תחזית סוף שבוע – 22-23/10 לאוקטובר 21

סופ'ש 22-23/10

אז.. מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

שישי 22/10

ירח בשור 120 פלוטו 90 יופיטר

שמש במזל מאזניים 90 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן 150 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל קשת 150 אורנוס (יציאה)

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 90 פלוטו (מדויק!)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת  23/10

ירח בתאומים 120 סטורן 150 שמש

שמש עוברת למזל עקרב (!) 90 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן 150 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל קשת 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 90 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

על פניו, זהו סופ'ש מתוח למדי. בחרתי לעסוק בו הפעם במקום בתחזית השבועית שכבר מוכנה, אולי כדי להזהיר להתריע ולבקש לפעול בזהירות ובחכמה, ולא בהכרח לפי הסדר הזה..

מרס יוצר כעת – בשישי ובשבת – זוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי, והזוית הזו עלולה ללוות אותנו גם אל תוך השבוע הבא, לפחות עד יום שלישי, ואולי רק אז – מכיון שהמדובר בתהליך אם כי קצר למדי – נוכל לראות את ההשפעה שלו או את האינפוט החיצוני של אירוע כזה או אחר. בנוסף ונוס עדיין תחת זוית המתח שלה עם אורנוס התזזיתי, ומרקורי כוכב התקשורת נכנס לזוית מתח שכזו משלו עם כוכב אורנוס… בלגן בלגן! 🙂

אגב, האם כל זה שלילי ומפחיד כמו שזה נשמע? ברור שלא: כל אחת ואחת מהזויות האלה הנן ברות שימוש גם ממקום חיובי ובונה, אבל לשם כך צריך מידה מסויימת של מודעות כדי להבין מה אתה פוגש, ומודעות רבה יותר כדי לשלוט באירועים האלה ולתזמן אותם לטובתך, הגבוהה והנמוכה.

וזה אפשרי.

בסרטון הזה אני מתבונן באפשרויות שלנו ובעוד מה שצפוי לנו בסוף השבוע.

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

זוית המתח בין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו מגיעה לדיוקה: מתחים, פתיל קצר ושפע דרמות מחכות לכם אם תתעקשו לריב עם העולם.. זמן לוותר, להתפשר, ולא לקחת סיכונים.

שור

השישי הזה הוא היום שלכם: מסיבה טובה, מפגש חברתי וכל סוג של אקשן שיכול להזיז את השור שלנו עם הונוס הפראית שלו שעכשיו במזל קשת – יבורך. קדימה!

תאומים

מרקורי כבר הולך קדימה אבל עדיין זז לאט מה שאומר שגם השינויים מתרחשים לאט..שישי יתאים בעיקר למנוחה אבל בשבת – זמן לאקשן! צאו לבלות עם אדם אהוב.

 

סרטן

השישי הזה יתאים לסדרת מפגשים קצרים ושיחות אל תוך הלילה. זהו זמן לדבר על כל מה ששמרתם בבטן השבוע. בשבת – דוחים תכניות ופעילות פנאי, והולכים לנוח. זמן לטעון מצברים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת סופית מזוית המתח עם פלוטו, ואתם הם אלה שנמצאים במרכז האקשן בשישי הזה. מפגש חברתי יכול להתאים כעת אם אתם תארגנו.

בתולה

סוף השבוע הזה יכול בהחלט להתאים לפעילות חוץ ביתית כמו נסיעה לנופים רחוקים או בילוי אצל חברים שגרים רחוק. זמן טוב להתרחק קצת לנשום אויר אחר ולקבל פרופורציות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה במזל קשת מעוררת מאוד את המאזנאים וגורמת להם להתגעגע לטבע, לירוק, ולמרחבים פתוחים. קחו החלטה אימפולסיבית וסעו. זה יעשה לכם טוב.

עקרב

מזלטוף, עקרבים: השמש עוברת למזל שלכם בסוף השבוע וזה קור בדיוק כשמרס בזוית פעולה אגרסיבית לפלוטו… פעלו בזהירות מכסימלית ואל תקחו סיכונים בכבישים.

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה לב פתוח לרווחה ומקום גדול יותר לאהבה ממה שהתרגלתם לאחרונה… זמן להשקיע בסו'פש במחוייבויות שלכם, משפחתית וחברתית.

גדי

השישי הזה מתאים להנאות, בילויים ואפילו לרומנטיקה… זמן להוריד את השריון הגדיי הקשוח, ולאפשר לעצמכם בילוי רומנטי כיפי. בשבת – התארגנות משפחתית, וסידורים..

דלי

אורנוס שליט המזל שלכם עדיין בזוית מתח לונוס ונכנס לזוית מתח עם מרקורי: אי הבנות, קצרים בתקשורת וצורך חזק מתמיד גם בקשר וגם בספייס קצת מבלבלים אתכם… הקשיבו ללב.

דגים

השישי הזה הוא תקשורתי במיוחד: שיחות טלפונים וזום ואפילו מפגשים ביזמות תקשורתיות יעזרו לשמור על יחסים שקצת נעלמו לאחרונה. בשבת – זמן מצוין להכיר חברים חדשים..

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן