תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 לפברואר 21

אז.. מה קורה  השבוע בכוכבים?

אחרי שבשבוע שעבר רווי האקשן החליט מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמאס לו והוא אורז וחוזר בהילוך אחורי, השבוע הוא מראה לנו בדיוק למה הוא מתכוון השובב: הוא עובר כוכב כוכב בדרכו אחורנית, נצמד אליו, מעביר לו את המסר, ו..ממשיך הלאה, תוך שהוא גם יוצר זוית פעולה למרס שבמזל שור, ומכריח גם אותו להגיב על הפעולה החצופה הזו…

כנכן, מרקורי שלנו הוא בהחלט השובב השבועי שלנו, אם כי יש לא מעט בתוכנו שקצת מופתעים מהתהליך, קצת מאוכזבים ממנו, קצת כועסים עליו,  ובכללי – לומדים שאין ברירה, חייבים לעשות אג'סטמנט,יענו להתאים את עצמנו למצב הרוח של הכוכבים, ובמקום לרוץ קדימה בהתלהבות – נותנים ברקס, מסתובבים אחורנית, ונכנסים לאיזה שבועיים וחצי של בדק בית אמיתי של מה יש, מה אין, ומה חסר כדי שהדברים ימריאו כמו שאנחנו רוצים, ויפסיקו לדשדש בסלון בזמן שאנחנו מנשנשים במטבח…

פול גז בניוטרל, אובר דואינג (עשיית יתר) או סוג של דפרסיה שקטה ומותשת – אלה חלק מהמצבים שמרקורי מעביר אותנו בהם כעת, ולפעמים נדמה שזה קורה דווקא כשאנחנו כבר מוכנים בעצם לזוז קדימה, אם אם נחכה קצת ונתבונן לעומק נראה שיש הגיון בשגעון, בזה של מרקורי בכל אופן, והדרך שבה אנחנו מזגזגים השבוע צעד אחורנית ושני צעדים הצידה, מה שנקרא צעד פולני בנוסח רומני בוורסיה פולנית, יכול להביא איתו כמה וכמה נקודות מעניינות במיוחד לחשיבה שאיכשהו לא ראינו קודם, ואפילו לשדרג את הפעולות שלנו שכבר בעצם התחלנו בשבוע הקודם.

אז… הבה ניתן לו את הכבוד, למרקורי הזה, ובכלל לכוכבים: הדברים לא קורים סתם, ואם נתאמץ ונקשיב לו ובמקום לרוץ קדימה נעצור לרגע נשחרר מחסומים ואת הצורך הזה בסיפוק מיידי שרוצה שהדברים יקרו כאן ועכשיו, נראה שלאט לאט נופלים להם כמה אסימונים פה ושם, וגם אם רעש הגשם שבחוץ קצת מפריע לשמוע, הרי כשהם מגיעים למטרה, בעדינות אך בתקיפות (מת על המלים האלה..) פתאום הכל מסתדר גם הגיונית וגם רגשית, איכשהו.

בשאיפה, כמובן. דפנטלי. לא מובן מאליו.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש בצמידות למרקורי כוכב התקשורת

@מרקורי בהילוך אחורי בזוית פעולה מדויק למרס האגרסיבי

@מרקורי בהילוך אחורי בצמידות ליופיטר כוכב השפע

@ מרקורי בהילוך אחורי בצמידות לונוס הרגשית

@ונוס הרגשית בצמידות ליופיטר כוכב השפע

 

 

הצמידות המעניינת של השבוע – זו הצמידות בין השמש שהולכת קדימה במזל דלי, לבין מרקורי כוכב התקשורת שהולך אחורנית באותו המזל.

זוהי צמידות מעניינת במיוחד, כיון שהוא מפגישה את אחד ממנועי הפעולה החזקים באסטרולוגיה, השמש, שנעה קדימה ומקבלת את כוון התנועה התקשורתי של מרקורי שנע אחורנית. משל למה הדבר דומה? לנהג שנוסע קדימה אבל מסתכל תוך כדי נהיגה רק במראה מעל הנהג שמשקפת את החלון האחורי…

מרקורי מביא איתו צורך בשדרוגים בשינויים וביכולת להתבונן אחורנית בכל תהליך שהשמש מביאה איתה, וביומים כשהם נפגשים זהו זמן מצוין, מעין חור קוסמי, שבו אפשר לשנות פעולות שעשינו לאחרונה ואנחנו לא שלמים איתן, לשדרג התחלות ויזמות או אפילו לעצור אותן לגמרי ולהתחיל אחרת, ואולי לשתף גם ניסיונות עבר – או אנשים מהעבר – בחוויית היזמות העכשוויות שלנו, ואפילו העתידיות.

זהו זמן לחבר את הזכרון הקוסמי והתקשורתי של מרקורי למנוע הפעולה של השמש, ולשם שינוי לא לחבר אותם בתנועה קדימה אלא גם להסתכל אחורה הצידה ואפלו לצדדים, לראות אספקטים שלא חשבנו עליהם קודם, לנקוט בזויות ראייה או פעולה מכיוונים אחרים ולא צפויים, ובעיקר – לחשוב לרגע מחוץ לקופסה, גם אם תיאורטית זה עלול לעכב אותנו ואת התוצאות שאנחנו מצפים להן.

השמש נעה קדימה אבל מרקורי מבקש ממנה לחשוב שוב, ולא לקבל שום דבר כמובן מאליו, בדיוק כפי שהוא עושה. בעצם הוא לא מבקש ממנה לעשות זאת אלא רק מציע לה עוד דרך חשיבה והבנה, ואם אנחנו נסכים להצעה הזו כי אז נוכל לשלב את השנים באופן מצוין ולפעול קצת אחרת, תוך שאנו מרוויחים עוד מימד של פעולה, ועוד אפשרויות חדשות של תוצאה.

מומלץ למי שמוכן לקחת סיכונים, שהרי ממילא זה התהליך שיקרה, מה שאומר שכדאי פשוט לא להלחם בו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולוה

 קשת, דגים, דלי אריה עקרב ושור.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה המדויקת החוזרת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי, לבין כוכב מרס ששוהה במזל שור.

את הזוית הזו כבר חווינו לא מזמן כשמרקורי התקדם, והיא הביאה איתה לא מעט ויכוחים ריבים כיסוחים וגישה תוקפנית ולוחמנית שגורמת לנו להזדהות באופן טוטאלי עם רעיונות ועקרונות, עד שאנחנו מאבדים פרופורציות, נכנסים לגל של תקשורת קיצונית ואפילו עד אלימות מילולית,  ויכולים לקלקל קשרים יפים רק בגלל דיעות שונות מדיעותנו שלנו.

מעניין שזה קורה לקראת הבחירות… ואולי לא כל כך מעניין ואפילו צפוי, בעצם: אלא שזה עלול לגרום להסלמת הריבים והעימותים בגלל דיעות שונות משלנו, וכדאי מאוד לא לשכוח שבסופו של דבר נצטרך להמשיך ולחיות אלה עם אלה גם אחרי הבחירות, יהיו התוצאות אשר יהיו…

בכל מקרה – לא לאבד פרופורציות!

מי יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה קשת דגים טלה מאזניים סרטן וגדי אבל בעצם… כולנו.

 

הזויות הטובות של השבוע – השבוע יש שתים כאלה, ושתיהן קשורות למרקורי בהילוכו האחורי. אם נקשיב להן, הן בהחלט עשויות לעזור ולרסן את האנרגיה התוקפנית של מרקורי ומרס ואפילו לנטרל אותה פה ושם.

הזוית האופטימית של השבוע – צמידות של מרקורי כוכב התקשורת עם יופיטר כוכב השפע.  

זו אכן אחת הזויות האופטימיות שישנן, גם כי היא משפיעה מיידית על החשיבה שלנו ועל התקשורת שלנו עם הסביבה ובעצם עם העולם. הזוית הזו גורמת לנו פעמים רבות לראות בעיקר את החיובי בכל סיטואציה, או לפחות לרכך את ההשפעות הקשות שישנן בה, ולגרום לנו לפעול באופן חיובי כדי לנטרל את השאר, ובעיקר לחזק את הצד החי השמח החיובי והבריא שבתוכנו.

מצד שני, הזוית הזו עלולה לעוור את עינינו מול סכנות מסויימות שמולן אנחנו ניצבים עכשיו, בעיקר אם היא גורמת לנו – וזה בהחלט אפשרי – סוג של אופטימיות יתר, אלמנט שמביא איתו באופן טבעי שיקול דעת גרוע והחלטות שגויות.

זו זוית נפלאה אם מבינים שהיא רק חלק ממה שקורה, ובעיקר אם מבינים שהילוכו האחורי של מרקורי אכן מביא איתו גישה אופטימית אבל עלול לבלבל אותנו מבחינת הפוטנציאל המעשי של הזוית: בגלל הילוכו האחורי של של מרקורי זה קשור יותר לאופטימיות לפעולות שעשינו, או לגבי תיקון של פעולות שעשינו ולא עלו יפה וכעת אפשר לארגן אותן מחדש.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים.

 

 

הזוית הרגשנית של השבוע – זו הזוית האופטימית השניה, והיא זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי לונוס הרגשית שגם היא עכשיו במזל דלי ויוצאת בהדרגה מהצמידות עם סטורן הנוקשה.

בעיקרון זו זוית חביבה למדי והיא מצוינת בעיקר למי שנולד איתה במפת הלידה: מרקורי כוכב התקשורת שלנו צמוד כעת לונוס הרגשית, ומגביר את היכולת להפוך את מרקורי לדברן נפלא כשהוא מקבל את הקסם האישי של ונוס, בעוד עולם הרגשות מקבל יכולת מופלאה להפוך את רגש למלים ולהשתמש בהן בחכמה, ביעילות וביצירתיות.

גם הצמידות הזו היא בת יומיים שלושה בלבד, אבל ביומיים שלושה האלה אנחנו יכולים לפרוץ במלים שלנו דלתות שעד עכשיו לא פתחנו ולשכנע אנשים לפעול איתנו או לסייע, להקסים בני או בנות זוג פוטנציאליים, ולתת לרגשות שלנו לדבר – תרתי משמע –  ולהיות מובנים יותר למי שמכיר או לא מכיר אותנו, וכמובן גם משכנעים יותר.

זהו זמן מצוין לוידויי אהבה מצד אחד, ומצד שני – ליזמות מקצועיות וכלכליות כשבעזרת כוח השכנוע והקסם האישי שיש לנו עכשיו, הדברים גם יכולים לא רק להשמע, אלא גם להיות מתורגמים למעשים, ולעובדות בשטח.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, שור, מאזניים עקרב וטלה.

 

 

הזוית החיובית של השבוע – האם באמת יש דבר כזה, הזוית החיובית המושלמת? ברור שלא, אבל אחרי שקראתי לזוית עם ונוס הזוית הרגשנית, ולזוית עם יופיטר הזוית האופטימית – עכשיו כשהשנים האלה יוצרים צמידות זו עם זה, נגמרו לי הסופרטלטיביים הגדולים, ונותרה רק המלה חיוביות שהיא מלה אולי דלה יחסית, אבל היא תמיד עדיפה על פני זויות תוקפניות או אגרסיביות.

אינני יודע אם לצמידות הזו בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע לקרוא זוית של אופטימיות רגשנית, או זוית של רגשנות אופטימית, ואולי אפילו גם וגם… בסופו של דבר התפשרתי על המלה חיובית, בעיקר כי הצמידות הזו מורכבת משתי הפלנטות הכי חיוביות על פני גלגל המזלות, ונוס הרגשית ויופיטר האופטימי.

ואכן, הצמידות הזו מחברת את עולם הרגש שלנו לעולם השפע שמייצג יופיטר, אבל פעמים רבות התוצאה עלולה להיות שונה ממה שחשבנו, שכן צמידות בין השנים האלה עלולה להגביר מאוד את הצורך בפינוקים, באוכל, במתוקים, בנוחות, כשיופיטר עוד מקצין את הרצון של ונוס בפינוקים והנאות.

יופיטר מביא איתו בעיקר התרחבות של אזורי פעולה, אופטימיות, גישה חיובית, ואפילו יוזמות עשייה וקשרים עם חו'ל. אבל כשהמדובר בוונוס – יופיטר עלול להרחיב דווקא את הכרס ולהקטין את החורים בחגורה..

הצד החיובי של הזוית הזו היא מתן אפשרויות להרחיב אזור פעולה והשפעה עם הרבה קסם אישי וקשרים. אולם השפע שיופיטר מביא איתו יכול לקבל תצורה שלילית של סולם ערכים אך ורק חומרי, ושל שפע מאוד ארצי: כספים, פינוקים, ונוחות גם על חשבון הבריאות שלנו.

מה כן כדאי לעשות השבוע הזה עם חלק מהזויות החיוביות האלה? לקנות למשל כרטיס פיס, ולתת אפשרות לגורל להכנס לחיינו ולחלק לנו חלק ממתנותיו של יופיטר.

אלמנט נוסף – יצירת קשרים חברתיים חדשים וקשרים אישיים, יזמות פרקטיות לעשייה באזורי פעולה חדשים ולא מוכרים, וכמובן קשרים עם ח'ול, רק שחבל שדווקא לשם קשה עכשיו להגיע, אבל האינטרנט והזום, כפי שראינו, מגיעים גם לשם, וטוב שכך.

מי יהיה המושפע העיקרי מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, אריה טלה גדי וסרטן.

 

ואיך כל זה נראה בשמים, במפת הכוכבים השבועית?

 

והנה עוד תחזית מעניינת במיוחד לשבוע: איך מנצלים את הילוכו האחורי של מרקורי כדי לסגור קשרים שמיצו את עצמם? מה קורה כשנזכרים באקס או באקסית המיתולוגיים דווקא עכשיו כשאנחנו מנסים להמשיך הלאה? ולמה הקלוז'ר באהבה חשוב לא פחות מהתחלת הרומן? מרקורי בהילוכו האחורי יעביר לנו שיעור נפלא בזה, והוא עושה זאת ב…

כוכבים לאוהבים – תחזית האהבה השבועית – 7 לפברואר 21

כוכבים ואוהבים: תחזית אהבה שבועית – 7 לפברואר 21

 

עוד משהו מעניין שקורה מחר, יום ראשון, ב 8 וחצי בערב:  ערב פתוח וחינמי שעוסק בשאלה שעולה מכל מפה אסטרולוגית:מי אני – ומי אני באמת? 

כל אחד מאתנו הוא אישיות מורכבת מאוד. אולם אפשר לומר שהחלוקה הבסיסית היא די ברורה: מי אני באמת, במהות, ומה אני מציג לעולם. ובעצם, האני האמיתי שלי שמייצגת השמש, מול מה שאני מציג לעולם, שמציג האופק במפת הלידה.

פעמים רבות אנחנו מה שנקרא 'נכנסים לסרט' שאנחנו מציגים לעולם ומנסים להוכיח שאלה באמת אנחנו: באופן טבעי יש לזה מחיר: כשיגלו מי אנחנו באמת, האהבה אלינו תפחת, כך אנחנו מרגישים.

לעומת זאת לפעמים קשה לנו להעמיד פנים, ואנחנו מציגים את מי שאנחנו באמת, אחד לאחד, אבל כמובן שגם לזה יש מחיר: אולי כשאנחנו מראים מי אנחנו, יאהבו אותנו פחות..

מה שחשוב באמת הוא להבין לעומק: מה אני מציג לעולם, ומי אני באמת? האם יש קונפליקט בין השנים, ומה המחיר שאנחנו משלמים על כך? אם לא נדע ולא נבין לעומק מי מציג ואת מה, לא נוכל גם לשנות ולשדרג…

על כך בדיוק הערב הפתוח והחינמי הזה שרינת בורג היועצת ואני מעבירים ביום ראשון הקרוב, 

ובערב הזה גם נלמד אתכם איך לקבוע לעצמכם את האופק כדי שתהיו מודעים לשני החלקים האלה, ותוכלו להבין קצת יותר לעומק איך אתם פועלים – ואיך אפשר לשפר ואפילו איך לקרוא את ההורסקופ מעכשיו והלאה…..

מוזמנים באהבה:

הפרטים – כאן https://rinatburg.ravpage.co.il/In-Out

 

@

 

ולפני תחזית המזלות – אסטרו זום.

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית  וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו. מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

ומה קורה השבוע למזלות עצמם?

טלה

אתם פוגשים השבוע זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין מרס שליט המזל שלכם, וזה אומר תקשורת לא קלה בלשון המעטה. איפוק ואורך רוח נדרשים השבוע במינון גבוה כדי לא להגיב מהבטן, ולא לשבור את הכלים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם צמודה בתחילת השבוע לסטורן הנוקשה, אך בהמשך השבוע נצמדת ליופיטר כוכב השפע, והאווירה משתנה: הכובד נעלם, והאופטימיות חוזרת. זהו זמן טוב להגדיר מחדש לאן הולכים בתקופה הקרובה, ומה באמת מרגש אתכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע אחורנית, יוצר זוית וכחנית עם כוכב מרס, נצמד לשמש, נצמד ליופיטר, נצמד לונוס… הילדון הזה שמנסה ללמד אותנו טריקים חדשים, בעיקר כוכבים ותיקים שכאלה… שבוע של אפים ודאונים, ונדנדה רגשית שלא עוצרת.

סרטן

הצד החברתי פעיל אצלכם עכשיו, ואיתו כל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן לשנות גישה, להפתח למעגלים חברתיים לא מוכרים, ליזמות מקצועיות חדשות, לדיאלוג עם קולגות מקצועיות, ובעיקר לחשיבה על שתופי פעולה שלא עשיתם עד כה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נפגשת עם כוכב מרקורי שהוא שוהה בהילוך אחורי, מפגש מעניין בין ההווה לעבר, שעשוי לכלול כמה תובנות תקשורתיות מהעבר – או קשרים מהעבר – שאפשר כיום לחבר לעשייה שלכם היום. זמן טוב לדיאלוג עם שותפים שלכם בעבר.

בתולה

זויות הרמוניות בין השמש במזל שלכם לבין הכוכבים מרס ואורנוס מאפשרות עשייה חכמה ממוקדת מטרה, בתנאי שתגדירו באופן מדויק לאן אתם רוצים להגיע, תהליך שאמנם לא קל בגלל הילוכו האחורי של מרקורי אך הכרחי כדי לגייס את המשאבים שדרושים לכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין בצמידות עם סטורן המכביד בתחילת השבוע, וחשוב להמנע ממעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם. צמידות עם יופיטר כוכב השפע בהמשך מביא איתה כמה ימים אופטימיים עם הרבה התלהבות ואנרגיה ליזמות חדשות.

עקרב

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מדגיש עדיין את הצורך להשקיע לא מעט מחשבה ופעילות בבית ובמשפחה, כשהילוכו האחורי של מרקורי עוזר לכם לשדרג תקשורת עם בני הבית, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו איתם וביחסים קרובים, ולדבר על הכל.

 

קשת

צמידות בין יופיטר שליט המזל שלכם למרקורי בהילוכו האחורי מאפשרת יכולת לסגור מעגלים תקשורתיים שמיצו את עצמם, כדי בהמשך להיות מסוגלים להמשיך הלאה. צמידות של יופיטר עם ונוס מאפשרת התלהבות ורגישות ביחסים, ואם הלב פנוי – היכרויות מעניינות.

גדי

ונוס הרגשית עדיין צמודה לסטורן שליט המזל שלכם בתחילת השבוע. זהו זמן טוב ליצירת קשרים, אם רגשיים ועם מקצועיים, ולעמידה מול סמכויות. חתימה על חוזים רק עוד שבועיים. בית החומר והכספים דורש התייחסות מיוחדת: הילוכו האחורי של מרקורי עלול לגרום לאי הבנות, ולבזבוזי כספים שלא לצורך.

דלי

השמש ונוס סטורן יופיטר ומרקורי שבמזל שלכם כעת מביטים איתם אפשרויות חברתיות מקצועיות ואפילו רגשיות חדשות. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מאפשר סגירת מעגלים שמיצו את עצמכם, פיוס עם סכסוכי עבר, ותובנות חדשות הקשורות לפעילויות ישנות שלכם.

 

דגים

חמישה כוכבים וביניהם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי נמצאים כעת מאחורי הקלעים, והצורך להתמודד עם כמה גורמים במקביל כולל הצורך לשנות גישה ותקשורת עם העולם, הולך וגדל. זמן לפתוח דברים, להוריד חלק מהעומס, ובעיקר לדבר ולשתף אחרים לבקש סיוע עם צריך, ולא להתמודד עם הכל לבד. היו סלחניים ואוהבים בעיקר כלפי עצמכם כעת.

ובינתיים – שבועטוף!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן