוש כוסות סופסוף דברים זזים, אבל לאאאט. אני כמעט מתייאש, עד שאני מבין: הצמידות הזו בין השמש למרקורי היא כמו צמיג ענק שמאט הכל, בולם כל תנועה, ואפילו מחזיר קצת אחורנית…

ומחר מגיעה לדיוקה זוית הפעולה הזו בין מרקורי למרס, זו שהזהרתי מפניה. אני נודר להזהר כפל כפליים במלים שלי ואפילו יותר מזה – בפרשנות המלים של האחרים. מקווה שאצליח.

בחוץ השמש מרשרשת לה בין הברושים. יש מרבדים שלמים של כלניות דרומה מכאן, היא לוחשת. לא מתחשק לך לראות? הילדים משחקים זה עם זה כמו שני ילדים מושלמים מהפרסומות : ורוד, אדום, עינים נלהבות, לגו… אין ילדים כאלה. אין חיים כאלה. מה חשוב כל השאר כשהם נעים בקצב מדהים, שמח…

נוכבר!אומר מרקורי. נוכבר! אומרת השמש. הכלניות מחכות.. נוכבר! אומר היום הזה. שלח כבר את ההורוסקופ הזה, כדי שידעו להזהר מאוד מחר… קדימהההה!

שליק! שולח. המלים מסתדרות בשורה, מסדרות המצנח: את השלישית שם, כן את, להרים ראש! והנה הכל כבר אץ טס בתוך הקופסה הזו שמולי ואז מעל השדות, החממות, ותיכף מגיעות הכלניות… יוהו!

הגעתי. הגענו. טיק טק.

 

@

 

והנה התחזית השבועית למי שלא קרא

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 לפברואר 21

כוכבים  ואוהבים : תחזית אהבה 7 לפברואר 21

 

מיאיר 🙂

 

 

 

ואסטרו זום…

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

#

ומה קורה היום בכוכבים?

שלישי 9/2

טלה

הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ועל פניו זה נראה כמו היום האמביציוזי של הטלה שלנו. זהו זמן מצוין להגדיר מטרות באופן מדויק ולצאת לדרך. זמן מצוין לדיאלוג יצירתי עם סמכויות, לשליטה וכוונון של מה שאתם רוצים באמת שיקרה, וליזמות חדשות.

שור

הירח ששוהה היום במזל גדיי השייך גם הוא ליסוד האדמה הופך את היום הזה לפרקטי במיוחד. זהו זמן מצוין להשתמש באנרגיה שמביא איתו עדיין כוכב מרס ששוהה במזל שלכם, לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ולהזיז דברים. אל תדחו!

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד היום באופן מדויק כשהוא בהילוכו האחורי לשמש שדווקא נעה קדימה, ומאפשר לנו לחבר הווה ועבר, לשדרג את מה שיש עכשיו, לתכנן תכניות יצירתיות, אבל.. עדיין לא לנוע קדימה ולממש רעיונות ויזמות. יהיה מעניין…

סרטן

זוגיות ויחסים – זה האישו היום, סרטנונים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה, ולהעמיק קשרים קיימים. זוית הרמונית בין הירח לאורנוס ומרס מביאה איתה דיאלוג יצירתי במיוחד וכמה רעיונות חדשים ליזמות חדשות ומעניינות.

אריה

התחום המקצועי מצריך מכם היום התייחסות מיוחדת, גם כי הירח שוהה בבית המקצועי שלכם, וגם כי השמש שליטת המזל שלכם נפגשת היום עם מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי, ויש כמה וכמה רעיונות שיכולים לעלות כתוצאה מכך… שווה מחשבה.

בתולה

צמידות מעניינת בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין השמש במזל גדי מביאה איתה כמה וכמה אפשרויות מעניינות של שיתופי פעולה שמזמן רציתם לבצע, ואיכשהו לא הסתדר. היום הזה מביא איתו טאץ' רומנטי במיוחד: תנו מקום לאהבה בשעות הערב, בתולות.

מאזניים,

נושאי בית ומשפחה על הפרק, מאזנאים, והם מצריכים קצת יותר השקעה מצדכם. הירח הגדיי מדגיש את הצורך לפתוח דברים לעומק עם בני הבית, לשים את הדגש על כל מה שקשור לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם בני המשפחה.

עקרב

העקרב נחשב כמזל מופנם למדי, אבל כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם כדאי גם לעקרב שלנו להשתדל קצת יותר כדי לדבר לשתף ולחלוק את שעובר על עולמו הפנימי המורכב עם הסביבה. יום מצוין לדיבורים, החל מסמול טוק חביב וכלה בשיחת עומק.

קשת

הקשת ההרפתקן פוגש היום יום שבו הוא נאלץ להעיף מבט בוחן בנעשה בחשבון הבנק, ולו רק כדי לוודא שדברים קורים שם כפי שרציתם. זהו זמן טוב להתמקד בסגירת אובדראפט, בהחזר חובות, ובנסיון לחזור לאט אך בטוח ליציבות, לפחות זמנית.

גדי

היום הזה קשור במיוחד אליכם, גדיים: זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בעצמכם: יום מצוין לכל הפגישות החשובות של השבוע, ולשיחות המשמעותיות שלכם. כעת הזמן ליזמה חדשה ומעניינת שחיכתה זמן רב עד שיגיע הרגע להוציאה החוצה, ולקדם אותה ואת מה שחשוב לכם באמת, גדיים.

דלי

הירח הגדיי מדגיש היום את הצורך שלכם לפעול באופן מינימלי עד כמה שאפשר, דליים. זהו זמן טוב להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולדחות את הפגישות החשובות של השבוע שלכם למחר או מחרתיים, דליים. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט וסולידי, דליים.

דגים

חברים מכרים ידידים וקרובים – זהו זמן להמשיך ולהשקיע בהם כמו אתמול, אלא שהיום כדאי גם לפעול באופן יזמי ואקטיבי יותר, ולא לחכות שהם עצמם יתקשרו אליכם. זהו זמן טוב גם ליזמה לעשיית חברים חדשים, כאלה שדומים לכם ויכולים גם לעזור ולסייע.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן